Wolf
Pełna oferta Poliuretanowych tulei STRONG-FLEX
Do modeli:
Chrysler
Citroen
Daewoo
Fiat
Ford
Honda
Mercedes
Mini Morris
Mitsubishi
Opel
Peugeot
Rover
Saab
Skoda
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Produkty z serii STRONG-FLEX wykonane są z poliuretanu, o wielokrotnie lepszych właściwościach, niż tradycyjne części wykonane z gumy. Daje to gwarancję zwiększonego bezpieczeństwa, lepszej wytrzymałości i trwałości zawieszenia, a co za tym idzie o wiele więcej przejechanych kilometrów bez napraw.
Obecnie mamy w ofercie dwie odmiany stosowanego materiału - w zależności od preferencji klientów:
• wersja NORMAL - o twardości ok 80shA (kolor czerwony), zbliżona do oryginalnej stosowanej przez producenta pojazdu, jednakże wykonanie z poliuretanu gwarantuje trwałość i przedłużoną żywotność zawieszenia,
• wersja TUNING/SPORT/EXTREME - zalecana do pojazdów tuningowanych (np. obniżanych), zawieszenie staje się dużo sztywniejsze, stosowana w zawieszeniach sportowych (twardość ok 90shA, kolor żółty).
Elastomery poliuretanowe stosowane w naszych produktach to najnowocześniejsze systemy polimerów, które dzięki swoim właściwościom i parametrom technicznym wypierają stosowaną dotąd powszechnie gumę. Wysoka wytrzymałość elastomerów w zakresie temperatur od –30 st.C do +120 st.C, wielokrotnie przewyższa jakość elementów tradycyjnych gumowych.
Nasze produkty charakteryzują się:
• wysoką elastycznością w całym zakresie twardości,
• bardzo dobrą odpornością na obciążenia dynamiczne,
• wysoką odpornością na ścieranie,
• możliwością pracy w szerokim zakresie temperatur dodatnich i ujemnych,
• wysoką odpornością na zrywanie i pęknięcia,
• odpornością na oleje, kwasy, rozpuszczalniki i warunki atmosferyczne.










PEŁNA OFERTA
KLIK KLIKTuningFelgi
Jak wpłyną mi pieniążki to pewnie będę zainteresowany, ale mam kilka pytań.
dotyczy zestawów naprawczych (przód/tył) czerwonych Honda Civic Vgen
-zestaw naprawczy tył. Załączony jest schemat zawieszenia, a na nim 7 tulejek, czyli na tył potrzeba ich 14, w opisie produktu (dla zestawu czerwonego) jest ich 12szt, dla żółtego jest 14szt. Czegoś zatem nie ma w tym zestawie, czy poprostu błąd na stronie ?
na obu zdjęciach jest po 14szt.
-czy są gumki do tylnego stabilizatora ?
- czy są swożnie do przedniego dolnego jak i górnego wahacza ?
-zestaw naprawczy tył. Załączony jest schemat zawieszenia, a na nim 7 tulejek, czyli na tył potrzeba ich 14, w opisie produktu (dla zestawu czerwonego) jest ich 12szt, dla żółtego jest 14szt. Czegoś zatem nie ma w tym zestawie, czy poprostu błąd na stronie ?
na obu zdjęciach jest po 14szt. błąd na stronie, w zestawie jednym i drugim jest 14 elementów,
myslalem ze moze sa w sprzedazy cale swożnie, wlasnie z tymi gumowymi kapturkami zespolone (bede musial w takim razie kupic OEM), tak jak i te małe cukierki od tylnego górnego wahacza
minus mały jest w przypadku dużych cukierków (tak samo jak i w ES) trzeba ze starych wypalac gume, zeby odzyskac czesc metalową, ale nie jest to problem
dzieki za odpowiedz
jak firma przestanie sie ociagac z wypłatą premii, to uderzam do Ciebie
Pozdro
myslalem ze moze sa w sprzedazy cale swożnie, wlasnie z tymi gumowymi kapturkami zespolone (bede musial w takim razie kupic OEM), tak jak i te małe cukierki od tylnego górnego wahacza
mały motylek coś ok 24 pln /szt za NOK
sworzeń dolny ok 35 pln /szt za 555
górny sworzeń tylko Teknorot coś około 25 pln / szt
można szukać taniej ale po co jak to sprawdzone i bardzo dobre
[ Dodano: 2009-01-27, 10:51 ]
Parę fotek z prac nad tylnym zawieszeniem:
tył dół

Tylny prawy dolny wahacz

lewy górny wahacz - mój patent na gumę łaczacą z budą - czego nie ma w ofercie bikopur- ze starej tulejki zostawilem pręt ktory przykeca sie do budy - mial tez 16mm srenicy. Jedyny zabieg to rozwiercenie gumki nr.081103 po 2 mm z dwóch stron wiertłem 20mm na krawedzie które są na pręcie- odległośc od/do krawedzi prętu są mniejsze o 2 mm od szerokości gumy.

Jedynie cukierek - podobnie jak ES jest za twardy,Ponawiercałem go (niewiele pomogło0 przerobię do robiac w nim wgłebienie po osi w kształcie klinu z jednej i z drugiej strony, zeby pręt(mocujący z budą) w cukierku chodzil poza wzglęgem osi tez po skosie

przednie dolne zawieszenie

Wrazenia z jazdy: po przejechaniu kilkuset metrów zatrzymalem sie zeby sprawdzić ,czy nie mam przestawionego tłumienia na amortyzatorach na sztywno, nie mialem D
Skręcilem na sztywno i zrobilo sie tak, za zawias w ogóple nie pracuje, a amortyzują tylko opony D
Trzymania w zakretach nie mialem jak sprawdzic bo slisko,
a jak znalazlem kawalek mokrego asfaltu to poruszalem szybko kierownicą w lewo/prawo, reakcja kiera- auto natychmiastowa, jedyny "lag" opoznienie wynika jedynie z wysokości opon (13/165/80), latem na profilu 50.
Dla ludzi ceniących komfort polecam czerwone zestawy, dla bardziej hardorowych kierowców w nadwoziu Hatchback Żółte na przód i Czerwone na tył - wynika to z rozkładu masy, która jest duzo wieksza na przodzie, dzieki temu ugiecie poliuretanów (jesli w ogóle jakieś jest) bedzie podobne z przodu i z tyłu.
w Sedanach róznica w rozkładzie masy przód- tył jest mniejsza wiec zółte-żólte dla hardcorówców
do mnie zestawik dotarł (czerwony) i czeka na zamontowanie
Dam znac na wiosne co i jak
Tak na przyszlość się pytam bo narazie zawiecha jest w bdb stanie, do S2000 będzie jakaś oferta?
Witam.
Panowie co proponujecie zrobić w przypadku gdy koła z tyłu zaczynają już lekko się pochylać - rozjeżdżać.
Z tego co sam się orientuję to wina tulei łączących wahacz z budą.
Ale lepiej zainwestować w nowe "cukierki" czy lepiej kupić takowe tuleje poliuretanowe????
Dodam tylko że mam hanie 97 r w coupe na sportowym gwincie - jaki to nie wiem, bo juz był przy zakupie
Od dziś w ofercie STRONG-FLEX dwie nowe marki aut do jakich zakupić można Poliuretanowe tuleje
SEAT
SUBARU
Seat Zestaw naprawczy zawieszenia, przód, fi-17

Subaru Forester S10, 97-00 Tuleja tylna wahacza przedniego

Subaru Legacy 94>97, Tuleja tylna wahacza przedniego, SPORT

Subaru Impreza 92>02, Zestaw naprawczy przedniego drążka stabili

PEŁNA OFERTA STRONG-FLEX
KLIK KLIK
W jaki sposób odczuję zmiany po założeniu tulejki tego typu:
http://www.rpmotorsport.p...2_798_2440.html?
chociażby w żywotności
hmm ok, a w prowadzeniu będzie jakakolwiek różnica?
Szkoda, że taka uboga ta oferta do Daewoo... Resztę pewnie będę zmuszony dorobić w Olkuszu... chyba, że coś z Astry przypasuje...
Drugie pytanie do Ciebie Lukiaszu:
Czy do Civica MB1 polecasz żółty czy czerwony zestaw?
Bo mam do wymiany tuleje, a chcę trochę prowadzić prowadzenie, ale stan naszych dróg jest żenujący i nie chcę, żeby samochód dudnił jak taczka.
hmm ok, a w prowadzeniu będzie jakakolwiek różnica?
Szkoda, że taka uboga ta oferta do Daewoo... Resztę pewnie będę zmuszony dorobić w Olkuszu... chyba, że coś z Astry przypasuje...jakby było więcej pytań to byśmy zrobili i do lanosa, różnica jakaś będzie
a czy do hondy prelude IV gen to sa jakies zestawy ??
na stronie jest kompletna oferta, jak czegoś nie ma t oznaczy że nie ma, czy będzie nie wiadomo, na pewno jak będzie to i na stronie sie pojawi
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl