ďťż

Wolf

Witam wszystkich użytkowników forum honda crx.

2 lata temu kupiłem Honde CRX 1991 r., jest to mój pierwszy samochód, mam zacięcie sportowe i biznesowe.

Po 7 dniach od kupienia padły mi korbowody, sprowadziłem od Chińczyka z Piły, przeprowadziłem remont silnika, wymiany filtrów paliwa, powietrza i.t.d., wymieniłem przednie piasty kół i dalej remontuję, mam zamiar zrobić elegancki sportowy zabytek, do szybkiego załatwiania interesów....

Chcę kiedyś kupić jako swój głowny samochód Ferrari 355 ale jeżeli będę miał kiedyś synka to będę chciał mu pokazać czym w młodości jeździł jego staruszek... i nigdy nie sprzedam Hondy... Jestem jeszcze dość młody narazie...

Mam tu silnik D16z5 i chciałbym go tuningować (turbina,kolektor,turbo, nie wiem nie znam się na mechanice, mam tylko marzenia!). Od jakiegoś czasu mieszkam w Bielsku-Białej, chciałbym dowiedzieć się, gdzie jest najbliższy warsztat, który podniesie moc tego silnika.
Proszę o pomoc! Pieniądze nie grają znaczenia... Proszę kogoś, kto się trochę orjentuje w tym o wypisanie mi w myślnikach co można kupić w wstawić, lub najlepiej podać mi adres warsztatu gdzieś w okolicach Bielsko-Biała, Kraków, Wrocław...
Poniżej zamieszczam zdjęcia...
Naprawdę bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję...


nie lepiej wrzucić swapa ? np k20 ? ....skoro masz tyle kabzy
Najprościej, najszybciej i w miarę za rozsądne pieniadze swapowac Bserię B16A2 lub B16A a jak jest więcej kasy to B18C6 tylko ten ostatni to juz większa liga...
Zwykła seria B ma 160-170KM, dodając do tego kolektor, wydech, dolot, lekki zamach itp na pewno trochę podniesie moc.
W sumie to najbardziej skuteczna droga w pogoni za mocą.
Tez zalezy ile masz na to kasy, bo dużo jest chłopaszków na forum, co by chcieli cuda, pisali plany, ile to by kasy wydali a skończyło się to na szpojlerach z allegrogo
Kasa nie ma znaczenia - to od razu K20 do tego turbo, napęd 4x4 jak cie stać to tak się baw a przynajmniej będzie co oglądać na forum


kolejny temat "mam crx'a ale przestał już mnie kręcić co z tym zrobić" szukaj szukajką a będzie ci dane.. fajne lustra swoją drogą
Na początek przemaluj lusterko/a na czarno A potem skoro masz już wyremontowany silnik- myślę że warto iść w turbo. A w jakie konkretnie, to już byś musiał określić budżet jaki chcesz na to przeznaczyć, do czego Ci auto będzie służyło (codzienne wyjazdy do pracy, czy raz w miesiącu na tor) i koledzy na pewno świetnie Ci doradzą, bo kilka CRX'ów z turbo już tutaj lata.
chlopaku, nie mecz sie z rexem skoro marzeniem twym jest ferrari, kup fiata coupe turbo, oczywiscie czerwonego i wyposaz go w emblematy ferrari...

chlopaku, nie mecz sie z rexem skoro marzeniem twym jest ferrari, kup fiata coupe turbo, oczywiscie czerwonego i wyposaz go w emblematy ferrari...

widziałem na allegro jakieś repliki może uderz w takie cudo z zewnątrz ferarii pod maską audi

i nigdy nie sprzedam Hondy

też tak kiedyś mówiłem
Poczytałem sobie ogólnie forum i musze przyznać, że jest to świetna skarbnica wiedzy dotycząca CRX'a.

Doszedłem do wniosku, że albo wstawie sobie do tego silnika poprostu soft turbo lub
K20A engine swap taki mniej więcej jak jest na tym filmiku:

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Z tego co się doczytałem na forum to zainstalowanie soft turbo to koszt ok 5-7 tysięcy a
swap na K20 to koszt ok 10-30 tysięcy. Podejrzewam, że jeszcze więcej....

Wniosek ostateczny jest taki, że narazie kasę przeznaczę na całą resztę a ten silnik dojadę i za 2-3 lata zrobię sobie taki swap na K20 właśnie.

Tą wiadomość kieruję tylko do konkretnych użytkowników forum a nie jakichś pirdzidołków co mogą tylko pomarzyć sobie o moim zainteresowaniu ich osobistościami jak i takim swapie na K20.

Pozdrawiam

Cytuję:
Krychu napisał/a:
chlopaku, nie mecz sie z rexem skoro marzeniem twym jest ferrari, kup fiata coupe turbo, oczywiscie czerwonego i wyposaz go w emblematy ferrari...

Odpowiadam:
Ferrari kupię kiedyś kiedyś.... A po co mam Hondę sprzedawać - to bez sensu... Gdzie w twoim myśleniu jest logika?!

pkt. for: Lemens, polkar, marekcrx
thx!

Poczytałem sobie ogólnie forum i musze przyznać, że jest to świetna skarbnica wiedzy dotycząca CRX'a.

Doszedłem do wniosku, że albo wstawie sobie do tego silnika poprostu soft turbo lub
K20A engine swap taki mniej więcej jak jest na tym filmiku:

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Z tego co się doczytałem na forum to zainstalowanie soft turbo to koszt ok 5-7 tysięcy a
swap na K20 to koszt ok 10-30 tysięcy. Podejrzewam, że jeszcze więcej....

Wniosek ostateczny jest taki, że narazie kasę przeznaczę na całą resztę a ten silnik dojadę i za 2-3 lata zrobię sobie taki swap na K20 właśnie.

Tą wiadomość kieruję tylko do konkretnych użytkowników forum a nie jakichś pirdzidołków co mogą tylko pomarzyć sobie o moim zainteresowaniu ich osobistościami jak i takim swapie na K20.

Pozdrawiam

Cytuję:
Krychu napisał/a:
chlopaku, nie mecz sie z rexem skoro marzeniem twym jest ferrari, kup fiata coupe turbo, oczywiscie czerwonego i wyposaz go w emblematy ferrari...

Odpowiadam:
Ferrari kupię kiedyś kiedyś.... A po co mam Hondę sprzedawać - to bez sensu... Gdzie w twoim myśleniu jest logika?!

pkt. for: Lemens, polkar, marekcrx
thx!

B20VTEC , w tych pieniadzach co K masz o wiele lepsza lyche

dpowiadam:
Ferrari kupię kiedyś kiedyś.... A po co mam Hondę sprzedawać - to bez sensu... Gdzie w twoim myśleniu jest logika?!

pkt. for: Lemens, polkar, marekcrx
thx!


mówię, że jak na początku byłem zajarany tym autem na maxa to też twierdziłem, że nigdy jej nie sprzedam, uwierz, że z czasem priorytety się zmieniają
hehe No ja w sumie też początkującym jestem, też posuadam ED9 91 rok, z silnikeim D16Z5, niestety mój brat mnie Rexem zaszczepił i też jest to moje pierwsze auto
Miałbym do was kilka pytań bo co nie co już troche sie interesuje rexem ale wiadomo ciągle za mało:)
Niewieceie czasem czy można jakoś zeobic przekładke silnika oczywiście wraz ze skrzynką biegów, z EE 8 (B16) do ED 9?? i czy to się opłaca?? bo w sumie koszty kupienia EE 8 (a naprawde ciężko jest znaleść EE to od 9 tys w góre, prosiłbym o pomoc, rady i też mniej więcej koszty ja akurat pochodze z Kłodzka więc u nas niewiem czy jest ktoś kto dobrze zna CRXy:) no i też nie bede mówił że mam kasy jak lodu bo wiadomo krach przeciesz idzie ale jakieś tam fundusze są no i jak trzeba to się znajdą ;] także prosze o odpowiedź:)
Na prawdę, najpierw poczytajcie forum, wszystko na nim jest opisane a dopiero później pytajcie.. nie mając większego pojęcia o co chodzi, nie ma sensu się w tym temacie rozpisywać.
Koszt swapa to koło 4,5tys.


a
swap na K20 to koszt ok 10-30 tysięcy. Podejrzewam, że jeszcze więcej....


20tys. rozbieżności? to sporo
Ciężko sprecyzować ze względu na małą ilość tych silników, ale po co się kłócić, można B18C6 wpakować i to kosztuje z 14tys.
TZN co nie co się wie, w końcu się kończy technikum mechaniczne, choć tam bardziej robią pranie w głowie niż się człowiek sam nauczy a elektryka i reszta podzespołów będzie pasowała czy muszę zmieniać jeszcze dodatkowo inne rzeczy?

TZN co nie co się wie,
Gdybyś poczytał forum, to byś tego pytania nie zadał i tego się właśnie nie wie:)
Na forum widziałem dwa b16a1 na sprzedaż, za 3 i 3,5tys. , do tego dolicz łapy 500zł

Przekładasz silnik wraz ze skrzynią i półosiami, wiązkę, komp, zegary, zwrotnice zostają z ED9
Dzięki serdeczne, właśnie tego chciałem się dowiedzieć
No wiesz, żeby tak szczerze poczytać całe forum to by trzeba było na to nie jeden dzień
a mi chodziło o szybkie znalezienie odpowiedzi. Dzięki i pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl