ďťż

Wolf

Witam. Mam okazję zrobić taką hybrydę, 2 i 3/ 3 i 4 przełożenie z D16Z5 wsadzić do mojej D16Z6, pytam co daje taka zamiana? Jakie przełożenia najkorzystniej zamienić? Jaki jest mniej więcej koszt takiej zamiany? Z góry dzięki za odpowiedzi.


Dużo tego na forum więc poszukaj a daje dużo 3 i 4 z L3 pięknie ciągnie na tych biegach. Czasami nawet potrafi mi zamielić przy zmianie z 2 na 3ke, a wcześnie na trójce zamulało. Ja mam jeszcze długą piątkę i 115km/h przy 3tyś.
Dokładnie. Na 2 nie czujesz az takiej różnicy jak na 3 i 4, a różnica jest straszna. Wymieniaj. Nie wiem czy czasem przy pakowaniu 4 z rexa L3 nie będziesz musiał biegu stoczyć trochę- przerobić. Nie robiłem nigdy tego w tę stronę.
po pierwsze 2 bieg jest na stale na walku wiec sie go nie wymienia, wymienia sie tylko 3 i 4 z rexa do skrzyni s 20 mozna tak jak kolega napisal poszukac jeszcze dluzszej 5 np. 0.708 aby bylo ekonomiczniej po trasie. Co do samej przekladki przelozenie to nie trzeba nic toczyc tylko troche poglowkowac i wszystko gra. Pozdro

PS Jak cos to mam taka hybryde na handel...


Dzięki Wam bardzo. Jak tylko skończę malowanko to zakładam hybrydę . Dziduh racja 3 i 4 będę zmieniał, ale piątkę to nie wiem skąd wytrzasnąć. z wytoczeniem też nie będzie problemu. Pozdro
5 kołuj z jakis civicow. Maja na bank dluzsze 5 niz w crx.
czy przy tworzeniu takiej hybrydy wystarczy podmianka 3 i 4 biegu z CRX, czy też wymaga to jakichś innych działań i to robota raczej dla speca?
dla laika w dziale mechanika bedzie problem...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl