ďťż

Wolf

Objawy:
przy normalnej jeździe wszystko jest ok - temperatura w normie, trzyma się stabilnie i tak dalej. warunek - jazda tylko z podciśnieniem.
przy wejściu na doładowanie, gdy w dolocie pojawia sie nadciśnienie, gwałtownie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia, układ się zapowietrza, wywala płyn i automatycznie się gotuje.
węże podłączone są dobrze, chłodnica jest wydajna.
Ktoś ma pomysł co może być przyczyną?
Chciałbym zweryfikować swoją teorię.


sprawdzales czy to nie usczelka pod glowica? (dolej plynu na maxa odpal auto i wyjmij korek od chlodnicy ,poczekaj az auto sie troche nagrzeje i jesli zauwazysz tzw zjawisko "gazowanej wody" to wiesz ze gdzies jest niesczelnosc . moze to ci pomoze pozdr
jak chodzi sobie na wolnych obrotach to nie ma powietrza w układzie i trzyma temperaturę stabilnie.
miałem dokladnie tak jak pisze wielki ....
jak jezdziłem spokojnie to było bez problemu a jak zaczołem jezdzic na doładowaniu to sie grzało i wywalało płyn chłodzacy do zbiornika wyrównawczego !!!
po wymianie uszczelki wszystko było oki


tez mi sie grzał przy pałce
ale wentylatory ciepła na max do kabinki ciepło i wracało no normy (w lato było naprawde gorąco )
tylko u mnie nie wywalało płynu...
mamba bo ty pewnie z nadmiaru szmocy miales za mala chlodnice
Też przerabiałem, uszczelka pod głowica + ARP zaleczyły co nie znaczy że skończyły sie problemy

BTW, czy ty już jesteś wystrojony ? Jakie AFR ?


BTW, czy ty już jesteś wystrojony ? Jakie AFR ?


i czy juz hamowane... jaka moc ?
Pati a masz block guarda?
niemam. ale doładowanie to raptem 0,5 bara.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl