Wolf
Zakupiłem zestaw amory + spręzyny Jamexa które były zamonotwane w 4 gen. są takie same, alee jak sie okazało po wyjęciu amora z mojej 5gen. seryjny amor okazał sie grubszy i miał też grubsze widełki w których jamex był o duzo za luźny. I teraz pytanie czy jesli kupie widełki od 4 gena to czy będą mi pasowały do reszty zawieszenia w 5genie?? A moze jest jakieś inne rozwiązanie?? Pomóżcie bo pilne!
Czy Ty chcesz obciąć widełki z jednego amora i przyspawać je do drugiego ??
Może da się je przeklepać żeby ciaśniej były, ile jest luzu ??
Czy Ty chcesz obciąć widełki z jednego amora i przyspawać je do drugiego ??
Może da się je przeklepać żeby ciaśniej były, ile jest luzu ??Widelki sa odkrecane. Roznica na srednicy (luz) 5 mm. Mozna wytoczyc tuleki dystansowe. Ale prosciej dokupic widelki od 4gen. Beda pasowac, tylko pamietaj, ze 4 gen ma krotsze sprezyny i amorki z przodu o 2-3 cm. Wiec jak masz zawias -40 to bedzie w twoim 5 gen -60-70
Widelki sa odkrecane. Roznica na srednicy (luz) 5 mm. Mozna wytoczyc tuleki dystansowe. Ale prosciej dokupic widelki od 4gen. Beda pasowac, tylko pamietaj, ze 4 gen ma krotsze sprezyny i amorki z przodu o 2-3 cm. Wiec jak masz zawias -40 to bedzie w twoim 5 gen -60-70dzieki wielkie!!! Koleś co mi sprzedał już wysłał widełki więc ok
no ale z tym obniżeniem mnie zasmuciłeś, bo z tego co mi typ powiedział jak stał na tym 4 gen to by był jakby -60,40 ale jak wyjąłem swój seryjny amor to porównując był tej samej długości, więc teraz Ciekawe ile to klapnie:/
bedzie zanisko.
To co proponujecie?? jak rozwiązac ten problem? tak mozna??
Dobrą i prosta opcją będzie dobranie podkładek o dobrze dopasowanej grubości, aby nie było nadmiernego luzu i przyspawanie ich do widełek.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl