Wolf
witam,dolaczylem do Was nie dawno:)mam problem z moim edkiem:( mianowicie,mialem wyciagany silnik(d16z5) wymiana uszczelki pod glowica,planowanie glowicy,docieranie zaworow,nowe uszczelniacze na zaworki i pare innych pierolek:) przed wyciagnieciem silnika wszystko chodzilo jak w zegarku,byla moc,tylko wycieki oleju...;/ wyciagnelismy z tata silnik zeby pomalowac komore silnika...po wlozeniu silnika,auto nie ma juz wyciekow,ale co z tego jak nie chodzi tak jak ma chodzic:(( przy odpalaniu na zimnym silniku powinien zlapac te 2 tys obrotow, a sa ponizej 1000:( dam mu pare razy gazu tak do 3000 na zimnym i obroty sa w granicach 1500 obrotow,(dodam ze zaplon i walki rozrzadu sa prawidlowo ustawione na 100% ) no i gdy silnik sie zagrzeje obroty sa na 2000ob. czyli sie mu ssanie zalacza na cieplym silniku;/;/;/ wsiadam i jade auto jest slabe,tzn zbiera sie ale gorzej:( i co ciekawe wchodzi tylko do 5500 obrotow,powyzej slychac w tlumiku takie "prrrrrr" ;/ nie wiem co to moze byc,silniczek krokowy co do tych obrotow jest dobry,bo jak go wypne to obroty falaja,sonda jest dobra bo go muli jak ja wypne...czy czujnik przy przepustnicy moze byc przyczyna? on jest pekniety i lekko naderwany,takie juz auto kupilem:( prosze o pomoc
wielkich rad Ci niedam, ale jesli komputer nie wywala Ci bledu to czujnik polozenia przepustnicy powinien dzialac, z reszta jak moj sie urwal od spotkania ze sciana grodziowa to samochod jezdzil tak samo, do 4 tys obrotow wyzej nie krecilem bo poduszka sie urwala i silnik walil o grodz.
Co do obrotow to mozesz sprawdzic podcisnienia czy sa dobrze podlaczone, tylko z tego powodu raczej by go nie mulilo na wyzszych obrotach
kable zaplonowe? xd
panowie,a wiec tak ,komputer pokazuje mi takie bledy ;
5 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód
3 czyli to samo co wyzej
9 Czujnik identyfikujący 1-szy cylinder
pamietam ze kiedys wywalilo mi w kompie nr 9 ale auto smigalo fajnie,nic sie mu nie dzialo...,wydaje mi sie ze przyczyna jest blad 3 i 5 co Wy na to??
panowie,a wiec tak ,komputer pokazuje mi takie bledy ;
5 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód
3 czyli to samo co wyzej
9 Czujnik identyfikujący 1-szy cylinder
pamietam ze kiedys wywalilo mi w kompie nr 9 ale auto smigalo fajnie,nic sie mu nie dzialo...,wydaje mi sie ze przyczyna jest blad 3 i 5 co Wy na to??moim zdanie aparat zapłonowy ci sie dupcy
sprawdz rozdząd i zapłon
sprawdz na innym aparacie jak chodzi tez tak miałem, a winny był czyjnik w aparacie
odkrecilem kopulke z aparatu i sie jej przyjzalem... i jest lekko peknieta w srodku..pekniecie ok 1mm czy moze dostawac przebicia jak jade?? bo na luzie jak mu pogazuje to chodzi dobrze..jak rusze to juz nie jedzie tak samo,dostaje obciazenia i pojawia sie przebicie>?moze tak byc? w czwartek kupuje nowe swiece...kopulke postaram sie zalatwic od kumpla
Spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem, że kopułka miała małe pęknięcie, ledwo je było widać, a było przyczyną że auto "nie jeździło"
Więc na pewno wymień.. i przewody też sprawdź, od kogoś na chwile przełóż
Jezeli wywala Ci bledy 3 i 5 to sprawdz map sensor, mialem to samo ze komp wywalal mi te dwa bledy, nie trzymal oborotow, dlawil sie i przerywal. Okazalo sie ze jeden z wezykow podcisnienia ktory idzie od map sensora do przepustnicy byl odlaczony, poprawilem to i jezdzi jak nowy. Oblukaj dokladnie map sensor bo te dwa bledy ( 3 i 5 ) sa prawdopodobnie od tego.
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=40471
mozliwe ze aparat,bo byl rozebrany co do srubki...ale jest poskaldany raczej dobrze:) zadne srubki nie zostal;y a czujniki powkladane tak jak byly,tylko nwm czy dopre przerwy maja;/
Posprawdzaj czy dobrze podlaczyliscie wszelkie podcisnienia oraz wtyczki do czujnikow, etc. zapewne tutaj twki przyczyna. Na spokojnie bez gwałtu przegladnij.
dawidzio1987 -posprawdzalem,poczyscilem dzieki pomoglo:) wyczyscilem tez fajki ,zresetowalem kompa,potem pojezdzilem troche i dalej to samo,ale juz nie wywala tyle bledow...:D dokladnie wywala blad nr 1 czyli sonda..czyli jest mozliwe ze gdy dodam mu gazu w deske to ma takie falowanie mocy,do 2 tys ok,ale slabszy jest,ok 3 tys obr dostaje buta,potem 4500 obr juz slaby i tak do 5500 i wiecej juz nie jedzie...czyli mozliwe ze przez sonde,dostaje slabszej mieszanki i juz nie idzie powyzej 5500??? co to jest to etc??
Sprawdz sobie napiecie na sondzie i dowiesz sie czy sonda jest uwalona
szczerze?? nwm jak mam to sprawdzic:( ile powinna pokazac v??
Kurcze nie pamietam juz jakie powinny byc wskazania, ale podlaczasz jedna koncowke miernika do przewodu lambdy a druga koncowke miernika do masy i podaje Ci napiecie. Chyba poniżej 0.45V to uboga mieszanka, powyżej 0.45V to mieszanka bogata
no i dzisiaj sprawdzilem napiecie w sondzie i pokazuje; 0.42 v czyli sonda do wymiany?
a sprawdz jeszcze rozrząd dokładnie
tak jak pisalem rozrzad jest w 100% dobrze ustawiony:) bylem pytac o sonde i mi powiedzieli 108 zl przy znizce -40% )
[ Dodano: 2010-03-12, 22:27 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl