Wolf
Witam
Padł mi motor w mojej sztuni i była opcja naprawić i sprzedać, ale ze nie moge znaleźć tanio motora to jest plan wsadzić coś wiekszego.
Za 3000zł na gotowo mam silnik 2.0 ze starej prelki z wyglądu identyko jak D16A9. Nie chce skłamac ale to chyba D20A5 albo B20A5 . Doczytałem ze to podobno wybitnie nieudana jednostka i podobno mocowo nie będzie różnicy , wiec nie wiem czy jest sens tracić kase.
Jakie silniki w miare rozsądnych pieniądzach jest sens jeszcze wkładac?
Zalezy od kasy jaka posiadasz ,a wszystko mozna wrzucic do CRX polecam:)
b16a1 150km
b16a2 160km
b18c4 169km
b18c6 190km
h22 200km
k20a2 200km
najtansza opcjia do bseria ,najdrozsza to kseria
+ do wyżej wymienionych jeszcze koszt mocowań żeby wsadzić je do ED
najtansza to drugie D16A9
A najszybsze?
Juz dość długo szukam D16 w normalnych pieniądzach. Nawet bez osprzetu i słabo coś mi to idzie.
a co dokladnie padło? bo mam d16a9 na czesci
Padła korba, z diagnozy wywnioskowano ze swozen na tłoku sie obrcił.
Skutkuje to tym, ze autko na ciepłym po pierwszym zauwazeniu szarpnięcia, odpalało na 3 sekundy, pojawiało sie skrzypnięcie i silnik dostawał opor.
Wiec w zasadzie potrzebóje srodek.
jak masz dobry wał to miałbym dobre tłoki i korby.
Jak masz troche odłozonej kasy to idz w b16a2
http://hondatech.pl/viewtopic.php?t=2819
Ewentualnie może udało by się tanio kupić jakąś b serie bez vteca bo to silniki na które popyt jest mniejszy, b18b albo b20b moze b20z, skrzynie pasują do wszystkich 3 silników od b16, skrzynia z tzw gsr-a czyli b18c3 i ls-owa czyli np z b18b. Jak samochód nie będzie pod 1/4 to bierz lsową, albo gsr jak pod 1/4 to z b16, ale na 5 biegu bedziesz na wysokich obrotach, oczywiście najlepiej hybryde, ale to aksa większa a cos mi się wydaje że jestes na tzw. budżecie . Mam nadzieje ze czegos nie pokićkałem.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl