ďťż

Wolf

hej, od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka ładowania, auto jeździ odpala, więc jakieś tam ładowanie jest, ale dzisiaj zmierzyłem i jak pamiętam powinno być 14,4 a mam 13,6 Pytanie i czego szukać może ktoś miał podobny problem w swoim 4 gen? alternator? ma ktoś na zbyciu jakiś? są przemienne? u mnie teraz siedzi D seria OBD1


zwalony regulator i/lub mostek, wymień na nowe
a jak dodasz gazu powyzej 1500 obr jest oki? tzn ok 14v?

a jak dodasz gazu powyzej 1500 obr jest oki? tzn ok 14v?

tak



zwalony regulator i/lub mostek, wymień na nowe

wg mnie dokładnie tak...

miałem tak u siebie...
i nie mogłem dostac regulatora wiec musialem kupic alternator uzywke (taniej było)

jakbys kupowałe alternator/regulator musisz zwrócic uwage, ze w civic było ze 2 rodzaje
nippondenso i mitsubischi
róznia sie wygladem i kostką (3 albo 4 pin-chyba zaleznie od OBD własnie-ale nie jestem pewien)
jakbys nie mógł znaleźć takiego regulatora to mam jakies 2 alternatory zatarte w domu (mozna by sprawdzic czy maja sprawny regulator)...
ogólnie to w kilku hondach spotkałem sie z tym ze ładowanie na wolnych obrotach jest duzo nizsze niz jak sie troche doda gazu,więc zakładają ze to norma lub częsty przypadek to jezeli na obrotach masz ładowanie 14v a kontrolka dalej sie swieci to odpowiedz jest krótka-któras dioda w mostku jebła...
no to mamy problem rozwiązany trza wymienić alternator, ja jakiś drugi mam kupiłem jakoś niedawno bo okazja była. Pytanie teraz czy długo się schodzi z wymianą bo nigdy tego nie robiłem

no to mamy problem rozwiązany trza wymienić alternator, ja jakiś drugi mam kupiłem jakoś niedawno bo okazja była. Pytanie teraz czy długo się schodzi z wymianą bo nigdy tego nie robiłem

odkrecic 3 sruby i wypią 1 kostkę....
fajnie jakby kanał był-byłoby wygodniej sporo...
max 1h roboty wg mnie (na spokojnie)
łee to luz to jutro się za to wezmę bo mnie wkurza strasznie ta ciągle świecąca się lampka, zrobić jakies zdjęcia z wymiany czy nie ma sensu?
tu masz regulatory
oba od denso
jeden na 3pin a drugi na 4pin
jeden jest wlasnie od 4 gena a 2gi chyba od 5 gen



to sie pogubiłem, jednak ten kac nie działa na mnie dobrze

to do wymiany mam ALTERNATOR czy REGULATOR??


to do wymiany mam ALTERNATOR czy REGULATOR??


no chyba tylko

osobisciew stawiam na to ze to NIE jest sprawa regulatora,kontrolką steruje mostek z diodami,moze jedynie kłopot z ładowaniem na wolnych obrtotach byc przyczyną regulatora...
no a ten mostek gdzie jest?
mostek jest koło regulatora

chodzi o to ze kombinujesz z drugim altkiem a moze sie okazac ze dioda taka kosztuje 20 groszy...

jak tam uwazasz
z tego co piszesz to sprawdził bym też stojan prawdopodobnie 1 faza jest spalona stąd niepełna moc alternatora albo któraś dioda efekt ten sam bo alternator nie ma mocy stąd 13,6
piszecie do mnie jakbym byl jakimś elektrykiem samochodowym, a ja w tych sprawach mam 2 lewe ręce, więc prosze pisać jaśniej najlepiej z instrukcją How to?
jak nie wiesz o co kaman to lepiej zanieś to do jakiegoś dobrego elektryka albo kup sprawny alternator i wymień jeśli chodiz o regulator napięcie i Mostek(diody) to jest to łątwo wymienić wystarczy odkręcić parę nakrętek itp trzeba tylko ocenić co jest naprawde walnięte bo to nie sztuka wymieniać jak leci a jeśli chodzi o stojan to możesz mieć duży problem z jego wymianą jeśli to nipodenso
A jeśli na pozycji kluczyka II gdzie kontrolki się świecą nie świeci się kontrolka ładowania (od czasu do czasu się zapali) a auto normalnie odpala i jeździ.
problem z regulatorem albo mostkiem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl