Wolf
hejka!
mam taki dziwny problem.
auto przed wymianą rozrzadu chodzilo bardzo dobrze, szybko wkrecalo sie na obroty i czuc bylo v'teca.
po wymianie sytuacja odwrócila sie diametralnie. H zaczela wiecej palic, slabiej jezdzic - tzn nie czuc teraz v'teca, i tam gdzie kiedy mialem wieksze predkosci teraz nie moge sie uciagnac........
robiona takze byla regulacja zaworów - czy mozna tu cos "zepsuc"??
jezdzilem juz po znawcach tematu - i wszystko jest ok, rozrzad niby ustawiony jak ASO nakazuje, nic nie jest przestawione...
wiec o co moze chodzic????
Moze zaplon zle ustawiony i auto zamula zwyczajnie przelewajac paliwem po calosci.
robiona takze byla regulacja zaworów - czy mozna tu cos "zepsuc"?jak najbardziej
od ustawienia zaworków bardzo dużo zależy, muszą być ustawione tip-top wg manuala żeby auto jeździło jak należy
a moze ktos podeslac jakie warosci mają byc na zaworach wydech/wdech
wdech ustaw na 0.20mm
wydech na 0.25
Błąd
Powinno być:
IN: 0.25
EX:0.30
Tak jest w manualu od Hondy lub w Autodata
Bardziej bym obstawiał źle ustawiony rozrząd. Sprawdzić jeszcze raz.
ZLE zazębiony rozrząd pewne na 100%
wdech od 0.24-0.28
wydech 0d 0,28-0.32
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl