Wolf
witam mam dylemat jakie zamontować końcówki drążków kierowniczych gdyż wkładam do mojego ED9 kompletne wspomaganie z CIVIC 4g(jest identyczne jak ED9) i odrazu swapuje heble z EE8 i zastanawiam sie jakie kupic koncowki drązków, bo slyszalem ze jak sie swapuje heble to trzeba kupic koncowki z EE8.. Więc jakie z EE8 ED9 albo z tej CIVIC;>?
Więc? POMOCY:P
dzieki pozdro
najlatwiej kupic koncowki do ed9 (cvc to samo zreszta) i obciac gdzies po 1cm drazki kierownicze przykrecane do maglownicy- wtedy wszystko ladnie spasuje
a bez obcinania? to z ee8 musza byc jednak?
swapujesz heble ze zwrotnicami czy same zaciski? jesli zwrotnice tez to ucinasz koncowke drazka o 1cm a jesli same zaciski to normalne koncowki do ed9
nie ma koncowek w zamienniku do ee8
Swap hebli mam ze zwrotnicami z ee8 to jak chce mieć końcówkę z ed9 to ucinam wkoncu drązek ino czy koncówke bo sie pogubilem:P
tak..chodzi o to ze koncowka ed9 nie ma w sobie tak duzego otworu z gwintem zeby zniwelowac mocna zbieznosc.... uciecie samej koncowki nic nie da... bo to drazki sa za dlugie
Atom rozne sa koncowki
ja mialem takie ze ucinalem po pol centymetra z koncowki i z drazka. Chodzilo mi o to ze ogolnie o cm trzeba skrocic caly uklad
mozliwe ze sa jakies ciute dluzsze... nie przecze ale wolalbym skrocic odpowiednio drazki bez koncowek.. bo drazek to wymieniasz moze raz na 3-4 koncowki
a jakie polecaCie koncowki do ed9?
a nieche zakladac nowego tematu.. ile potrzebuje płynu do wspomagania?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl