Wolf
Niżej zamieściłem nagranie które przedstawia co dzieje się po przejechaniu kilkunastu kilometrów...
Mimo to że silnik bierze olej... i to nawet sporo....
to akurat zarejestrowany "wypadek" był akurat wtedy kiedy oleju było pod dostatkiem.
Dodam ze silniczek krokowy też był czyszczony
film:
http://www.youtube.com/watch?v=RWKMBECP6XMMa ktoś pojęcie o co może chodzić ?
ja mialem takie obroty(w civic 6g) jak mi padl czujnik w dolocie, on sie chyba nazywa IAT ale wtedy wywalalo tez chceck engine
albo aparat zapłonowy ci się dupcy i wywala błęda
albo pompa oleju??
a kopułke z paluchem może wymienić? znajomy tak zrobił w 4 gen i problem z zaniskimi obrotami znikł bo rozumiem, że o to się rozchodzi?
czy ja dobrze widzę, że świeci się kontrolka ciśnienia oleju? dźwięk jest taki jakby nie było smarowania ja bym tak nie jeździł
dźwięk jest taki jakby nie było smarowania Tego obawiam się najbardziej ... bo strasznie zaczęła żłopać olive
i to nagle bo wcześniej przez rok nie trzeba było dolewać ani trochę oleju...
Niunia stoi już u mechanika, mam nadzieje ze diagnoza nie będzie zła... bo w innym wypadku...
ja myślę ze to jakby panewka
sory, w robocie nie mam opcji "dzwięk" na kompie a jak to słychać pod maską?
nagraj jeszcze dwiek z zewnatz samego silnika i bedzie juz cos jasniej bo jesli slychac turkotanie tak jak na filmie chyba ze to zakłocenia moze byc panewka bo ewidetnie widac ze z cisnieniem oleju cos nie tak
mi sie zdaje ze panweki poszly..i jeszcze ta kontrolka nie odpalal bym wogole silnika..
Cały czas czekam na diagnozę ;/
coś czuje ze będę stał przed wyborem remont albo SWAP...
shit, nie wiem co zrobić ;/
slaby dzwiek w nagraniu ale mi to wyglada na panewke sam to niedawno przerabialem
nie odpalaj go juz lepiej
w najgorszym wypadku :
obrócona panewka, wał pewnie do wymiany ( szlifu , choć nie polecam)/ mozliwe ze gniazdo korby tez .( skoro tak jak zrozumieałem troche jeździłes tak ) kiedy Ci sie zapaliła kontrolka cisnienia oleju ?
no i diagnoza znana..., panewki....
szlif wału nie wchodzi w grę bo Honda nie przewidziała nad wymiarowych panewek do D16Z6, a zamienników nie chce używać.
Generalnie remont nie wchodzi w gre, szukam nowego silnika a ten pewnie pójdzie na części o ile się nie przyda
fuck...
hehe szkoda ze dopiero dzis temacik przeczytalem. Panewka na bank i to juz w stanie agonalnym W z5 przytarlem panewke i zorbilem jeszcze 500km nim. Na koniec wlasnie taki byl efekt. Kontrolka oleju bo cale cisnienie ucieka bokiem z pod panewki i stukanie jakby ktos odpalil mlot pneumatyczny.
CIekawe ze w temacie pisales o obrotach silnika a nie zastanawial cie jego dzwiek
Szukaj slupka na przeszczep lub walu z rozebranego silnika ale szybciej i taniej wyjdzie przelozyc slupek albo sam blok gotowy od kogos.
Szukaj najlepiej samego bloku z walem. Wstawisz do tego swoje tloki. Dasz nowe panewki z ASO jak sie tak upierasz i bedzie dobrze. Glowica moze byc w dobrym stanie to zostaw sobie swoja bo szkoda kasy.
akurat złożyło się ze znalazłem ciekawego SWAP'a , tylko nie jestem do końca pewnie czy
B16A z skrzynią Y21 wyjęty z CRX EE8 z 1992 (JDM)
Będzie pasował do mojej solki (EH6) ??
zależy mi na czasie, więc prosiłbym o jakąś szybko odpowiedź
nie bedzie pasowal. potrzebujesz innych lap
A co z sprzęgłem czy w B16A jest na linkę czy hydrauliczne ?
y21 to skrzynia z wysprzeglikiem hydro
niby tak ale jak z ee8 wyciagniete to bankowo skrzynia na linke wiec odpada, chybaze ktos se jakies machloje zrobil
badej sprecyzuj skad ten silnik a najlepiej foto daj
To jedyne zdjęcie jakie mam, niestety:
skrzynia bankowo na linke takze nie podejdzie do ciebie
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl