ďťż

Wolf

blok K24A2
głowica K20A ITR
skrzynia K20A ITR
kolektor wydechowy DTR FAB
custom CAI
Hondata K-PRO
wtryski seria
regulator ciśnienia paliwa AEM

wszystko w budzie EG

231 whp @7600 rpm 251Nm


ustawiany na hamowni 2 godziny z seryjnej mapy K24

Godne uwagi jest to, że jest to prakycznie seryjny seryjny silnik z dolotem i wydechem


sa jakies fotki tego cuda??
http://www.theksource.com...d-dyno-results/
części na swap (cały zestaw z silnikiem do kupienia za 7000$)






Szkuurna, jest pięknie. Wiadomo jak tam dystrybucja masy i kwestia mocowań oraz elektryki? Widze, że zawiasy maski ciut podniesione, huh? Ciasno pod czapką
pod maska nie jest ciasno, ale głąby zza kałuży myślą, że jak podniosą maskę z tyłu na kilku podkłądkach to wyglądają bardziej 'rejsi'... to tylko jakis niejasny trend. na mocowaniach hasport K20 miesci sie idealnie.
To o to chodzi? Ble. Dla mnie wygląda bardziej kraszi niż resji.
nie wiem czy o to chodzi, wiem że silnik powienien się mieścić idealnie, ale zauwazcie że na zdjęciu widać wyraźny odcisk na pokrywie zaworów- jej dolny lewy róg- czy blok K24 nie jest aby wyższy?
Oczywiście że jest wyższy od K20. I to całkiem zauważalnie. Ale faktycznie maszynka niezła, choć i koszty raczej wysokie.

Co do dystrybucji masy to nie wiem dokładnie jak z K24...ale na przykład silnik K20A jest parę kilo lżejszy od B18C6
koszty IMO są całkiem całkiem
cena obejmuje wszystko: nowy silnik TSX, skrzynia biegów 6, półosie, mocowania, najlepszy kolektor wydechowy na rynku, no i K-PR0 Hondaty
no i tona innych bzdetów
to nie jest silnik Tsx tylko hybryda. Jak miałbym coś poważniej robić przy silniku to zacząłbym właśnie od dołu i zwiększenia pojemności. Dało by to conajmniej 10% przyrostu w całym zakresie obrotów.
Witam
Czy ktorys z szanownych kolegow moglby mi wytlumaczyc w jakim celu jest zamontowany ten malutki filterek powietrza przy deklu? Wydaje mi sie ze kiedys czytalem o tym, ale nie moge tego znalesc i za cholere nie moge sobie przypomniec do czego on sluzy.
Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
To filtr na odmę.
seryjnie masz odme w postaci rurki, która wchodzi do rury dolotu. Jest to w celach ekologicznych, tak aby "chmurka" oleju nie kapała na asfalt. Jednakze syfi to przepustnice i przykleja sie wtedy wiecej syfu, którego np. nie przefiltruje stożek.
mozna poprowadzic rurke poprostu w dół żeby sobie wisiała, albo przylanSować się filterkiem
koszt takiego filterka z 15 zł
A zatem niska to cena jak za trendowy lans.
te opary nie wprowadzone ponownie w dolot są mocno śmierdząco/toksyczne, bardziej niż spaliny..
Z tego co wyczytałem to Amerykanie i Japończycy podnoszą koniec maski, aby silnik i cała komora silnika miała lepszą wentylację - w ten sposób pęd powietrza schładza wszystko.
Co do swapa to wygląda nieźle, ale mogli by pochować troszkę kabelków bo nie wygląda to zbyt estetycznie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl