Wolf
Ponieważ mamy dość wymagającego klienta a obecnie wykonujemy Turbo zestaw , rodzi się pytanie jaki układ hamulcowy ( tarcze , klocki ) bedzie najlepszy do ED9 D16Z5 z dość znacznie podniesioną mocą w stosunku do serii
Tarcze nawiercane + klocki ( jakie )
Tarcze nacinane i nawiercane + klocki ( jakie )
Tarcze gładkie + klocki ( jakie )
OEM zestaw przeszczep z IVT
Prosze o konkretne zestawienia testy porównania , wasze lub z netu. Interesują mnie konkrety auto ma hamować ale klient też nie ma latać co dwa miesiące po nowe klocki .
Interesują mnie wasze opinie o zestawach na jakich jezdziliscie i jakie uważacie że będą najlepsze dla klienta który nie bedzie oszczędzał auta
Nie interesują mnie także wyczynowe lub usportowione układy hamulcowe za cięzką kase skupmy się bardziej na produktach : OMP, EBC , BREMBO , FERRODO itd ze średniej puli cenowej.
Pozdrawiam
Zdecydowanie zestaw OEM iVT razem z ori tarczami i trochę lepiej hamującymi klockami Sprawdza się znakomicie i na upalaniu na oesach/torach/rallycrossach i także w trasie. Nawet kilka mocnych hamowań z pełnym obciążeniem z prędkości 200+ do 60-100nie powoduje jakichkolwiek oznać fadingu. Dodam, że mimo częstego podpierania się lewą nogą nie udało mi się zaświecić tarcz czy zapalić klocków Do tego przydałby się "regulowany regulator rozkładu hamowania" bo gdy jest ślisko moim zdaniem tył hamuje za słabo ( a może poprostu mam lepsze klocki z przodu niż z tyłu ).
Ps. Opinia osoby która ostatni bak mimo zimy 3/4 paliwa wyjeździła na VTEC'u więc raczej nie oszczędzam niuni
Zestaw z iVT, zwiększy się średnica tarcz, przez co będzie mniej podatna na przegrzanie a i hamowanie będzie lepsze, możesz jeszcze zastosować zestaw a Legenda (wielotłoczkowe zaciski)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl