Wolf
Czesc, od pewnego czasu mam taki problem, najprawdopodobnie zwiazany z elektryka. Dzieje sie to sporadycznie ale juz coraz czesciej
Przy przyspieszaniu, okolo 1400 do 1700 obr/min silnik nie ma mocy, po prostu jakby gasnie, nie jedzie, dlawi sie. Po zejsciu ponizej 1.4krpm znowu zalapuje i spowrotem to samo.
Powyzej 1.8krpm wszystko ok.
Dzieje sie to jak:
-wciskasz gaz do oporu, przy spokojnym przyspieszaniu nic sie nie dzieje
-tylko 1.4 do 1.7krpm, powyzej jest ok, mozna cisnac, zadnych objawow
-obojetnie czy cieply czy zimny silnik, czy deszc lub pogodnie
-jak wcisniesz gaz na biegu jalowym nic takiego nie wystepuje
-po pewnym czasie zalapuje (trzymajac gaz do oporu 5-10sek) i zaczyna sie wkrecac
-przez ten czas silnik dostaje paliwo (chyba) bo slychac strzaly z wydechu, ale nie zawsze
Teoretycznie nie ma zaplonu, hmm, czy ktokolwiek moze pomoc? Gdzie szukac przyczyny?
Pozdrawiam.
Niestety albo stety sam sobie odpowiedzialem:)
Jest taki czujnik na kolektorze dolotowym w B18C4 po lewej stronie (na samej gorze) do ktorego dochodza dwie rurki od podcisnienia do lewej i od dolu a do gory jest wystawiony krociec, taki sam, jakby mozna bylo zalozyc na niego tez taka sama rurke. I wlasnie on byl taki "otwarty" czyli nic na niego nie bylo zalozone to dlugo sie nie zastanawiajac zatkalem ta koncowke:) i zaczelo sie.
Hmm spowrotem zdjalem (teraz) ten kapturek i jezdzi juz normalnie.
A teraz pytanie do tego czujnika: co bylo zalozone na ten kawalek wystajacej rurki (pionowo w gore)?? moze ktos wie bo jeszcze mi zassa sie cos do srodka i bedzie problem...
I jeszcze jedno: czy pompka do spryskiwaczy reflektorow daje jakies wieksze cisnienie czy to jest zwykla taka jak do szyb?? siniczek mi sie zatarl...
dzieki, pozdro.
Przy przyspieszaniu, okolo 1400 do 1700 obr/min ja to generalnie uwazam ze to zabojstwo dla silnika, ale nie moja sprawa jak kto je¼dzi.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl