Wolf
Witam mój silnik zaczął chodzić strasznie głośno jak diesel nagrałem dźwięk:
http://resik.wrzuta.pl/au...20100402_183442telefon trzymałem koło wtryskiwaczy
POMOCY
Luzy zaworowe masz do ustawienia
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=24159 tu jest link co i jak zrobic
jak wiadomo teraz są święta i nikt mi tego nie zrobi a sam nie chcę ingerować w silnik czy mogę z tym jeździć??
[ Dodano: 2010-04-02, 19:20 ]
No lepiej zebys nie jezdzil z tym,a to jest naprawde latwa sprawa. 20min i zrobione
Jak sam nie dasz rady zrobic to popros kogos z uzytkownikow forum mieszkajacych blisko Ciebie, napewno za pakiet piwa Ci to ktos ogarnie
Silnik pracuje zupełnie jak mój! Mam ustawione luzy zaworowe na 0,15 i 0,20 bo taki szczelinomierz... Przed regulacja było tak samo.
0,2 na wydechowy to niby o 0,01 ponad max, wzgledem manuala. Spróbuj moze z 0,15 (minimum dopuszczalne)
Co do szczelinomierza, nie wiem jaki masz, ale na pewno nie da się złożyć z dwu, lub wiecej listków żadanej grubosci?
Jak listki szczelinomierza mam co 0,05 mm to ciężko inaczej ustawić luz Poza tym nie chce mi się wierzyć, że 0,01 mm robi taką różnicę...
robi
robi - nic dodac nic ujac
piotrek a jak masz 0,2 to masz odpowiedz czemu masz disla pod maska
na forum o zaworach moznaby juz 3 tomową powiesc napisac
zrob 0,15 ciasne na wdechu luzne na wydechu zobaczysz jak silnik bedzie cicho pracowac.
a co do roznicy to jak pierwszy raz u siebie w d16z6 robilem zawory zrobilem na 0,15 i tym samym podwiesilem zawory (zerko komprechy) a rozrusznik kreci jak mlynek a przy 0,20-0,25 chodzi normalnie
eh dzieciaki
nie robi, bez jaj, ale to nie zawory zreszta ustaw a i tak bedzie to samo ) kolektora ebaj nie masZ?
atom1, myslisz ,ze to moze byc wina kolektora? Ja mam wydechowy 4-1 (nie seryjny) i tez po ustawianiu luzow mam taki sam dzwiek. Dobiega jakby od strony kolektora ssacego, ale moze mi sie tak tylko wydawac.
jebaj daje takie dzwieki..charakterystyczne cykanie
Ten moj to jest jakis custom, raczej nie ebay. Zastanawialem sie czy to nie wtryskiwacz cyka.
tez moze..:-) wg mnie zawory nic nie dadzA:D ale profilaktycznie mozna zrobic
Wyrocznio atom! Powiedz co to może być w takim razie. Mam całkowitą serię. Po ustawieniu luzu silnik dalej klepie. Dźwięk faktycznie dobiega z okolic kolektora ssącego, ale jak się nadstawi ucho nad wtryski to słychać, że one cykają a klepie coś innego.
Kupie szczelinomierz i ustawię jeszcze raz tak jak manual mówi... Ale przyznaję, jestem sceptycznie nastawiony.
moze masz poprostu luzy w miejscu podparcia popychacza zaworu, tam jest taka "kulka" lozyskowana w odpowiednio wyprofilowanej srubie, sruba oczywiscie wkrecona w glowice, no i teraz jezeli tam sie rozluzowalo to nie zrobisz z tym nic i regulacja zaworow nic ci nie pomoze, jedyna metoda naprawy to kupic nowy zestaw popychacz i ta sruba, do dostania oczywiscie tylko w ASO
śmiało można z tym śmigać... każdy crx prawie tak chodzi ... ustawisz zawory powinno być troszke ciszej, ale wiadomo lata robią swoje i aby było idealnie trzeba by było dać do regeneracji głowice bo na prowadnikach pewnie są też luzy ale nie przejmuj się
przeciez ci od razu mowielm jezdzil.. to nic groznego
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl