ďťż

Wolf

Bongiorno
Problem polega na tym ze w moim del solu D16Y8 jest OBD2 oraz ma immobiliser. Swapa mam ze starszego del sola i wiązka OBD1 oraz nie ma imo. Jak to najlepiej przejść?? Może ktos juz przechodził ten problem szukałem podobnego tematu ale nie widze..


immo jest w ecu , wiec wpinając ecu obd1 i śmigać
a można troche jaśniej? no i jeszcze jedno co zrobić z kostkami do kompa - kupić przejściówke, przerobić kostki czy wiazke kabinowa przełożyć?
najszybciej i najprościej będzie kupić przejściówkę do kompa obd2>obd1


ile taka przejściówka i gdzie kupic??
to powiedz mi jeszce dokladniej co zrobic z tym imo?? komp mam p30 obd1.
ogłoś się na forach , na pewno ktoś ma przejściówki
a co do imo to mówiłem ze immo jest w ecu , ecu obd1 nie maja immo wiec wkładając p30 obd1 nie będziesz miał immo i kłopotów z nim związanych
Sprawdz na mojej przejsciówce kompa P28 tego na OBD1 i wtedy wszystko sie wyjasni
w gre wchodzi jeszcze zakup kompa od civica 99r B16A2 obd2 zalezy za ile sie wyrwie.
jak cos mam na sprzedaz przejsciowke obd2b->obd1
Kruku, tutaj potrzebne z OBD2A, wiem, bo maiłem ten sam problem
zalezy z ktorego roku jest silnik
tu masz potrzebne przejsciówki
http://passwordjdm.pl/vie...ighlight=kostki
na twoim miejscu wolal bym przejsc jednak na obd1
wiem widziałem juz je ale 220 to cena kosmos za troche kabli i trzy wtyczki. mam wiazke od anglika na obd1 i sie zastanawiam czy nie przelutowac kostek. I tu pytanie czy moge sie sugerowac kolorami kabli?

Zeby nie zakladac nowego tematu mam jeszcze pytanie czy wiazka od B18C4 na obd2 jest taka sama jak od B16A2 obd2?

A czym się różnią te przejsciówki OBD2a->OBD1, OBD2b->OBD1 ?? Kolega z forum oferuje mi taniej ale ma OBD2b.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl