ďťż

Wolf

Witam.

Mam zbyt bogatą mieszankę, zacząłem węszyć i odłączyłem lambde. Sprawdziłem jakie generuje napięcia i chyba oki, bo tak od 0,1 do 1 V i zmienia sie wraz z gazowaniem.

Lambda jest 1 przewodowa. Silnik jak temacie D14A3 - bez zwężki.

Tylko qrde po odłączeniu lambdy ecu nie wykrywa błędu !!!. Przejeździłem bez lambdy ze 30km + butowanie do odcięcia + reset kompa (backup) i kontrolka silnika nawet nie mrugnęła. A kontrolka działa i wykrywa błąd jak odłączę czujnik temp powietrza.

Próbowałem zczytać błąd i pusto w pamięci. Jedynie abs zaczynał mrugać po kilku sekundach. Ale to chyba normalne bo mrugał bez przerwy równym tempem.

I jak to wyjaśnić ? Ecu do śmieci ? czy to może normalne...

A czy jest OBD żeby podjechać do speca i powęszyć w ecu ? bo qrde znalazłem tylko te kostki do błędów i drugą do testera hondy ( 3 przewodową) ?? i gdzie szukać jak jest

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc


Aby komp sprawdził lambe musisz wprowadzic go w tryb serwisowy lambdy czy jakoś tak. Trzeba jechal ze stałą prędkościa obrotową silnika i ze stałym wychyleniem przepustnicy w okolicy 2500-3000rpm o ile dobrze pamietam.
thx spróbuje.. co mi szkodzi.

Tyle że mam podobnie brzmiący opis w instrukcji serwisowej. Ale dotyczy on gdy błąd sie pali i jest w celu sprawdzenia napięć jakie sonda daje.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl