Wolf
Co mozna zrobic majac f22b5
Co bedzie lepsze pod softa F czy H
Czy silniki f22 i f23 podobnie jah h22 i h23 ( nie walnalem gafy) roznia sie miedzy soba tylko srednicami cylindra i skokami tloka, czy moze sa jakies inne roznice.
Ktora kombinacja blok-glowica jest najmocniejsza a ktora najprostsza w wykonaniu.
Jaka glowica bylaby najlepsza pod warunkiem ze powyzsze kombinacje sa kompatybilne
(o ile wiem to sa ale czy jest potrzeba jakis przerobekkanalow w glowicy itp,
Ktore silniki maja najlepsze podzespolytakie jak tloki,wal,zaworyitd.
Czy waly sa wymienne pomiedzy tymi blokami
Troche tego duzo jak na jeden post, myslalem zeby oddzielne tematy porobic ale moze obleci.
balaby to wystarczajaca wiedza dla kazdego aby wybrac rozsodna kombinacje, bo pewnie jest itak ze mozna miec niezly setup za mniejsze pieniadze i prace niz ten super wypasny, ale drogi i pracochlonny.
generalnie odpowiedĽ brzmi: to zależy
do turbo najlepiej dół f23 i góra h22- full momentu masz z takiego setupu.
a w wersji soft bez dłubania motoru f23.
w wersji zbudowanej H22
między f22 i f23 jest róznica dlugosci korb i ¶rednicy tłoka.
bloki takie same.
najlepsze podzespoły ma H22
wały sa wymienne do 97 i po 97 z uwagi na róznice srednic czopów głownych
Czyli h seria jest nowoczesniejsza. Jak wysoko mozna to krecic?(H22 i H23)
jaka glowica z h serii konkretnie (wydajny uklad wtryskowy, zaplonowy, kanaly) Tak zeby nie trzeba duzo zmieniac a miec max frajdy.Ile by to palilo z turbo,
Jakie moc i moment mzna z tego przyuzyskac.Ile trzeba by dmuchac
No i ma sie nadawac do codziennej jazdy.
A niw bede mial problemow z zamocowaniem tego czy to po prostu jest to samo. A jak jest z polosiami Moze zostaja oryginalne
Co potrzeba ewentualnie do zalozenia turbo. Zakladajac ze wtryski pociagna ta moc to dochodzi hondata albo czy chrome chyba jeszcze map sensor albo cos o vczym nie mam zielonego pojecia I najwieksza kapa.Moj accordeon to automat wiec jeszcze swap na manual no ale czesci na szrotach w IRL nie malo.
Mozna podebrac turbo od jakieos wyjadacza ew. jesli trzeba by bylo to regulator cisnienia czy pompe, ale tylko w ostatecznosci. Nie chce zmieniac nawet dolotu, moze wydech
obawiam się, że nie odrobiłes lekcji w ogóle. to co piszesz pokazuje, że kompletnie nie czaisz tematu. W takim wypadku daj sobie spokój, szkoda czasu, nerwów i kasy- zwlaszcza, że w IRL skroja Cię grubo za takie zabawy.
kup subaru Gt i bedziesz sie cieszyc turbo. Zero ładu i składu, zeby bawic sie w w/w mody trzeba miec minimum wiedzy teoretycznej.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl