Wolf
Czy jest możliwość wyjęcia silnika bez odkręcania półosiek i skrzyni biegów, czy muszę najpierw wymontować skrzynię a dopiero później zabrać się za wyciąganie silnika?
lepiej targać całość do góry lub na dół jak kto woli....
masz za mało miejsca by odsunąć silnik od skrzyni od strony rozrządu..
całość wytargasz bardzo szybko i po złozeniu nie meczysz sie by np..trafić silnikiem w skrzynie
odkręcasz wachacz od dołu i pociągnij do siebie to ci przegób wyskoczy ze skrzyni
przynajmiej ja tak robie by sie nie namęczyć a od kierowcy rozpoławiam
pozdro...
półosie to wiadomo że trzeba wytargiwać i z piast i ze skrzyni.. Co do reszty to zależy czy będziesz ruszał wózek pod silnikiem czy też nie..
nie trzeba z piast
wystarczy odkręcic końcówke wachacza i ją odbić by wyskoczyła i całą piaste z przegóbem pociągniesz (energicznie do siebie) i przegób wyskakuje ze skrzyni
jesli sam silnik to trzeba odkrecic lozysko podporowe, lewej polosi od bloku silnika, i dalej juz chyba pol osie nie beda przeszkadzac i nie trzeba sciagac przegubow ani wewnetrzynych ani zewnetrznych, dalej musisz rozebrac caly rozrzad zebys mogl silnik przesucac w lewo, rozlaczyc ze skrzynia, odkrecic poduszke silnika, i podnosic, jak sie popiesci to i sie zmiesci, wiec jakos da rade, a jak nie to poluzowac poduszki skrzyni, i skrzynie jeszcze przesunac w prawo to juz napewno wyjdzie, tylko ze trzeba wtedy poloske prawa siciagac, i lewy przegub wewnetrzny
da sie bez skrzyni tylko musisz wykrecic alternator i koło pasowe i półosie tak jak piszą wystarczy powybijać ze sworzni zwrotnice i wtedy targasz silnik do góry
Czy jest możliwość wyjęcia silnika bez odkręcania półosiek i skrzyni biegówpo co dokladac sobie roboty?
odkrecas sroby od skrzyni odkrecasz kolektory i pod małym kontem wyłazi ci jak z masła proste jak drut
Dziękuję wszystkim za pomoc ale już wyjąlem ze skrzynią.
Pozdrawiam
Paweł
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl