Wolf
Witam czy jest możliwe by ciekł olej na połączeniu skrzyni z silniem spod tej osłony ? Jak tak to co mam do wymiany jak stane to zostawia całkiem sporą plame i wydaje mi się że to ze skrzyni a nie silnika.
Hmm, jeśli cieknie po osłonie zamachu to może być tak i tak chociaż obstawiam jednak silnik tzn. simmering wału korbowego za kołem zamachowym, częsta usterka. A jeśli skrzynia to simmering wałka sprzęgłowego, sprzęgło się nie ślizga? Bo gdyby to ciekło ze skrzyni musiałoby lecieć w okolicy tarczy i docisku, wtedy ślizgałoby sprzęgło bo od obrotów chlapałoby po nim, a z drugiej strony po kole zamachowym może cieknąć i nic się nie dzieje ze sprzęgłem.
jeżeli cieknie po takiej blasze co osłania koło zamachowe to na 90% simering na wale .przerabiałem to po kupnie crxa .oleju w silniku nie ubywa?
miałem samochód pożyczone kumplowi by porobił zaprawki lakiernicze i jak przyjechał oddać mi samochód to ciekło rano sprawdze czy mi olej w silniku znikł. Wymieniałem niedawno sprzęgło z dociskiem czy razem w pakiecie nie powinni mi wymienić tego semeringu od wałka sprzęgłowego chyba jakieś łożysko było w tym zestawie
[ Dodano: 2009-07-30, 21:40 ]
uszczelniacz walu korbowego
80X100x10P lub
80X100x10R
jeden grzyb tylko P-prawe R-right
dzięki za wymiar simeringu wału korbowego ale potrzebuje jednak ten od wałka sprzęgłowego bo mi jednak zaczęło się ślizgać dość mocno
[ Dodano: 2009-08-01, 15:31 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl