Wolf
witam mam pytanko chodi mi co lepiej wybrac mam civic HB 95r EG3 i silnik d16y2 zdrowiusienki i czy wybrac
1 opcja swap na b18c4
2 opcja uturbic d16y2
chodzi mi o wszystkie za i przeciw
jest tylko jedna prawidłowa odpowiedz
SWAP a potem to uturbić
osobiscie jestem za turbo
dmuchac w b18c4 najlepiej w GMS
nie da sie tak poprostu wybrac ... jedno ma swoje plusy i drugie ,a kazdy człek jest inny...
najlepiej miec znajomych i przejechac sie raz turbo raz mocnym NA i wtedy samemu dokonać wyboru (bo potem zostanie ci tylko K... jak ci ktos zle podpowie )
N/A 200-220KM
jest tylko jedna prawidłowa odpowiedz
SWAP a potem to uturbić sie zgadza sie!!
N/A is Better
zrob swap ze skrzynia od b16a2 albo ITR
wiec tak, znajac zycie mocy ci po jakims czasie zabraknie i wtedy bedziesz myslal o swapie, proponuje zrobic to najpierw i jak mocy zabrakuje uturbic
ja bym wybrał -> SWAP /nawet jak by co , to zawsze jest lepsza baza do dalszych modów
N/A is better !]
N/A is better !]better better ....
tak mówią osoby które nie jezdziły turbo... a po przejazdzce...
turbo is much better
Każdy woli co innego, ale wiadomo o gustach się nie dyskutuje
Ale skoro sama H wybrała N/A to droga jest jasna
Ale skoro sama H wybrała N/A to droga jest jasna oj niewszystkie Hondy wystepowaly jako auta z silnikami atmosferycznymi
Każdy woli co innego, ale wiadomo o gustach się nie dyskutuje
Ale skoro sama H wybrała N/A to droga jest jasna słowo "gust" brdziej pasuje do wyglądu...
a tu mowa o odczuciach ...
ale to tylko moje skromne zdanie
i jak Rudzik napisał H robi tez turbo...
burbo nie burbo
Honda forever
Honda poszła w N/A z tego co wiem tylko dlatego że strategia firmy miała się opierać na dobrym aucie "cywilnym" czyli ekonomicznym w utrzymaniu a z założenia Turbo jest mniej ekonomiczne niż N/A. Dlatego nie można powiedzieć ażeby Turbo w H było profanacją czy coś w tym stylu.osobiście lubię N/A ale wiem że jest również "ciemna strona mocy"
tj. przy wykręconym silniku wolnossącym dolny i średni zakres obrotów jest bez ciągu
a co za tym idzie wóz jest fajny do drag'u i streetu ale do jazdy po winklach i drogowych OS'ach się już kiepsko nadaje ale pewnie to już wiecie.Za to na turbince(oczywiście pomijam wilgachne potwory gdzie są równie duże turbo dziury) można się już cieszyć momentem obrotowym przy względnie niskich obrotach co powoduje że zyskuje się spoko na ciasnych wirażach i zakrętasach.
Takie moje zdanie oba kierunki są fajne. Ale trzeba się liczyć także z tym że w przypadku N/A górna granica osiągów jest dużo niżej niż przy modach w Turbo a wiadomo że apetyt rośnie w miarę jedzienia
Noi oczywiście dalej posunięte modyfikacje jednostki atmosferycznej trzeba przyznać
są droższe od Turo oczywiście w granicach rozsądku bo wiadomo że jak się chce to można cisnąc kasę i cisnąć bez końca.
słowo "gust" brdziej pasuje do wyglądu...
a tu mowa o odczuciach ...
ale to tylko moje skromne zdanie
Pasuje i jak najbardziej tu. Albo preferujesz spojelry i lexusy albo czysty JDM, albo wolisz "kopa" z dołu albo brak psytu i nieustanne wycie aby jechać. Proste, co to kto lubi.
osobiście lubię N/A ale wiem że jest również "ciemna strona mocy" swietnie sformulowanie
albo wolisz "kopa" z dołu albo brak psytu i nieustanne wycie aby jechać. Proste, co to kto lubi.ale moze byc turbo
robi psyt psyt
i ryczy az do wysokiej odcinki
ale co fak to fakt:
co kto lubi
Jest jeszcze trzecia opcja, zalozyc kompresor
to jest część ciemnej strony mocy
Ale to jest ta jaśniejsza strona ciemnej strony
Ale to jest ta jaśniejsza strona ciemnej strony
Baza napisał/a:
osobiście lubię N/A ale wiem że jest również "ciemna strona mocy"
swietnie sformulowanie dok...ładnie
mialem zbierac na b18cx jakiegos lecz wole d16z6T ktore rodzi sie w bóluuu lecz mysle ze przy 1barze* bedzie wieksza radocha niz z B18serii
*- pamietaj piles nie jedz
Staniesz z kazikiem nie bawem:) no czekam na to, ze oj ... tobie tez nie odpuszcze
baaaaaaa walniemy filma jak we 3 pocinamy ..... yyyy tylko 3 pasmowki nie zabardzo u nas
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl