Wolf
Ile bym zyskal i w jakich kosztach zamknalbym sie w uturbieniu mojego civa??I czy jest sens.Co wtedy z zywotnoscia silnika??Nie chodzi mi o 300ps a o cos do cywilnej jazdy - cos co nie bedzie ciagnelo dodatkowych wydatkow (zmiana wszystkich bebechow)Ile konikow i jaki moment??
A moze macie jakies filmiki z tak zrobionym cifem w mojej budzie i z takim silnikeiem??
do codziennej jazdy to max. 180 koni i ok. 200NM - powinno byc przy 10PSI - a jesli chodzi o ceny to rozpietosc jest od 6tys. (za homemade ) do wzasadzie nieskaczonosci
hmmm to zalezy kto co lubi mi na miasto 0,4 bara wysratczało a przy 0,5 na hamowni wypluło 215PS i 248nM z silnika B16A1 na nie zakutym silniku i na FMU... koszt modyfikacji zalezy na jakich czesciach chesz robic .... auto złożylismy sami we współpracy jedna firma, ktora wykonała nam uklad wydechwoy ...
zaparszam do StreetShadowsGarage - chetnie sie tym zajmiemy
A co z zywotnoscia silnika??MOge sie pewnie z gwarancja pozegnac??I jak wyglada spalanie w takim ukladzie??Przy normalne jezdzie bo przy ostrej to wiadomo - ile zdazy:)
z gwarancją to się żegnasz na 100% raczej dopóki nie dmuchnie świstak to spalanie w normie. potem... cóż... żywotność będzie zależała od tego kto to wystroi.
- gwarancja - jak juz Pati napisał i sam zauwayles,
- silnik ... wszystko zalezy jaka ma byc konfiguracja i jak bedzisz dbał
- spalania ... zalezy od tego na czym ma to jezdzic i jaki chesz osiagnac wynik u mnie np lekko spadło przy jezdzie po miescie i trasie (o około blisko 1 l / 100km)
...
mamy juz małe doświadczenie i napewno sie ono powiększy w najblizszym czasie
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl