ďťż

Wolf

Samo mięso:

'02 Acura RSX, silnik K24. Korby BME, Tloki Wiseco, komprecha 15.0:1. Porting glowicy, Walki Skunk2 pro series, sprężyny zaworowe i zawory Skunk2, tytanowe talerzyki, kolektor i dolot Skunk2, irydowe świece NGK, wtryski RC.

315KM na kolach. 9.80 na 1/4mili.

W tle widzimy jeszcze ITR "project beta"


Nie wszystko zalatwisz w grzeczny sposób







Nie ma jak all-motor...mega projekt
Mega. Przy calwej swojej milości do B series musze przyznać że K to fabryka potencjalu. Zobaczcie co mówią chlopaki ze Skunk2:

David Hsu, owner Skunk2:
"K series są niezwykle rózne od B series. Na przyklad przez glowice cynlindrów przechodzi znacznie więcej powietrza. Możesz zastosować wszelki możliwy porting dla B by w ogole dotrzeć do stockowego stanu K. Wlasciwie to uważam, że i tak nie dasz rady. B series ogranicza ich podstawowa architektura"

"Na superflow dyno osiągamy między 310 a 320whp. Na Dynojet bedą to z pewnością wieksze liczby"

Charles Madrid:
"W aucie doladowanym sprawy mają się radykalnie. Zapinasz 3ke i musisz skoncetrowac sie na trafieniu w tor i przyciśniecie guzika spadochronu. Nie ma to porównania z all-motor. Wszystko idzie tu gladko, bo nie mamy chorych ilość KM ani Nm. Moc rozwijana jest bardzo równomiernie. Startujesz od razu ostro i jedziesz tak już do końca, jesteś szybki na 100% mozliwości auta już od wyjśca z linii startu. Torbo startuje wolniej i nadrabia po wejsciu na doladowanie"

David:
"By docenić klasę all-motor musisz być jej prawdziwym entuzjastą. To chyba najbardziej hardcorowa klasa ze wszystkich. Kazdy może kupć turbo kit, dopakować 150KM i mysleć że jest szybki. Dla nas chodzi o efektywność i pieszczenie najdrobniejszych detali dla osiągania ostatnich mozliwych ulamków KM. Turbo chlopcy, kiedy im nie wyjdzie dają sobie spokoj i przerzucają się na drifting czy choćby raving. Ci, ktorzy sa nadal w klasie hot rod sa dość poświęceni by pójść w 1500KM. Ale nie jest trudno zrobić moc na turbo. Nawet malpa z kluczem da sobie radę z bolt-on kitem na 600hp."

Odpowiedz na pytanie dokąd zmierza caly przemysl tuningu all-motor:

David:
"Nie chcę brzmieć niegrzecznie, ale największym problemem jest fakt, ze klientela za malo wie. Pójdzie coś nie tak i już wolą bawić się autkami na radio czy zająć wakeboardingiem. A chodzi o to by posiąść wiedzę i wolę by pójść z tym wszystkim na wyższy poziom. Mamy walki, których nie chcemy wypuszczać z obawy że ludzie powysadzają sobie na nich silniki."
ciekawe kiedy u nas beda bidowane takie auta

pewnie gdy bedziemy mieli takie nawierzchnie

super ...


Sądze że jeszcze długo nie

Nie wiem jaki jest koszt tego projektu ale sądze ze haczy o połowe grubej bańki $

Jest Beta jest Delta gdzie jest Alfa ???
Alfa już dawno w TV nie puszczają a szkoda, lubilem tego ryja z planety Melmak. A Project Alpha chyba w ogolne nie istnial, albo ulegl przedawnieniu. Jest Beta i Delta.
niezły wypas.... ale tak jak ktos pisąl u nas jeszcze daleko do tego....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl