Wolf
witam
posiadam PW0 zmodyfikowane pod moj silnik w ktorym w celu unikniecia niepotrzebnych problemow z dwomal lambdami (b16a1 ma dwie moj b18a1 mial tylko jedna) wyedytowalem w BRE i zrobilem "disable o2 sensors".
pytanko tyczy sie tego jakie sa wadi i jakie zalety takiego posuniecia?? jakies straty w mocy itp itd
witam
posiadam PW0 zmodyfikowane pod moj silnik w ktorym w celu unikniecia niepotrzebnych problemow z dwomal lambdami (b16a1 ma dwie moj b18a1 mial tylko jedna) wyedytowalem w BRE i zrobilem "disable o2 sensors".
pytanko tyczy sie tego jakie sa wadi i jakie zalety takiego posuniecia?? jakies straty w mocy itp itdStraty w mocy niesadze - chyba ze przy niskich predkosciach obrotowych poniewaz ecu uzywa sondy do raczej najlepszej ekonomii.
-Wiec mozesz miec gorsza ekonomie
Przy duzym otwarciu przepustnicy (80-100%) i tak ecu przelacza sie w tryb closed loop i nie uzywa lambd - kazdy moze sobie wyobrazic co by sie stalo gdyby ecu chcialoby byc ekonomiczne przy wysokich predkosciach obrotowych.
-Mocy nie stracisz.
Jak wiesz ja także używam tego rozwiązania. Wad nie ma. Spala mi mniej niż przed całą zabawą, więc ekonomia się nie pogorszyła a wręcz przeciwnie. Nie czuję też żadnych strat na mocy.
no fucking way
In closed loop operation the ECU uses one or more oxygen sensors as a feedback loop in order to adjust the fuel mixture. This gives the name ‘closed loop’ from the closed feedback loop. The ECU won’t run in a closed feedback loop all the time, so ‘open loop’ is used to describe the operation of the ECU when the mixture is not being adjusted in this way (usually when the engine is cold or when running under high load).więcej:
CLOSED LOOP TECH
My bad
Choc musze przyznac ze to ciut nielogiczne:)
No własnie logiczne: w pętli zamkniętej (zwrotnej) następuje reagowanie, w pętli otwartej (czy otwarta pętla jest jeszcze pętlą?) jest tylko przepływ w jedną stronę.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl