Wolf
Poniewaz straszna nuda panuje ostatnio...
chcemy przedstawic dwie K20, pierwsze w Polsce, ktory swiadcza o tym ze cos w tym kraju sie jednak dzieje w temacie serii K
Pierwsza dobrze opisana to K20A ze strokerem by TODA
dokladne opis i fotki :(chyba kazdy wie, ze to V-ce Mistrz Polski Klasa profi, ulicznym autem,respect)
http://www.ecu-performanc...w/art2/art6.htmi drugi swiezo skonczone, po dotarciu i wstepnych pomiarach K24/K20
takze niezle cacko...
narazie sama galeria:
http://www.ecu-performance.com.pl/new/projy.htmOczywiscie setup na lekkich czesciach. customach, pompa oleju CTR i itd.itb.
Poniewaz ogolnie to nasze know how... ktory zestaw jest lepszy... i dlaczego,
a wynik troche zaskakuje.... wbrew oczekiwaniom innym...
ale wszystko okaze sie w swoim czasie...
niemozemy za wczesnie ujawniac tak cennych informacji.
Milego ogladania i czytania.
Mam nadzieje ze temat bedzie ciekawy,
Bardzo mnie ciekawi ten projekt K24/K20. W sensie mamy blok z K24 i głowicę K20, oczywiście z masą customowych części??? Wysoko to można zakręcić?? Bo z tego co czytałem to generalna opinia jest taka, że K24 raczej przekraczać 8krpm nie bardzo bo długi skok i prędkość tłoka byłaby większa niż w S2000 przy 9krpm, a to mocno niezdrowo. Prawda to, czy nie bardzo?
prawda, jest info o tym w artykule o strokerze... wiec zapraszam...
wbrew pozorom ich zastosowania sa lub moga byc bardzo rozne,
wynika to np. z tego iz
Nawet jak na mega ostrych walkach zakrescimy k24 do 8tys lub ponad...
moc moze sie jeszcze otrzymywac, ale moment obrotowy spada duzo bardziej drastycznie niz w K20A lub K20 stroker, co skutkuje tym ze to krecenie i tak nie przynosi rezultatow...
EXTRA
Ciekaw jestem w jakiej budzie i do czego ma auto sluzyc no i efektow k24/k20
brawo, brawo, brawo...
jestem w soku, ze tłoki tody sie pasuje na 2-3 setki.... zarypiście ciasno...
widze Dominik ze i ciebie opanowala mania tytulowania "pierwsze w Polsce"
jasne ze tak
to taki chwyt marketingowy...
zeby inny go sobie potem nie przypisali
piękne czasy pionierowania
dziewczyny!!!
Zwiekszaliscie stopien sprężania?
http://www.ecu-performanc...y2/DSC01327.JPGculindry w K nie są honowane
sa, tylko akurat na tej fotce tak wyszlo,
szczegolnie ze honowanie zostalo zrobione inaczej niz normalnie,
producent tlokow zwiazku z innymi pierscieniami zalaczym tkz. specyfikacje co do wymaganego honowania,
stopien sprezenia wpierw zwiekszylismy do 12:1 (gruba uszczelka pod glowice)
a potem do ok. 12.7, uzywajac juz cienkiej uszczelki.
jaki jest pomysł na trakcję w tym aucie, bo wiem że już poprzednio nie było z tym lekko-
większe koła, tzn. szersze o większym profilu opony?
Czekamy na aktualizacje
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl