ďťż

Wolf

Ebay zalały paczki ze spręzynami TEIN do Civica 92 - 95

Mam pytanie co sądzicie i czy znalezsliście jakieś testy tych spręzyn w Civicach ?
Co daje taki kształt tych sprężyn .
Prosze o opinie z tego co widze mamy tu obniżenie na przód -46 i na tył -44 obecnie mam -35 spręzyny i koni amorki nowe ( nie short ) nie ukrywam ze ide w JDM style wiec takie Tein by mnie bardzo podbudowały tylko nie czytałem zadnych testów tych spręzyn









http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW


nie miałem, nie użytkowałem, testów nie czytałem. Opinie zasłyszane raczej dobre.

Amorek mam koni nowy z reg twardości ale fakt długość ta sama domniemam
raczej nie sa to sprezyny progresywne. W jezyku TEIN'a niema czegos takiego jak progresywnosc???
Oni poprostu zrobili sprezyny typowo sportowe ze specjalnych materialow i konstrukcji.
Sa dwa rodzaje sprezyny. S-TECH i H-TECH.
S-TECH o ktorych mowa sa typowo sportowymi i dedykowane sa do jazdy sportowej.
Sa sztywne (nawet bardzo-wiem bo zmeczylem temat wszelkich sprezyn i zawieszen.
Obecnie mam wlasnie TEIN S-TECH u siebie)
H-TECH sa nowa propozycja dla tych ktorzy chca "Z tuningowac" swojego bolida
ale z zachowaniem jednak jakiegos konfortu jazdy czyli sa to raczej wlasnie sprezyny
progresywne.
Sa to sprezyny mniej twarde wzgledem S-TECH.
Dodatkowo sa zrobione z czegos co sie nazywa "Vanadium"
a nie ze standardowych stopow.
Sa bardzo dobrze wykonanym produktem (TEIN made in Japan!).
JAPONIEC napisal:
"z tego co widze mamy tu obniżenie na przód -46 i na tył -44 "
dokladnieS-TECH ma przod -45mm a tyl ma -37mm.
info. ze strony producenta. http://www.tein.com/stech.html
OLAF


wiem ze nie wszystkie amorki nadaja sie do takich sprezyn. czy s-tech + kayaba AGX to dobre combo?
KYB AGX dopuszcza obniżenie 1,5" (37mm)
Wątpie by byly z Wanadu, za droga zabawa by byla. Co najwyżej jakas domieszka. Szczerze mówiąc moim zdaniem bez sensu zmieniać dobre springi Lesjofors na Tein tylko dlatego że to Tein...Masz fajną zawiechę, nie szkoda Ci tej kasy?
ciamach to jak pytanie terrorysty czy nie szkoda mu się wysadzać

Tein domniemam posadzi mi auto ciut jeszcze JDM optycznie , sprężyny mam świetne narazie a cena za którą można miec te Tein jakoś do mnie przemawia .
Zobaczymy jak finansowo bede wyglądał

Sukcesywnie do przodu trzeba projekcik pchać a Tein będą mega rodzynkiem i lansem na mieście a i pewnie prowadzenie się jeszcze bardziej poprawi.
Hehe, dobre W sumie racja, chcesz bo tak i koniec, w imię projektu.
komplet KYB AGX to wrecz idealny zestaw tak (JA )uwarzam bo wlasnie tak mam.
Duzo sklepow w USA wlasnie takie komplety sprzedaje i mysle ze to dobre rozwiazanie
jak sie niema kasy pomiedzy 700$ a 1000$ na cale kompletne zawieszenie TEIN'a
typu BASIC STREET DAMPER albo SUPER STREET DUMPER a chce sie miec TEIN'a.

JAPONIEC napisal:
Sukcesywnie do przodu trzeba projekcik pchać a Tein będą mega rodzynkiem
i lansem na mieście a i pewnie prowadzenie się jeszcze bardziej poprawi.

niewiem jak w Lesjofors ale np. mialem przez chwile fajowe H&R i bilsteiny...bylo
naprawde fajnie ale sprezyny TEIN okazalo sie ze maja pewna przewage.
H&R byly mega sztywne ale mialy "pewien moment" kiedy jednak sie nagle naginaly
pod obciazeniem gdy auto np. skrecalo i bec! Obracalo nim albo mialem kupe w
gaciach.... w S-TECH niema w zadnym momencie "takiego momentu".
Napewno jest taki krytyczny moment kiedy juz auto albo dachuje albo obroci, ja w kazdym razie jeszcze
naszczescie niemialem takich sytuacji (i niezamerzam )
Pracuja plynnie na tyle ze czuje sie pewnie kiedy jest przy duzych predkosciach wchodze
w jakis ciasny zakret i gdzie jest sie juz na krawedzi,
sa sztywne przez caly czas jazdy na tyle ze jeszcze nie mialem kupy w gaciach .
Napewno w moim przypadku jest tez tak dlatego ze mam spiete cale zawieszenie
rozporkami z tylu i z przodu na dole i na gorze i auto zrobilo sie bardzo sztywne i mocne
co jest bardzo czuc na wszelkich zakretach i zmianach pasow czy tez zabawach z
hamulcem recznym kiedy go sporadycznie uzywam .
Na S-TECH TEIN az sie wstyd przyznac ale ostatnio raz walnolem 140km/h w pewien zakret
jak sie zjerzdza z trasy lazienkowskiej na ostrobramska w warszawie.
A to dosc ciasny/ostry zakret! (Warszawiaki wiedza pewnie ktory ) i DELSOL jechal
jak poszynach ! ! !
czesto ludzie 1km dalej patrza na mnie jak na debila bo normalne fury tam wchodza maks 80km/h.
To ja do twojego setupu dorzucam jeszcze Cukierki Energy Suspension ioraz całą reszte też Energy tak apropo sztywności

Ok Olaf przekonałeś mnie kase czas składać na S tech
Kuzva, będzie twardo
Japoniec napisal:
Ok Olaf przekonałeś mnie kase czas składać na S tech

wiesz nie to zebym mial jakis interes w przekonywaniu kogos do czegos ale
powaznie jak dla mnie te sprezyny sa bardzo warte pieniedzy ktore kosztuja.
Jednak zielony TEIN to TEIN "...i niema mocni" hee hee
A juz sie martwie ze nieuzbieralem kasy na caly zestaw typu SUPER STREET DUMPER
PS.Wlasnie zamawiam u takiego jednego EnergySuspension do siebie na zawieszenie.
Robie sobie woz-drabiniasty!
Ja mam gwint teina i jestem zadowolony, wybiera ładnie nie jest megabetom (jezdziłem na torowym bilsteinie kumpla lancia wiec mam porównanie)
jakieś nowe doświadczenia?
wszedzie pisza ze S tech to praktycznie zamiennik serii tylko nizszy wiec o co chodzi z ta twardoscia tutaj???
właśnie nie wiem o co chodzi, w tym tygodniu kleintowi założę do CRX`a to się przekonamy sam mam dylemat czy Tein czy Eibach
moze tak jak pisales w innym watku o innych twardosciach na europe i stany w co jakos nie chce mi sie wierzyc
Gdzieś wyczytałem że ktoś napisał że progresy są miękciejsze. Dziwne bo z założenia sprężyny progresywne czyli z dużo gęstszym zwojem na początku są sporo twardsze. Początkowe ugięcie sprężyn jest podobne ale progres przy większym wychyleniu powinien mniej się uginać. Może się myle nie wiem.
progres jak sama nazwa wskazuje... na poczatku przy normalnej jezdzie beda miekkie a im ugiecie wieksze tym twardsza sprezyna... ale nie liniowo tylko progresywnie
No w sumie też racja, ale załóżmy że są dwie sprężyny z takiego samego materiału.
Do ugięcia zwykłej o 1cm potrzeba dajmy na to 100 kilo do ugięcia progresa też 100 kilo. Przy kolejnych 100 kilogramach normalna sprężyna potrzebuje kolejne sto kilo progers 200. Tak mi ktoś kiedyś tłumaczył. Wagi i ugięcia są czysto hipotetyczne i przykładowe.
ja ostatnio zakładałem je do CRXa i klient jest zachwycony (połączone z B6) nie za twardo, ładnie wybierają, i mało obniżają nie żadne 50mm

ja od kilku dni latam na eibach pro kit, wcześniej seria EE, jeszcze wcześniej Weitec, i powiem Wam że Eibach jest świetny (połączony z kolei z Koni sport)
Weiteci odradzam, miałem raz i wystarczy. Za miękko i za nisko
Olaf pisałeś kiedyś w wątku o sprezynach teina, ze masz je razem z kyb agx i jest cacy .... hmmm a kyb twierdzi, ze najnizej - 37mm a te sprezynki obnizaja do ~ -45mm. Miałeś/masz taki setup czy źle zrozumiałem posta??

Pytam bo mam sedanka 5gen do tego 3 rozporki i traction bar + agx i jakies takies sprezyny http://www.streetbeatcustoms.com/ev214-sy.html (-1,25") i FAK autko wychyla mi sie ....

po zamontowaniu traction bara zajebiscie wrosła na ulicy "celnosc" autka i ogolnie fajnie sie prowadzilo - nawet bez zrobienia geometrii.

A co do wychylania to moj mechanik mowi, ze te sprezyny sa za "miekkie" i dlatego buja moja sztywna karocą .... dlatego czaje sie na te sprezyny teina.

Jeśli można te "nizsze" do agx to bylo by fajnie.......
#SKA00-BUB00 (-1,2" -1,1" .... -30mm - 29mm)
#SKA00-AUB00 (-1,8 -1,7 .... -46 - 44)

Jezdził ktos na "niżej" niz kyb proponuje
Witam. mój pierwszy post
A więc , tein s-tech to sprężyna progresywna na 100% , zrobiona ze stali chromowo wanadowej. Taka stal jest lżejsza i bardziej wytrzymała (i to znacznie) od zwykłej.
Progresywne , czyli że wzrost ugięcia takiej sprężyny przebiega nieliniowo w odróżnieniu od "zwykłej" , gdzie jest liniowy. Z polskiego na nasze - jeżeli zwykła sprężyna ugina się aż do bloku (końca) zawsze o 1cm na dodane 100 kilo , to sprężyna progresywna ugina się tak : 100kg-1cm , 200kg- 0.9cm , 300-0.7 kg , itp. Ważne jest że im większy ciężar , tym mniejsze jest sukcesywnie ugięcie sprężyny. Na drodze wygląda to tak , że jak jedziemy po w miarę równej i prostej drodze sprężyny sa miękkie i komfortowe (ogólnie rzecz biorąc , nie mówie o teinach) , a na wybojach i zakrętach usztywniają się samoistnie w zależności od stopnia "ściśnięcia" sprężyny (ostry zakręt - twardziej , łagodny - mniej twardo). To chyba na tyle.
Pozdrawiam.
czemu dekomletujecie zawiaeszenie. slysze amor od koni, eibach a sprezyna tain badz inna. mam 6gen ej9 i nasatwilem sie na koni 1150. powiedzcie mi czy to dobry wybor? 220KM bede robil na NA, no i zawieszenie to podstawa. musi byc twarde i co nieco obnizac (te 40-45mm).do street'u. czy moize w cos innego pojsc a moze w d2?. poradzcie zebym lipy nie kupil.
ja kupilem Tein S-Tech i niedlugo zakladam do EH6.

na stronie producenta jest podane 1,8" przod/1.5" tyl. czy napewno to jest takie obnizenie? Np. na stronie RPM jest napisane, ze to tylko -27mm.

ktos zakladal juz to? albo ma jakies zdjecie na tych springach?
Ja od środy smigac będę na Tein Super street regulacja ta sama z tego co mi wiadomo
Przodzik -50mm tył -45mm.

Zdjęcie też wkleje w mojego posta w Projektach. bedzie wlaśnie na takiej wysokości jak wyżej
a czy w tych Super street mozna regulowac wysokosc? (tak jakbym nie chcial od razu obnizac fury o te 40mm)

NO i czy ktoś coś wie o regulacji twardosci z kabiny => opcja w zestawie Super street z jakimis tam wypustkami czy czyms na górze amora..
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl