ďťż

Wolf

witam ..
mam civka 1.3 eg3 ..chce zrobic swapa na cos mocniejszego ...1.6 vti .. sorki ale oznaczen
silnikw nie znam .. chodzi mi o najmocnejszy silnik jak wejdzie mi pod maske

jesli ktos wie co moge jej wlozyc, to prosze o detale i o spis wszystkich czesli i zmian jakich
bede musial dokonac w aucie ...

(ceny nie maja znaczenia, chce miec poprostu mocne autko)

z gory wielkie dzieki

prosze o odpowiedzi na maila
david ( dawidkasprzak@optusnet.com.au )

moja honda pod adresem

www.sgaengineering.com.au/H1/index.html


przy b16: silnik z osprzętem (alternator, rozrusznik, kolektory, wszystkie czujniki, pochłaniacz oparów paliwa), skrzynia, wiązka elektryczna cała najlepiej, półośki, łapy od b16, drążki zmiany biegów od vti, komputer, przekaźnik pompy paliwa, pompa paliwa i prawdopodobnie bak. Najlepiej żeby wszystko było z jednego auta.
Mając to wszystko odpalasz i możesz jeździć, ale musisz pomyśleć o hamulcach, wydechu

rzuć okiem: www.emg.wroc.pl/swap/ss.html co prawda inna generacja, ale mniej więcej robota taka sama
wielkie dzieki emg, skorzystalem z linka i troche sie zalamalem hehe... dobrze ze nie ja bede robil swapa, oddam auto do warsztatu, ...:)
wnioskuje z Twojego posta ze najlepszym rozwiazaniem bedzie kupienie 'polowki' civica vti i dostarczenie jej z moim autem do warsztatu i niech chlopaki walcza

jeszcze raz dzieki za info ...

jest jeszcze cos co powinienem wiedziec zanim oddam auto do swapa?
bo zalezey mi na czasie... najlepiej jak by calosc robotyt zajela max 3 dni ...
bo bez auta ciezko zyc...
pozdoro

fitek

3 dni ??? .. matko kochana ... a ile to potem kilometrów miałoby przejechać? Chcesz żyć ???


no fakt 3dni to dużo, bo mnie zajęło dwa.
A w czym widzisz problem? mając wszystko co jest potrzebne (ja miałem bo się przygotowałem wcześniej), to jest kwestia wyjęcia i włożenia silnika + podpięcie elektryki.
Generalnie w warsztacie, jak chłopaki się w miarę garną do roboty to licz koło 4-5 dni
widzisz emg gdyby bylo blizej to podrzucil bym Ci moja hondunie z czesciami ale ... musze niestety tu kogos poszukac, a niestety tu nie ma za duzo magikow od hondy i pewnie jak juz jakiegos znajde to z zawalem serca bede mu oddawal auto

ok, mam teraz inne pytanko a ze jestes obcykany w hondach to pewnie bedziesz wiedzial
czy jest jakis wydech z type-r kotry podpasuje do mojego obecnego silnika? albo
ktory z wydechow hondy bedzie pasowal (ale jakis ladny sportowy)
...to tak tymczasowo chce zmienic,
mam custom wydech ale nie jestem z niego zadowolony... wyglada tak:
prosta 2calowa rura (bez zadnych zagiec) pod calym autem i tlumik koncowy ...katalizatora i reszty gadzetow sie pozbylem .. ale to byl chyba blad bo jak jade to ludzie nie wiedza czy sp... czy sie zaczac modlic...


błagam, nie mów mi ze w australii nie ma fachowców od hondy. zyjesz na ayers rock?
K20

bo jak jade to ludzie nie wiedza czy sp... czy sie zaczac modlic...
To masz wydech w stylu Australian Open, nie ma co

Jeśli pieniądze nie grają roli to faktycznie K20. I trendowo i na czasie i mocy od cholery. 220KM JDM K20A z Japonii (masz całkiem blisko) i jechana.
[quote="CMQ"]
To masz wydech w stylu Australian Open, nie ma co .

dokladnie jest tak jak mowisz tylko ze przez ten australian open
mam olimpic games z policja

a co do swapa to jestem w trakcie szukania firmy ktora 'bawi' sie hondami,
bo raczej sam tego nie chce robic ...a pozatym bede mial gwarancje

jak oddam autko do swapa to dostarcze fotki ze swapa i po swapie,
no i oczywiscie jakis wykresik z hamowni ...

... ale jesli ktos ma jeszcze jakies inne rady to zapraszam, temat otwarty

[ Dodano: 2006-03-24, 11:08 ]
To ja mam w takim razie na pare przerobek zewnętrznych pomysł

Po pierwsze gleba - 60

Po drugie kupić inne felgi dobrze żeby były w kolorze royal bronze np te słyszałem że w białym aucie fajnie wygladają :



Kupić jakieś fajne fotele i pasy



Kupić jakieś gustowne dodatki z Carbonu np klape maske delikatny spojlerek







Tak żeby ciut fajniej było

Po drugie kupić inne felgi

inne felgi? a co jest z tymi zlego? jak dla mnie to te sa bomba ...
a spoilerki to tak, cos zaloze ale najpierw chce miec troche mocy,
bo te plaskiki nie daja za duzo koni pod maska....
Raz ze to nie plastik a karbon i ciut te koniki które planujesz ci odciązy zawsze to parenascie kg mniej na takiej klapie i masce , zaoszczędzone do pchnięcia dla silnika
Felgi no w sumie nic z nimi nie jest kazdy ma swoj gust ale ja osobiscie bardziej gustuje w JDM wiec stąd taka moja drobna sugestia aby je jednak zmienić na jakiś produkcik z kraju kwitnącej wiśni raz ze auto bedzie szybsze bo i masa felg bedzie mniejsza dwa 15 stki , niska opona oraz nizszy zawias bedzie wyglądal w połączeniu z w/w plastikami wręcz orgazmistycznie wierz mi

Pozdro

Felgi no w sumie nic z nimi nie jest kazdy ma swoj gust ale ja osobiscie bardziej gustuje w JDM wiec stąd taka moja drobna sugestia aby je jednak zmienić na jakiś produkcik z kraju kwitnącej wiśni raz ze auto bedzie szybsze bo i masa felg bedzie mniejsza dwa 15 stki , niska opona

uhm, moje felasie leciutke sa, 16cali kola na 45mm gumie ... mizszy profil gumy to tylko zaczynaja od 17cali kola .. a ja nie chce zbudowac promu kosmicznego tylko
przyzwoite autko z odpowiedna moca.... jakkoliwke dzieki za rady



[ Dodano: 2006-03-28, 11:40 ]
to jest ten 1.6 160KM tylko ze to japonska wersja czyli chyba 170KM. Jezeli koszty nie graja roli, to wsadz k20. Bedzie fajnie
to dobra opcja. choc niektorzy wsadzaja B18C lub K20A (masz ten plus ze masz blisko JP i kierownice po tej samej stronie). kup caly frontcut z EG6 albo DC2 lub DC5
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl