ďťż

Wolf

Wczoraj na przegladzie wyszlo mi ze nie mam prawie wcale hamulcow z tylu.
Reczny jako tako lapie jak sie go na maksa zaciagnie ale nozny to mozna rekami krecic kola.

Co to moze byc ze nie chce docisnac mi klockow (bo klocki sa i to dobre) tłoczki nie działaja czy moze pompa hamulcowa ? Dodam ze przod hamuje ostro jak sie pedal prawie do konca wcisnie.

Z góry dzięki za podpowiedzi za co sie najpierw zabrac.


ręczny jest na linke , wystarczy tunel środkowy odkręcić i za patykiem z ręcznego masz regulacje
a tył w crx słabo hamuje , pompa raczj nie bo przód też by dupy dawał
sciągnik zaciski i obadaj tłoczki czy tam marasu i rdzy nie ma
badnij w jakim stanie masz płyn hamulcowy
może masz też zapowietrzone , odkręc odpowietrzniki , weź kolege i obadaj
kup sobie zestawy do regeneracji tylnych zacisków
Opowietrzalismy wlasnie z tyłu i nic nie dalo. Powietrza nie ma.
Myslalem ze moze ta pompa przepuszcza ale faktycznie jak przod jest ok, pedal co prawda lapie dobrze dopiero przy podlodze ale nie wpada to raczej nie.

A skad dostane takie zestawy do regeneracji zaciskow? IC beda mieli ? Co w sklad tego wchodzi i czy to drogie jest ?


jest w IC
tanie są
Nicram, zwolnij regulacje ręcznego podpompuj nożnym na odpalonym silniku z powrotem podciągnij ręczny i powinna byś różnica
najlepiej rozebrać cały zacisk wszystko przeczyścić dać nowy tłoczek, uszczelniacze i mieć spokój
zestawy naprawcze kiedyś widziałem na allegro

[ Dodano: 2010-03-25, 12:32 ]
Dzięki Wam !

To pompe odpuszczac ?
Wyczytalem na forum ze sa dokupienia tez w IC zestawy naprawcze do pompy za 15-20zł ale to chyba nie bedzie to ? Najpierw zajac sie zaciskami ?

Dziwne jest to ze z dwoch stron mam tak samo ....
Tez tak mialem ze zaden z tylnych hamulcow nie lapal. Na pewno musisz rozebrac tylne zaciski, wymienic te wszystkie gumki z zestawu naprawczego i po zlozeniu dobrze odpowietrzyc z kol jak i z pompy. U mnie zakonczylo sie to wymiana serwa i pompy i teraz jest dobrze.

Najpierw zloz to na nowych gumkach i dobrze odpowietrz, jak nie bedzie poprawy to juz pompa albo serwo.

Serwo mozesz sprawdzic na wlaczonym silniku wciskasz pedal hamulca i jak przygasa samochod (ok 400-500 obr/min) to jest do wymiany serwo. Jezeli nie przygasa to zostaje pompa.
Uuuuu, czyli widze ze moze byc kapitalka :/

Co do tego serwa, to w sumie tak mam troche ze spadaja obroty, ale myslalem ze to od alternatora (szczotki) - niby mi laduje dobrze bo mierzylem ale na luzie swiatla mi troche mrugaja i jak wcisne dodatkowo hamulec to obroty troche spadaja.
Moze to byc od serwa czy raczej ten alternator ?
Powiem Ci ze teraz po wymianie serwa mi sie juz tak nie robi wiec prawdopodobnie serwo masz uszkodzone.

Lekko to obrtoy spadaja przy wcisnietym hamulcu ale jak przygasa juz to serwo jest uszkodzone
u mnie w solu też hebli z tyłu brak

coś tam trochę łapie ale za rękaw żyleta

a gość ze stacji diagnostycznej mi powiedział ze może korektor siły hamowanie jest padaka
jeszcze się za to nie bralem ale kto wie ...
W moim Crx-sie też nie miałem hamulców z tyłu i ręcznego, żadne podkecanie linki nic nie dało dopiero wczoraj po rozebraniu zacisków okazało się że zapieczone są tłoczki, po szybkiej reanimacji i założeniu nowych klocków + nowy płyn hamulce brzytwa i ręczny tak samo.
Znam ten ból na przeglondzie dowiedziałem sie ze nie mam hamulców z tyłu zaczełem grzebac i cos tam porobiłem ale pózniej miałem cos takiego ze jak depłes ostro w pedał to hamulce były a jak delikatnie dociskałes to spadał prawie do gleby, kilka razy przetłaczałem płym i nic nie pomogło. Porobiłem tylne zaciski i dalej bez zmian wkoncu doszłem do wniosku ze przyczyna misi byc pompa zmieniłem serwo i pompe od vteca i teraz jest igła.
ale na poczatku zaciski sprawdz bo jak tam jest syf to pompa nic nie da. tydzien temu u brata robilismy bo byla ta sama sytuacja. nowy tloczek ok 30zl a zestaw naprawczy(gumki) ok 25zl. hamulec teraz jest super. ja bym zaczynal od tego
OK, dzięki !

Tak wczoraj z kolega rozmawiałem i podsunał taki pomysł czy działa pompa, a mianowicie zamienic te wezyki - bo sa dwa od przodu i tylu tak ? Jak po zamianie tył by hamował to znaczy ze drugi stopień pompy przepuszcza - dobrze myslę czy to tak nie jest ?

Moze zaczac lepiej od sprawdzania przodu ?
Reczny jako taki mam jak na maksa podciagne.

OK, dzięki !

Tak wczoraj z kolega rozmawiałem i podsunał taki pomysł czy działa pompa, a mianowicie zamienic te wezyki - bo sa dwa od przodu i tylu tak ? Jak po zamianie tył by hamował to znaczy ze drugi stopień pompy przepuszcza - dobrze myslę czy to tak nie jest ?

Moze zaczac lepiej od sprawdzania przodu ?
Reczny jako taki mam jak na maksa podciagne.


a mi sie wydaje ze są na krzyż, po skosie. np prawy przod i lewy tył i lewy przod i prawy tył
nie wien jak jest w hondach bo tego nigdy nie robilem ale w innych sam nie da się zamienić przewodów glównie z przyczym bezp. są poprostu inne gwinty

w autach z abs jest to na 100%
w rexie nie wiem ale ostrzegam >>>...



a mi sie wydaje ze są na krzyż



Teraz też mi się coś skojarzyło ze czytalem na forum kiedyś ze są wlaśnie na krzyz więc lipa.

Zaczne od tych zaciskow - tłoczkow. Pozniej najwyzej sie zregeneruje tez tym zestawem pompe - ale mysle ze dobrze chodzi skoro przod hamuje i pedal nie wpada.
Ciekawi mnie tez jak to jest w koncu z tym serwem, jakie są objawy nie działającego ...

Dobrze że chociaż wiosna przyszła to chce sie robic
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl