ďťż

Wolf

Kupiłem silnik H22A7 z ATR. Kolketorem ssącym jest jakaś rzeźba z Preludy z wyciągniętym przepustnicami.
Przypuszczam (choć mogę się mylić), że nie robi to zbyt dobrej roboty i trzeba by z tym zrobić porządek.
Co radzicie? Założyć serię od ATR (nie wiem czy będzie łatwo znaleźć) czy kupić np Skunk2 ?

Kolektor wydechowy też nie jest w jakimś super stanie (spawany w miejscu łączenia) i również wypadało by z nim coś zrobić.

Jaki jest dobry kolektor do H serii?
Nie chce już żadnego no namea z ebaya bo miałem takiego do B18 i się go szybko pozbyłem.

thanks


seria z ATR jest lepsza niz Skunks
Kosiniak, jeśli nie znajdę serii to jaki ew. inny kolektor kupić, żeby był OK?
ale co jest nie tak z tym? pokaz jego foto


Jest to kolektor z jakiegoś H22, ale nie z ATR, ma wyciągnięte przepustnice, poza tym OK! Fotki zrobię najwcześniej w pn.

Myślę, że wolałbym serię niż takie kombinację.

Jeszcze jedno pytanko, czy wydech 2,25" wystarczy do tego silnika ?? W serii było 2", jest sens większy wydech niż to 2,25?
Ssący OEM ATR jest jak powiedziano najlepszy. Wydechowe z marszu masz od: Mugen, Fujutsubo, 5Zigen

Jeszcze jedno pytanko, czy wydech 2,25" wystarczy do tego silnika ?? W serii było 2", jest sens większy wydech niż to 2,25? spokojnie wystarczy
To mnie uspokoiłeś, dzięki wielkie. Czyli jedynym sensownym ssakiem do tego silnika jest OEM. A czy kolektor w wersji w JDM TypeR był inny?
Jest taki na ebay.com akurat, myślę żeby go kupić.
Tutaj znalazłem kolektor od JDM Euro-R, do kupienia z resztą, może się przyda:
http://inlinefour.com/aceurinman.html
Dzięki kupiłem, taki z wtryskami za 270$ z przesyłką pare godzinek temu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl