Wolf
Czy doładowanie (8-9psi) ok 0,6 bara bedzie bezpieczne dla silnika b18c4? Nie bedzie to turbo tylko kompresor i czy do mocy ok 280KM wystarczą wtryski 370cc czy lepiej troche wieksze 440cc ? Jaką zastosowac do tego pompe paliwa? (wiem ze najlepiej walbro 255lph, ale o jakim ciśnieniu roboczym?)
1.Tak
2.Nie, 440 juz lepiej.
3.Walbro jest OK.
Dzięki zaodp. ale jaka walbro? bo jest chyba z 10 rodzajów. Czy o ciścieniu roboczym powiedzmy 6,5 bar starczy?czy moze 5bar bedzie tez ok?
To ja podepne sie pod temat-czy majac 1.6 vtec na sohc (126KM) zakladajac kompresor na malym doladowaniu (tak zegby wyskoczylo ze ~~180KM )trzeba zmieniac wyzej opisane elementy czy stare graty dadza rade?
Pozdro
dodam tylko ze kolega eM moze sie kiedys przejechac z ta pewnoscia ze przy takim to a takim doladowaniu nic sie nie zepsuje - WAZNE w jakim stanie jest silnik a i tak nie ma pewnosci ze nie urwie ci sie zawor.
Na forach dyskusyjnych w usa też twierdzą ze 8-9 psi jest bezpieczne...ale wolałbym rozeznac sie jak to jest w rzeczywistości czyli u nas. Bo jakoś nie wierze w to co czasem tam piszą. Mój silnik ma 125 tys. nie kopci itp. kompresja po 14,5 na wsztstkich garkach... Nie wiem co jeszcze trzeba wiedziec zeby stwierdzic ze silnik jest w dobrym stanie..
Producent kompresora nie zaleca wymiany wtrysków. W zestawie jest FMU i pompa o wydajnosci 190lph o ciśnieniu roboczym 4,8 bara i to wszystko. Co wy na to? Docelowo chciałbym stroic auto.
Zawsze moze cos sie urwac, to nie jest gra komputerowa przeciez.
Gry komputerowe tez sie wieszaja
hmm...
wojtrrek ujeżdzał jrsc@12psi w b16 przez kilkadziesiąt tysięcy km i nic się nie działo, ale jak w zyciu różnie może być...
jak piszesz, wg for z usa - 10psi to granica dla seryjnego silnika i jrsc bez dodatkowego chłodzenia; wtryski 440 to minimum, a porządne strojenie to podstawa (crome/hondata)
sam, mam nadzieje za kilka(nascie) dni, będę miał setup @9psi, więc zobaczymy co z tego wyjdzie...
Ja na razie tez czekam na przesyłke ale nie bedzie to jrsc tylko Vortech. Pisze o doładowaniu 8-9psi bo ten kompresor ma tyle na standartowym kółku i w standardzie ma aftercooler. Producent zapewnia wzrost mocy o 117ps
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl