Wolf
Mam pytanie kto i czy wogóle jest to możliwe żeby zrobić swap silnika z k20a2 i-vtec 200 koni i jeśli jest czy ktoś zna koszty i odpowiedni zakład.http://www.youtube.com/watch?v=1O-a1EwPtX4
cala komora musi byuc przerobona pod k20, mniemam ze wszystkie mocowania na nowo bo silnik jest w tym wypadku odwrotnie skrzynia z prawej dodatkowo elektryka .. mniemam tez ze te zegary sa z s2000, swoja droga swap bardzo fajny wiadomo czemu... ale w kuwaicie jest ludzi stac na taka zabawe ;]
Jakie są korzyści z odwrócenia silnika, widziałem już kilka takich swapów i zastanawia mnie dlaczego tak...
nie no k20 poprostu tak jest ,ssakiem do przodu
kiedys sie dowiadywalem ile bedzie kosztowal swap do EE8 uzyskalem informacje z warsztatu ze kolo 25 tys calosc. Tu na forum.
A silnik jest odwrocony bo tak jest tez montowany w ctr i z tego co pamietam jak kolega na forum robil projekt, to sa gotowe lapy haarsport tylko jedna byla ciut za krutka. A i kawalek bude trzeba wyciac.
Jakie są korzyści z odwrócenia silnikajak zalozysz ITB to zasysa od razu zimne powietrze
Nie to odpada nie będę rozpruwał mojego CRXa a czy istnieje jakaś ina opcja żeby zwiększyć moc i osiągi w D16Z5 bez dramatycznego zwiększenia spalania?????
najlepiej soft turbo burbo
taaa w cenie burbo masz doladowane 200koni i 200nm lub wonossaca bezawaryjna b serie pod maska ;]
Ja autkiem na co dzień do pracy jeżdżę zależy mi na tym żeby mało palił nie przekraczając max 3,5 tysi na obrotomierzu a na dni wolne żeby poszaleć wtedy nawet za akceptuje te 16L.Turbo raczej się wiąże z dużym spalaniem nawet przy najbardziej oszczędnej jeździe.Nie zamierzam inwestować w większe wydatki na paliwo.
[ Dodano: 2009-08-16, 13:04 ]
moze powiesz jaki masz budzet, bo padaja tu propozycje soft turbo, k20 a to wogole rozna polka cenowa, softa mozna bez problemu ogarnac za 5 tys, w przypadku k20 pomnoz ta kwote od 3 do 5 ( w zaleznosci od rozbudowania projektu).
Najważniejszą sprawą jest by mało palił!!! To załóż sobie gaz-będzie oszczędnie!!! Dzizus co za podejście... Jak się chce mieć dużo kunia to trzeba je karmić odpowiednimi ilościami paliwa...
crx z dolozonym turbo przy normalnej jeździe pali tyle samo !! dopiero jak sie butuje pali spewnoscią wiecej
właśnie oto mi chodziło Kardigo ja aż tak głupi to nie jestem tłumaczyłem że jak chce poszaleć nawet niech 18 pali ale kiedy chce przy oszczędzić to jadę powoli i spokojnie i oczekuje spadku do 6.5 L przecież to proste a jeśli chodzi o gaz to chyba jakiś żart nie po to kupiłem CRXa (ekonomia i osiągi) żeby jeszcze go w gaz pakować
[ Dodano: 2009-08-16, 14:02 ]
pomysl o B18 lub H22
jeśli potwierdzicie że spalanie się nie zmieni to jak najbardziej łykam cały komplet turbo,oczywiście najlepiej gdyby ktoś kto ma taki motor i turbo się wy powiedział bo gdybaniami rachunków ze stacji nie zapłacę a za instalacje turbo kasy nigdy nie odzyskam więc muszę być pewny
[ Dodano: 2009-08-16, 14:22 ]
aderro, smieszny jestes gosciu.chcesz wiecej mocy i spalania nie zmieniac. mam dla ciebie dobre wyjscie chip z allegro
aderro, smieszny jestes gosciu.chcesz wiecej mocy i spalania nie zmieniac. mam dla ciebie dobre wyjscie chip z allegro ii jeszcze ten no magnetyzer!
z kompromisami zawsze jest najtrudniej... i nie wiem co w tym śmiesznego, ja gościa rozumiem. jak masz blisko do pracy to rowerek
b serie chyba najlepiej będzie i NA i bez awaryjnie. (6,5litra ciężko będzie w jeździe na codzień czymkolwiek...)
koles sie chyba nie wyspal
niech se pedala dorobi jak nie chce na paliwo dawac wiecej
przestancie pier%$#$^@, jesli chodzi o soft turbo to bez problemu dasz rade zaoszczedzic tyle ile teraz zaoszczedzasz przy wolnossacym z5.. przeciez to oczywiste ze przy turbo cylindy w pelni doladowywane sa od ilus tam obrotow wiec wiedomo ze zanim turbo zacznie ladowac to masz charakterystyke normalnego wolnosska i normalny pobor paliwa, przeciez to oczywiste.. malo tego turbo gdy zaczyna ladowac nie laduje odrazu max boosta czyli jest jeszcze jakis maly zakres obrotow gdzie auto bedzie stosonkowo malo palilo, a i przedewszystkim wszystko zalezy od podawania paliwa czyli wystrojenia...
niektorzy pier!$!$! tutaj takie glupoty ze glowa peka takie zeczy to tylko w erze i przy ostrych doladowaniach a nie przy sofcie..
do soft turbo radzil bym doliczyc wymiane panewek na jakies znacznie lepsze ACL lub cos w ten desen to to glowny problem przy doladowanym z5
Pozdrawiam
pisal o swapie to dostal odpowiedziec. jesli ktos ma kase na swapa k20 to ma i na paliwo nie ma mocy bez paliwa,a takie [lubiezne posuwanie dupa w tyl i przod] ze na sofcie da sie zaoszczedzic no da sie i co z tego jak nie bedzie korzystal z tego.Raz na tydzien przycisnie pare razy i bedzie:
[latwa kobieta] wachy nie ma
[ Dodano: 2009-08-16, 16:16 ]
stary jak Ty w mieście jeżdżąc do 3,5 tys ze spalaniem zszedłeś do 6.5 w z5? bo to do jakiś rekordów się nadaje...
kolejna rzecz swap k20 Ty wiesz jakie to koszty? ponad 20 tys i martwisz się dalej o spalanie? dziwne podejście...
soft turbo? że w korkach pali po 14L? to przekaż temu komuś że nie ma potrzeby ustawiania wolnych obrotów biegu jałowego na 3 tys.
żaden swap, żadne turbo nic co ma być mocniejsze nie da Ci spalania 6.5L w mieście, baa nawet z5 nie da spalania w mieście 6.5 bo miałem przez półtorej roku rexa z takim silnikiem i wiem że nie ma chu.. koniec kropka
ps chyba że jakiego niewolnika wozisz w bagażniku co Ci rexa w korkach pcha to ok przyznaje możliwe
skowronPL, a co do ciebie i twojego pierwszego posta to nie cala komora musi byc przerobiona.
http://translate.google.p...%3Doff%26sa%3DGhttp://www.hondatuningmag...wap/photos.htmli jesli juz swap to poszukaj b16b i po klopocie
łapy hasporta są potrzebne traction bar i podniesiona maska albo dziura w masce a silnik jest w 2 strone bo chyba w 2 sie kreci niz d i b serie... koszt to 9500 kompletny swap do tego z 6000 za robote z łapami....i latasz najwieksza zaleta to to ze masz swiezy silnik i jak lubisz oszczedzac to oszczedzisz ale z twoich wczesniejszych wypowiedzi to wydaje mi sie ze sobie zamontujesz pare neonow i ci starczy...
16 tys to bardzo optymistyczna cena jak za wlozenie k serii
to cos tanieje zrobienie swapa w crx na k20 16tys na gotowo hmmm to poprosze ;p
to sie tak mowi ja tylko delikatnie dowiedzialem co i jak i kwota ponizej 24 niebardzo osiagalna , mase gratow trzeba kombinowac
swap na b serie do ed9 to ok - 4-5tys , lapy 1tys lub spawanie ale to tez zabawa, elektryka komp pare stowek poleci, ok 8 trzeba miec zeby cos takiego robic, ale chyba najtaniej cie cos takiego wyjdzie
polecam zrobic sobie b18c4 z jakas hybrydka i bedziesz zadowolony i kasa tez straszna cie nie zlapie
16 tysi dobre dobre to chyba takie poprostu wlozenie. bez odpalania
przeciez to oczywiste ze przy turbo cylindy w pelni doladowywane sa od ilus tam obrotow wiec wiedomo ze zanim turbo zacznie ladowac to masz charakterystyke normalnego wolnosska i normalny pobor paliwa, przeciez to oczywiste.chlopaku o czym ty mowisz?? nawet jak bedziesz jezdzil do pewnych obrotow zanim zacznie turbo ladowac to i tak spada ci troszke mocy i wiecej pije, turbina jest obciazeniem dla silnika, pochlania cala energie spalin, zaloz sobie turbo, pojezdzij, potestuj, dopiero sie wypowiadaj
kolego aderro, albo rybki albo ci.... albo chcesz miec wiecej konikow i czyms je poic, albo miec spalanie 7 litrow i zostac przy serii
W teori turbo zwiększa sprawność silnika więc spalanie powinno być takie same przy wiekszej mocy, ale soft to soft, mysle ze tworząc odpowiednią mape dałobysie przy nizszych obrotach zachować mniejwiecej spalanie a co do kolegi albo moc albo spalanie niestety kazdy chciałby mieć z 300koni i zeby w miescie palił z 3 moze 4 litry ale to narazie niemożliwe, wiec albo seria ew swap na b przy spokojnej jezdzie nie powinna duzo wiecej palić ale jak ma się na co "nacisnąć' to sie naciska, jesli chodzi o spalanie trasa ostatnio 5.9 tak do 140 miasto 7-9 ale nie jezdze ekonomicznie bardzo
ProLans napisał/a:
stary jak Ty w mieście jeżdżąc do 3,5 tys ze spalaniem zszedłeś do 6.5 w z5? bo to do jakiś rekordów się nadaje...
mi palila ok 7 litrow po miescie, wiec jest mozliwe, no chyba ze zarzniety silnik to bedzie jaral jak glupi, dla kumpla tez pali kolo 7 a ma wychuchany silniczekpo pierwsze miasto miastowi nie równie ja mówię o spalaniu typowo miejskim, dużo skrzyżowań korki, tak jak w krk czy wawa czy inne miasta a nie miasteczka... i bez sugerowania ze zarżnięty silnik bo w trasie tamtym crx spokojnie schodziłem do 5.5 jak się tylko opanowało nerwy żeby jechać równo i nie wyprzedzać, ale w mieście normalnym nie ma szans do 6.5 zejść
niektorzy z ta cena wsadzenia k20 mocno ale to mocno przesadzaja swap jak swap przy kazdym taaka sama robota jak sie ma lapy (hasport,inovaite) wisi, wiazka ,odpaalamy i ogien . do crxa troche problemow bedzie i mowie tu o 2gen w del sol nie am problemu zadnego ,civic 5,6 gen nie ma problemu . mnie sie wydaje jedno ,niektore warsztaty z okolic warszawy zajmujace sie honda slysac ze ktos chce wsadzic k20 mysli soebie jest banan ,zdzieramy z niego . proponuje osoba zainteresowanym zadzownic do
www.tecnogarage.com i sie dowiedziec ze wcale nie jest tak staaaaaaaaaasznie jak pisza . ja wsadzam k20 do 2gen ,jak ogarne temat napisze jakie byly koszta .
jak ogarne temat napisze jakie byly koszta . bardzo chetnie sie kazdy dowie
sam osprzet zeby wsadzic k20 do crxa to min. 10000zl.
sam osprzet zeby wsadzic k20 do crxa to min. 10000zl.Mirek z tego co sie orientuje to przerobienie polosi 800zl, lapy 1000zl , i zostaje robocizna za swap . 10tys caly swap i podaje juz taka cene wyzsza bo mozna i za 8500 wyrwac , w cene wchodzi silnik+skrzynia ,wiazka ,polosie komp , kolektory , czy o czyms zapomnialem ?jeszcze zostalo przerobienie sprzegla w crxie .civici czy del sol juz tego problemu nie maja . reszta wydatkow to juz fanaberia wlasciciela pojazdu typu kolektory jakie aftermarketowe + strojenie i tu juz w k-seri robia sie koszta .sam kolektor wydechowy toda racing 3tys ... ssacy 2-3tys zl +strojenie .... zalezy w co sie bawimy ,czy na biednie czy na bogato .
prolans ja nie mowie ze twoj silnik byl zarzniety czy cos, tylko ogolnie napisalem.
mowisz miasto miastu nie rowne, szczerze polecam przejechac ci sie do olsztyna, po wawie szybciej sie przemieszczam niz po olsztynie, moze tobie sie uda na odwrot
eh sie dziewczyny klucicie ... a po co
kazdy jak by mial za duzo gotowki to by cuda robil ...
ja tez bym z chceial K20 przytulil
a koledze co ten temat zarzucil o swapie jak ma taki silnik igielke to polecam skrzynie dobra hybryde i kompa ze storjeniem ( no chyba ze z tym spalaniem to powarznie mowi to matiza niech se kupi ) ja tez mam z5 w trasie da sie ogarnac 5,5 l ale w kraku ponizej 8 nie umiem zejsc moze tak jedze moze miasto miasu nie rowne
ale bije do tego ze z5 to dobry silnik troszke dlubany obiezdza ee8 bez wiekszych problemow
no chyba ze wychodzi ze to nie taka igla
pozdro 600
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl