ďťż

Wolf

jak w temacie, moze ktos probowal takie zestawienie; piasty od preludy do EJ9 np,

dodam ze mam na mysli przednie


w celu?
w celu zaadaptowania pol osi z preli ,

głownie chodzi mi o to zeby nie zmniejszac srednicy wieloklinu od strony piasty,

chyba ze sa jakies inne rozwiazania??
www.polosie.pl to jest inne rozwiązanie


duzo latwiej zmienic przeguby zewnetrzne, poza tym polosie od preli nie wejda ci do EJ

www.polosie.pl to jest inne rozwiązanie

wiem pentaqu wlasnie pisalem do ciebie wczesniej na priv i podales mi do nich namiary,

pol osie wyladowaly juz w toruniu,

rozmawialem z "panem" i mowi ze nie ma sensu zmniejszac srednicy wieloklinu (bo ukrece hmm moze i tak) ze lepiej zadaptowac piaste do obecnej osi, pytanie jak

hybrydowe półosie. strona zewnętrzna civicowa, wewnętrzna pralkowa.
rozumiem ze przegubyod civa pasuja do osi z preli

jak sie ma wtedy sprawa z wytrzymaloscia
bedzie wiecej niż 300KM?
bedzie,
czyli civicove przeguby do 300 "trzymaja"?

nie wiem szczerze jak to rozwiazac, dlatego pomyslalem o piastach od preli

bo hasport-y za pewnie jakies $600-700 ktore moga i tak nie pasowac to mi sie nie widzia
jak chcesz robic więcej, to kup sobie porządne półosie. Skoro celujesz w takie moce, to zaplanuj w budżecie zakup dedykowanych półosi do tego.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl