ďťż

Wolf

Witam, staralem sie znalesc w archiwum cos podobnego ale niestety nie udalo mi sie, wiec dodaje nowy temat.
Problem wyglada nastepujaco:
Dzisiaj rano odpalam samochod a tu zonk, wszystko kreci ladnie ale tak jakby silnik nie dostawal paliwa. Pchnelismy go delikatnie moze z 2 metry i odpalil, i odpala teraz za kazdym razem, ale pojawil sie nowy problem. Obroty spadaja prawie calkowicie do zera, czasem rowniez gasnie ale w wiekszosci wypadkow jak jest wcisniete sprzeglo. Samochodem da sie jezdzic ale prawie caly czas musze trzymac noge na gazie zeby mi nie zgasl co jest troche trudne. Powiem prawde ze w mechanice jestem laikiem, wiec jak ktos ma pomysl co to moze byc to prosze o porade w miare "prosty" sposob.

z gory dzieki

pozdrawiam


Jak jestes laikiem całokowitym w mechanice to sobie chyba nie poradzisz.
Przyczyna moze leżec np.po stronie silniczka krokowego.Mozna go wyjąć i wyczyscic.
Chodziło mi głownie o wskazanie przyczyny, abym mogl zasugerowac ja mechanikowi, bo niestety ale angielscy mechanicy zbyt bystrzy to nie sa.

Sytuacja sie troche zmienila od poprzedniego wpisu. Dzisiaj rano odpalił normalnie na zimnych obrotach chodzil dobrze, dopiero jak po kilku minutach powrocila sytuacja z wczoraj. W drodze powrotnej (ok 15km) wszystko zaczynalo powracac do normy, na biegu jalowym obroty juz nie spadaly do 0 a do 200 potem 400, teraz jest juz ok 600-700 i tak juz chyba zostanie. Obroty czasem potrafia spac w dol ale podnosza sie po chwili, a co najwazniejsze silnik nie gasnie! Opinie znajomych to glownie przeplywomierz albo sonda lambda. Co wy sadzicie?
nie ma przepływomierza. ustawienie zaworów było?



nie ma przepływomierza. ustawienie zaworów było?
nie nie ustawialem zaworow, ale wczesniej bylo wszystko ok, to tak z dnia na dzien moglo by sie cos stac?
sprawdz zawory. Dzisiaj to robilem u siebie po raz trzeci.. nic trudnego i jak juz nabierzesz wprawy to zajmie Ci to kazdorazowo jakies 30-40 minut
Lewe powietrze moze byc: sprawdz (krokowy, przepustnice, uszczelki w ssaku najlepiej wszystkie choc raczej odpada, reset kompa po rozlozeniu wszystkiego ustaw obroty bez podpietego krokowego podebpnij odpal i przy okazji sprawdz czy aparat jest ok (to wazne malo prawdopodobne aczkolwiek mozliwe)

w przypadku aparatu musisz upewnic sie czy lozysko jest ok, jak nie to KONIECZNIE wymien je. moze miec opor jak jest wyd....e i obroty moga poszalec odrobinke, poprostu upewnij sie:) bo to moze zabić motor a koszt to 20+50 wymiana
Witam!! Miałem podobny problem jak zapalałem auto rano to obroty spadały do zera-tak samo milion opcji a co mehanik to inna diagnoza. Poprostu okazało sie ze akumlator był juz na padnięciu i nieprzyjmował prądu-zacznij od pożyczenia akumlatora od kogoś a puźniej sprawdzaj po koleji każdą z wyżej wymienionyh opcji. Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl