ďťż

Wolf

Witam,

Po wymianie termostatu trzasnął wąż górny od chłodnicy jako że był pogryziony przez zwierzątka wizytujące pod maską nocą jak się nigdzie nie wożę Autko było potrzebne na zaraz i z braku czasu w składzie maszyn rolniczych na wymiar wziąłem wąż z ursusa za dychę na kształt przyciąłem i działa Problem w tym że chcę jak było i z pytaniem się zwracam czy istnieją zamienniki tego czy tylko w oryginale? I tak na przyszłość takie firmy jak samco lub inne produkują takie rzeczy zamiast OEMu?


wydaje mi sie ze mam taki gorny waz z civica4g czyli chyba to samo jak potrzebujesz oddam za friko
Mogę Ci sprowadzić komplet 6 przewodów samco za 399pln

Ostatnie zamówienie


PIRUL na razie muszę podziękować, jestem pod kreską


O zamiennik mega ciężko. Nówka w ASO 75 złotych. A co oryginał to oryginał Tylko trochę się na niego czeka, ale warto. Nawet nie trać czasu na szukanie po jakichś sklepach z japońskimi częściami, przerabiałem temat. Idż do ASO i jak najszybciej zamawiaj
biez uzywke np od chinczyka
Tak sie jeszcze podepne do tematu... Jako ze wąz byl pogryziony i cieklo z niego nie wiem ile moglem jezdzic z nieodpowietrzonym ukladem... Jest ryzyko ze zrobila sie jakas poduszka powietrzna gdzie nie dochodzil plyn i moglo cos przegrzac?? Silnik po odpaleniu nie pracuje rowno ale po chwili sie uspokaja. Kable zaplonowe nie sa pierwszej swiezosci, aparat jak nowka, po remoncie glowicy i wymianie uszczelki pod glowica ale jakby z wydechu wlasnie plynem podjezdzalo... Mozliwe ze ja podgrzalo (uszczelke) przez to za mocno i sie do komory spalania plyn przemieszcza??
Układ sam się odpowietrza. Ale jak rozgrzejesz silnik to odkreć korek chłodnicy, żeby bąbelki pouciekały, tylko ostrożnie, wiadomo
Wykopalem z forum wiadomosci na temat ukladu chlodzenia i dalej lipa... Uklad odpowietrzony, termostat wymieniony, a problem dalej jest:
Odpalam zimny i jade 20km, spoko, grzeje we wnetrzu, na wskazniku stala temperatura.
Jak wylacze silnik i odpale w przeciagu 10 minut to wystarczy niecale 2km przejechac zeby wskazowka temperatury wyskoczyla na czerwone pole. Poza tym bez zasady wogole raz rzadziej raz czesciej potrafi mi wywalic plyn chlodniczy przez korek zbiornika wyrownaczego... Ma ktos koncepcje co Hance dolega??
a weze oba sie robia gorace?? dolny tez?

sprawdz korek od chlodnicy, czujnik od wentylatora i sam wentylator czy dziala, warto by tez bylo spojrzec na czujnik od wskaznika temp
Dolny tak sobie właśnie... Korek chłodnicy w porządku, wentylator też, ale czujnika temp nie sprawdzałem. Gdzie go szukać?
w glowicy od strony wezy- na jeden pin
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl