Wolf
witam mam rex ed9 d16a9 z 87' i do wczortaj nie mailem z nim zadncyh problemwow . jest zalany shellem 10w60 pelny synbteyk i posiada od pol roku sekwenecje i poweim ssczerze ze silnik chodzil idealnie bez najmniejszych problemow zawsze o niego dbalem . nigdy nie krecony na zimnym nie jedzcozne na zimnym na gazie nie swirowane na gazie itp . i ostatnio silnik dziwnie zaczal chodzic .. to jest jakby stukanie ale zrodlo stukania jest w sumie kolo obudowy rozrzadu. nie wiem co to moze byc mechaniekiem nie jestem kolega mowil ze moze panweka .. podpowiem tyle ze silnik nie stracil na mocy ani nie warjuje z obrotami , i przez chwiele zapalil sie "pomaranczowy blad blkolu silnika" i zaraz zgas. nie wiem co to moze byc wiem ze trudno tak wywnioskowac ale czeakm na jakies porady?? wogokle mozna tak jedzic jak cos stuka??
nie mozna, jak sie pomaranczowa lampka zapalila to znaczy ze wyskoczyl blad, w nogach pasazera jest komputer i tam sie sprawdza bledy, wpisz w wyszukiwarce to dowiesz sie jak to zrobic
http://www.honda-crx.info/forum/portal.php?show=12jak dojdziesz jaki to blad bedziemy dalej myslec, mozliwe ze ci rozrzad przeskoczyl
nie mozna, jak sie pomaranczowa lampka zapalila to znaczy ze wyskoczyl blad, w nogach pasazera jest komputer i tam sie sprawdza bledy, wpisz w wyszukiwarce to dowiesz sie jak to zrobic http://www.honda-crx.info/forum/portal.php?show=12
jak dojdziesz jaki to blad bedziemy dalej myslec, mozliwe ze ci rozrzad przeskoczylno tak ale mi juz nie swiecie blad . zapalil sie i zgasl ..spradzwialem ta diode przy komputreze i nic nie swieci
musisz miec zaplon wlaczony zeby sie swiecila, a dokladniej migala, jesli wyskoczyc Ci check engine to napewno blad bedzie sie pokazywal, tylko wlacz zaplon najpierw.
Wydaje Ci sie ze to u góry przy rozrzadzie, poszla Ci pewnie panewka na korbowodzie, i dlatego takie wrazenie, rozbieraj dol zanim bedziesz mial korby do wymiany
taki sam dzwiek mialem, wlasnie niby ze przy pokrywie zaworow ale to i tak byly paneki ten dzwiek sie tak niesie
juz wiem co to bylo... mialem odkrecone kolo pasowe i ono mi tak tarabanilo.. tylko teraz tak dokrecilem je sam i nie wiem czy nie zamocno?? bo bylem sie przejechac i przy 150 kmh (na autrostrdxzie oczywysicie) cos mi zaczelo dziwnie slychac jak by taki swist tego paska na tym kole a potem zajecahlo spalenizna . po zatrzymaniu widac ze to kolo przy wale na dole ma jakies male bicie . wiem ze przedtym calym zajsciem wszyskto bylo ok a teraz takie rzeczy.. czy to kolo jest jakos regulowane?? jak pislaem kolo ma male bicie ale na moje oko pasek chodzi dobrze,prosoto w miare .
kola za mocno nie dokrecisz, bo je sie dokreca z momentem 120 Nm chyba i jeszcze do tego samo sie odkreca, mozliwe ze Ci klin scielo jak Ci sie odkrecilo, i dlatego Ci teraz lata, moze tez sie wytarlo, musisz je zdjac i zobaczyc czy nie jest wytarte w srodku, czy tez na wale, a nacigasz pasek alternatorem jak cos
dokladnie kolo juz do wywalenia jak ma bicie, jak tak jezdziles to w srodku sei jajo zrobilo.. wytarl sie material
dokladnie kolo juz do wywalenia jak ma bicie, jak tak jezdziles to w srodku sei jajo zrobilo.. wytarl sie material
a pasek tez musze kupic nowy??
no pasek to akurat 20 zl, nie wiem po co to pytanie sprawdz jego stan czy nie popekany sparcialy itp, jak nie to moze zostac, zreszta nawet jak sie zerwie to nic sie nie stanie wielkiego poza brakiem ladowania, a piszczenie przy 150 to moze byc zbyt mocno naciagniety pasek od alternatora
albo piszczal od tego ze sie nie rowno krecil po kole i raz sie naciagal raz poluznial, i po bokach latal, to mogl piszczec, rozbierz i zobacz co polecialo
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl