ďťż

Wolf



W końcu mamy bardzo dobry dostęp do zawieszeń Tain`a. Gwarantujemy niską cenę i szybką realizacje (nawet 4 dni robocze).

Przedstawie w skrócie kilka najciekawszych produktów Tein`a.

Sprężyny obniżające Tein Stech


ceny już od 700 zł brutto

Zawieszenie gwintowane Tein Basic


Zawieszenie TEIN Basic to podstawowy zestaw amortyzatorów i sprężyn za najbardziej możliwie rozsądną cenę.

Zawieszenie posiada regulację wysokości, pozwalając kierowcy obniżyć samochód przeważnie do 35 mm. Jest to typowe zawieszenie uliczne, nie nadaje się do użytku w sporcie.

Najwyższą możliwą jakość i długą żywotność, zawieszenie nr.1 w swojej klasie, dystansuje zawieszenia w tym samym przedziale cenowym.

ceny już od 2 250 pln brutto.

Zawieszenie Gwintowane Tein Super Street


Zawieszenie bardziej zaawansowane niż “niższy” model Basic. Występuje jako :

Super Street i Super Street z górnymi mocowaniami.

Przeznaczone do użytku codziennego oraz na okazjonalne wyjazdy na tor. Jedno z bardziej popularnych modeli zawieszenia TEIN, posiada pełną regulacje wysokości, i aż 16 stopniowa regulacje twardości zarówno dla przednich i tylnych amortyzatorów. Regulacja twardości opcjonalnie może odbywać się poprzez kontroler EDFC obsługiwany z wnętrza pojazdu ( dotyczy tylko modeli Super Street z górnymi mocowaniami )

* Super Street
* Super Street z górnymi mocowaniami.

ceny już od 2 890 pln brutto

Tein EDF


EDFC – Electronic Damping Force Controller ( elektroniczny kontroler regulacji twardości zawieszenia )

Pozwala na regulacje twardości zawieszenia z wnętrza pojazdu zarówno dla przednich jak i tylnych amortyzatorów.

Kompatybilny z ogromną wiekszością zestawów zawieszeń TEIN ( nie może być jedynie podłączony do zestawów TEIN BASIC, i niektórych zestawów TEIN SUPER STREET DAMPERS bez górnych mocowań )

Regulacja odbywa sie przez mały interfejs z elektronicznym wyświetlaczem, przez który mamy możliwość konfirgurowania bez wychodzenia z kabiny pojazdu.

Dla klientów którzy kupują u nas zestaw zawieszenia zestaw EDFC ( kompletny ) oferujemy za 1050 PLN brutto.

Tein rozpórki
Rozpróki TEIN ( Performance Bar )

Zrobione z najlżejszego możliwego aluminium A6000, lżejsze od rozpórek wykonanych z carbonu, kilkanaście razy mocniejsze od tych które montowane są seryjnie w sportowych samochodach. Najwyższa możliwa jakość wykonania.



ceny już od 500 pln brutto

Drążki kierownicze Teina
Drążki kierownicze TEIN i Końcówki drążków kierowniczych TEIN.

Zaprojektowane tak aby zwiększyć kąt wychylenia kół przednich. Mocniejsze i bardziej wytrzymałe niż seryjne drążki, rekomendowane do używania w sporcie i w zawodach driftowych.

Cena 350 pln brutto.

I wiele innych produktów!!!

Już teraz możecie składać zamówienia na e-mail: info@rpmotorsport.pl




czy mozna zamowic super streeta lub basica od razu z najbardziej miekkimi sprezynami????
Niestety jest tylko jeden typ sprezyn do tych zawieszeń, inne dal basica inne do ss.
Ze względu ze basic nie jest sportowym zawieszeniem a ss tez bardziej ulicznym niz sportowym, to sprężyny sa dosyć miekkie
mam( miałem) basic i ... nie są miekkie ... chociaz to zalezy od wymagań


no właśnie

wg mnie albo wygodna seria albo nie, gwint to już jest typ zawieszenia "tuningowego" gdzie człowiek liczy się z tym że będzie mniej komfortowo ale liczy na poprawę osiągów. Skoro basic czy D2 czy inny gwint "tuningowy" nie jest miękki to wiadomo czemu wyższe modele już dedykowane są tylko na wyścigi itp . ot takie moje skromne zdanie
http://www.tein.com/tech_info/a00.html
hmmm tu wyraznie stoi ze sa wymienne sprezynki i do SS i do basica
a do d2 istnieja sprezyny od 3,5 do 21 kg/m
Tak ale to jest oferta na USA, my mamy na europe.

TEIN na USA oferuje bardziej miękki zestaw sprezyn, ze względu na przywiązanie amerykanów do komfortu.

W opcji na Europe, można ewentualnie dokupić komplet standard springs (ale wg mnie to już nie ma sensu)
Ok od dłuzszego czasu chodze za nowym zawiasem do tej pory chciałem zwykły na ulice (w domyśle Tein basic), ale ostatnio stwierdziłem że jeśli się juz bawie w zawias, wydajniejsze heble, mocniejszy silnik i jakieś lepsze oponki to gdzie to wypróbuje jak nie na torze. Będe na nim pewnie z raz/dwa w roku, do tej pory skłaniałem się w strone teina basic niestety głownie ze względu na $$$, dzisiaj gadałem z kumplem i mówi ze w cenie Tein basic mam gwint np. Weitec. Jesteś w stanie mi coś doradzić bo akurat zawias jest dla mnie czarną magią.
w cenie tein basic (2250 pln do EK) to masz co najwyżej w detalu kit koni hehe

ale tak serio to ja nie lubię weiteca ale tak się składa że mam go też w ofercie, detal na tańszy gwint weiteca to 709 euro netto, łatwo policzyć co dalej...... o KW nie wspomne
Słabe masz źródła Lukiasz, jak chcesz to Cię zaopatrze w gwint Weiteca w cenie Teina Basic, z fakturą i gwarancją 12 m-c nówke. W każdym badź razie nie o to mi chodziło, ale już nie ważne polatałem po googlach i mniej więcej wyjaśniłem sobie sytuacje.
daj numer katalogowy tego gwintu porównamy ceny, tak z ciekawości
Lukiasz myśle że do końca tygodnia bede miał chwile to ogarne Ci te informacje.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl