Wolf
Panowie prosze o pomoc bo juz skonczyl sie we mnie wszelki optymizm
Honda CRX d16z5 ed9 wrzucone turbo wtryski 345 pompa 160L\h regulator paliwa i smt czeka na strojenie i wszystko pieknie tylko ze wyskakuje blad map sensora. Podczas strojenia wyskakiwal gdy bylo dolewane wiecej paliwa ale niestety wyskakuje gdy smt jest odpiete czyli to ewidentnie wina autka. Pierwsza mysl ze map sensor niedomaga ale czemu skoro w innych haniach trzyma o wiele wieksze cisnienie i czemu mpx4250ap do 1,5 bara tez nie pomaga? Czy ma ktos jakis pomysl bo auto czeka na mapy juz od przeszlo miesiaca. Moze jakas rada? Moze ktos z Warszawy podjalby sie zajzenia co i jak?
Sprawa banalna bo podzas pompowania jak dojdzie do okolo 0,3 to wywala check i wtedy odcina smt i strasznie zalewa dlatego nie mozna wystroic. Co zorbic by nie wyskakiwal. Oddam sprawe w dobre rece
warszawa -> SMT -> Powertronic
ale mi sie wydaje ze tem map do 1,5bara to triszke mało ja bym sprobował pozyczyc taki np 3barowy i zobaczyc czy nie bedzie poprawy - bo wg mnie 0,3bara tam moze pojawiac sie wieksze cisnienie w ukladzie ....
poza tym zainwestował bym w walbro 255
tyle ode mnie ...
jak chcesz to mozna to jakos ogarnac .... niwykluczone ze od oniedzialku bedziemy ieli warsztat z prawdziwego zdarzenia a na miejscu osobe ktora ogrania autronica i smt tez zna troszke ....
pzdr i zapraszam do StreetShadowsGarage
zrobilem reset i dzis posmigam i poobserwuje kiedy jaki blad wywala
podlacze tez egar gdzie indziej by poobserwowac jakie sa cisnienia.
najgorsze jest to ze to nie wina smt!! smt odpiete a blad wywala.
sproboje jeszcze raz opcje z zaworkiem zwrotnym.
no lipa lipa Panowie
do Ciebie Marcel odezwe sie bo kurde juz nie wiem co robic. moze ten ktos u Was cos wymysli
Jeszcze raz ... to nie wina smt
a oszukales MAPa?
koszt takiej operacji 8zł MAX - zaworek taki od akwarium i kawałek wezyka
jezeli tego nie zrobiles to zrob to i winno byc OK
ZAPRASZAM do SSG
gdzies taki zaworek chyba mam - musze poszukac - jak nie to podjedziemy do sklepu i juz ....
telefon znasz
NO i dupka!!
To nie wina cisnienia! Podlacyzlem zaworek zwrotny i zegar na wezu do mapa i wywala zawsze srednio kolo 5000rpm mimo iz cisnienie nie rpzekroczylo 0,05bara no ledwo co ponac 0 wskzowka weszla wiec to nie wina nadcisnienia.
Cos innego sprawia ze wyskakuje ecu 3
Gdyby komus chcialo sie to:
http://www.honda-crx.info..._pliki/6-14.pdfto sa przyklady kiedy moze jaki blad wyskoczyc...
Zaplon choc nie dam sobie rak uciac to mam chyba dobry. Bledu nie ma a i kreseczki na kole pasowym mimo iz strasznie zamazane to chyba sa dorbze ustawione.
Bardzo prosze o pomoc. Odwdziecze sie jak bede mogl... tylko bez przesady
Missing Link - Twym przyjacielem. Odezwij się do Kivi`ego z Rally Project, to Ci powie jak to zrobić za 5zl z czesci od Seicento.
no tak ale czy pomoze to jezeli blad nie jest spowodowany cisnieniem?
niucham w necie na ten temat i wszedzie jest napisane ze stosuje sie to w przypadku gdy sensor nie wytrzymuje cisnienia a u mnie nie to jest problemem.
Pytam bo nie wiem
Jak to nie wina nadci¶nienia, skoro check Ci wyskakuje gdy wchodzisz na nadci¶nienie? (taki wniosek płynie z Twojego poprzedniego posta).
ale napisalem ze mimo iz podlaczylem zaworek zwrotny i ZEGAR i widzialem ze na mapie wiecej jak te 0,05 nie bylo czyli praktycznie zadne nadcisnienie i tez wywala.
Dzis wrzucilem seryjne wtryski bo w manualu jakos to powiazalem ale jest caly czas to samo. Praktycznie auto jest juz seryjne poza turbina (chodzi o graty) i caly czas to samo. Coraz bardziej podejzewam ze moze komp jest walniety. Czy chcialby ktos sie tym zajac? odplatnie oczywiscie bo mi sie pomysly wyczerpaly.
Zrobiles najprostsz± rzecz? Mianowicie podmieniles na inny MAP od kogos?
mapa od kogos jeszcze nie wkladalem ale pierwsza mysl moja ze to nie zadziala a dlatego ze po podlaczeniu mpx4250 i skalibrowaniu go w smt6 dzialo sie to samo.
no ale nie zaszkodzi sprobowac. kazdy pomysl juz dobry
dzis wywalilem gaz elektrycznie i fizycznie, wywalilem wszystko z podcisnienia wywalilem reg paliwa zamienilem z kumplem mapa i ecu i nic.
Caly czas to samo. Auto zupelnie seryjne poza sprezarka na dolocie wsyztskie rpzewody no wsyztsko i caly czas to samo. Jedyny pomysl jaki mi zostal to zle podpiete kable od smt do wiazki komputera. Czy moze ma ktos jakis jeszcze pomysl?
juz po temacie - auto smiga po ulicach wwa bez CHECK'a
co bruĽdziło?
auto narazie jezdzi na FMU + zaworku zwrotnym i jest OK
czy bedzie SMT to zoabzcymy co Łukasz zadecyduje potem.
niewykluczone, ze moze zespół w zespół z wła¶cicielem zagłebimy sie kiedys dalej z SMT, ale to czas i checi pokaza
narazie rekompensuje sobie 3 misiace walki
jeszcze bym sprobował jednej rzeczy i jak bedziesz Luaksz do nas jechał to wez SMT!!! i sprawdzimy, bo moooooze bedzie i z SMT OK
Szkoda ze nie mieszkacie blizej nas , to bysmy zczipowali ECU , wgrali mape z boost i pocudowali, mysle ze obyloby sie bez smt i ewentualnych dodatkowcyh wtryskiwaczy.
Szkoda ze nie mieszkacie blizej nas , to bysmy zczipowali ECU , wgrali mape z boost i pocudowali, mysle ze obyloby sie bez smt i ewentualnych dodatkowcyh wtryskiwaczy.sorry za OT, ale rzeczywi¶cie SZKODA bo troszke by sie namieszało! do zobaczenia tymczasem i bedziemy w kontakcie
a To wy chyba mieliscie imprezowac
sondy wymieniona egt w normie.
podczas palowania pod 800 idzie przy zwyklej jezdzie jakies 650-700
a na postoju spada do 420... takie obserwacje
a To wy chyba mieliscie imprezowac
sondy wymieniona egt w normie.
podczas palowania pod 800 idzie przy zwyklej jezdzie jakies 650-700
a na postoju spada do 420... takie obserwacje tak juz po imprezie urodzinowej
zapraszam do SSG około czwartku!
EGT widac jest na idealnym poziomie na "postoju" moglo by byc jeszcze nizsze tak ok 350+/-, ale najwaznejsze ze przy "pałowaniu" nie przekracza 900!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl