ďťż

Wolf

Witam mam problemik z Hanką o tusz tak samochód zapala ok itp niby wszystko ok ale jak zaczynam jechać i depnę na gaz to pierwsze co to bulgot z pod maski (i na postoju na luzie ten sam efekt i tak nie za chętnie się wkręca) morze 40% mocy i dopiero jak wejdzie tak na 3-4 tys da się jechać jako tako ale przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu znowu jest efekt braku iskry na jednym cylindrze ale tu ciekawostka świece nowe może 2 tygodnie maja myślałem ze to wina zapchanego filtra paliwa czy coś ale filtr wymieniłem nawet zbiornik wyjąłem i te sitko co jest przy pompce wyczyściłem bo było lekko zmulone po dalszych walkach z tym problemem doszyłem do regulatora ciśnienia listwy wtryskowej, kiedy go popukałem młoteczkiem auto wracało do normy zaczynało jechać i nawet szło przez ok 30km po tym czasie wracał problem bulgot przy dodawaniu gazu i brak mocy naturalna rzeczą ze wymieniłem ta cześć na fakt faktem używana ale ze 100% sprawnego silnika nieco się poprawiło jest troszkę mocniejszy ale dalej jest ten zamulony efekt i muszę co jakiś czas puknąć w regulator by auto normalnie się wkręcało i i miało jakaś tam normalna moc... Załączam 3 filmiki z tym co się dzieje nie wiem czy się przydadzą bo ciężko wyłapać moment zawahania tak od 1000 - 1500 RPM (filmik 3) na kolejnych 2 pokazane jest co muszę zrobić i ze auto wraca do normy chętnie się wkręca itp

( http://s644.chomikuj.pl/F...=Filmki+CRX.rar )


przeczysc kopulke, i sprawdz czy przewody nie maja przebicia, ewentualnie jeszcze zaplon mozesz miec zle ustawiony, ale pierwsze co to odkrec kopylke i przeczysc styki i palec

Witam mam problemik z Hanką o tusz tak samochód zapala ok (...)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl