Wolf
czy k20 podejdzie na mocowania jakie ma h22 ?
Nie nie podejdzie
Nie nie podejdzie
Seria D z Vgen
Zamienniki pod h22
Swap H22 FOTOSTORY
http://www.hondatuningmag...p/photo_08.htmlZamienniki pod k20
SWAP k20 FOTOSTORY
http://honda-tech.com/zer...=1274311&page=1k20 vs H22 znajdz róznice
zieki japs za wyczerpujaca odpowiedz wraz z fotostory
no to niestety znowu nie po mojej mysli idzie...
nie podejdzie, fabrnyczne mocowanie od strony pasazera trzeba wyciac z podluznicy
bo silnik kreci sie w inną strone , skrzynia jest po prawej nie po lewej
hihi to chyba wiem co zrobie nie ma duzo roboty ,nie dlugo wracam do mojego h22 chwile pojezdze i sprzedam moze calosc kompletna przerobiona z lapami itp i pykne od ctra silniczek bo ziomek cos mi nagral a jelsi nie to pomecze h22 narazie , dzieki za podpowiedzi
najpierw sie rozeznaj ile kosztuje swap k20 bo jest troszke drozszy od innych
najpierw sie rozeznaj ile kosztuje swap k20 bo jest troszke drozszy od innychto fakt, bez 20kpln nie podchodz!!
nie kumam! najpierw wsadzasz h22 i teraz chcesz to wywalać?? co jest nie tak z H22?? po cholere ładować siana w coś, czym się pojeździ pare tygodni?? zgadza się z kosiniakiem, że bez 20K nie dasz rady z K20
bo civic V gen ze stock K20 miazdzy Civica v gen z H22 ?
Pozatym K20 jest bosski a h22 już nie
bo civic V gen ze stock K20 miazdzy Civica v gen z H22 ?
Pozatym K20 jest bosski a h22 już nie amen
bo civic V gen ze stock K20 miazdzy Civica v gen z H22 ? tylko h22 bardzo tanio mozna zrobic by te stock k20 objezdzac z palcem, mody k20 zas kosztuja 2 razy tyle co swap , zrezsta poczekajmy na te civici z k20 w Polsce, bo w USA to wogole inny swiat, tak samo jak h22, czemu inni robia 15 a ja 14, seria???
bo civic V gen ze stock K20 miazdzy Civica v gen z H22 ?
Pozatym K20 jest bosski a h22 już nie nie wiem czy ta boskość i przewaga jest warta 20 tysiaków! wrzucisz 10 K w H22 i pozamiatasz wszystkich jeśli chodzi o miażdżenie! no chyba, że masz życiowe zboczenie na punkcie K20 ! choć jak bym miał kase i wybierał silnik to bym poszedł w B18 od Integry Type R! w K20 z tego co wieści niosą vtec już nie jest tak agresywny i nie daje takiego kopa jak w ITR!
kevin: moze Cie przewioze jednak? moze w dzwieku nie ma takiej roznicy i jesli np porownujac integre po javo to ona glosna strasznie i jak wchodzi w vtec to jakby w nadprzestrzen wchodzil:) u mnie tego nie uslyszysz i co z tego?
K20 cudo motoryzacji B18C też! żadnym nie jechałem, ale oba słyszałem i witek ładniej załącza się w ITR niż CTR! W ITR słychać to na maksa wyraźnie i dżwięk jest jakiś taki fajnieszy! zreszto nie będe się tu rozpisywał, co lepsze, bo nie mam takiej wiedzy! K20 to jednostka nowsza i doskonalsza, ale w B18 siedzi dusza coś czego nie da się opisać! niechodzi mi tylko o puste konie i moment na papierze! mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi Sobol!
ja rozumiem i szanuje gusta (prawie wszystkie)
majac to co ma grodzio nie zmienialbym, a szedl w odchudzanie i grzebanie ostre w h22. no chyba ze pieniadze nie graja roli to inna sprawa wtedy:)
a no i mam jeszcze jeden powód do b18 można założyć taką fajną pokrywę od Mugena LOL
http://www.jhpusa.com/cat...products_id=174lub od Spoona
http://www.jhpusa.com/cat...products_id=170a ja choruje na lans gadżety!
Tak na rozluznienie majtek pare filmików z K20
Track EG k20
http://www.youtube.com/watch?v=_thHnoQNPBkhttp://www.youtube.com/watch?v=9zzU8eZEQM0K20 Integra vs h22 Civic
http://www.youtube.com/watch?v=CsDWAnd1_jQhttp://www.youtube.com/watch?v=pHnXaKXhmcAStock
http://www.youtube.com/watch?v=q-BarocE5OkK20 EG vs B20 VTEC Civic
http://www.youtube.com/watch?v=zFhIewWz3yEI rodzyn 220 konny Civic V gen z firmy Top Setup który pobił na łep wszystkie B20 , B18 , B16 , H22 w całej historii cyklu Best Motoring , uznany za lepszy od Civica Eg spoona a Top Setup wykonało jedynie swap i ostro powalczyli z zawiasem w tym aucie nic wiecej.
http://video.google.pl/vi...020&q=Top+SetupTop Setup vs S2000 Comptecha
http://youtube.com/watch?...related&search=Top Setup vs Subaru SX
http://youtube.com/watch?...related&search=Ja jestem świadom tego iż K20 jest drogi duzo wiecej trzeba wsadzić w swap kasy niż takie H22 , ale bariery technologicznej sie poprostu nie przeskoczy i nieporownywalnie wiecej osiagnie sie w k20 niż h22 a po przekroczeniu pewnego progu mocy w " gratach " ceny się sądze zacierają .
Przy ograniczonym budżecie, szczerze mówiąc to zamiast H22 wolałbym wsadzić K24A2.
Co prawda nie kręci się wysoko, ale 190KM w serii.
Japoniec te filmiki dowodzą tylko, że K20 jest wspaniale zaprojektowaną i przemyślaną jednostką, ale niestety, by jeździć potrzebuje inną budy niż ta, w którą był pakowany seryjnie
PS. Sobol teraz czekam no Twoją riposte
Ja Wam za to pokazać filmiki z B18
http://video.google.pl/vi...=integra+orangehttp://video.google.pl/vi...=integra+orangehttp://video.google.pl/vi...=integra+orangehttp://video.google.pl/vi...32992&q=integraJeśli ja bym miał w cholere kasy, kupiłbym ITR!
tak wogóle to chyba zboczylismy z tematu, bo chodziło o mocowania do K20
Sorrka za OT!
Przy ograniczonym budżecie, szczerze mówiąc to zamiast H22 wolałbym wsadzić K24A2.
Co prawda nie kręci się wysoko, ale 190KM w serii.Zupełnie nie rozumiem takiego pomysłu. H22 w JDM spec ma 200KM. Moment jest na niekorzyść H22 w wysokości 4Nm... A cena silnika teraz śmieszna.
no tak, tylko, że kolega Grodzio ma już w swojej budzie H22! więc pytanie jest, czy warto? bo tak jak już napisaliśmy koszt takiej przekładki to około 20 tysiaków, więcj jak Grodzio opchnie H22 powiedzmy za 7,8 K to i tak trzeba włożyć 13, 12 K do interesu! za tą kwotę mozna z H22 zrobić piekielną maszynę ale jeśli kasa nie gra roli, to kto broni! brać i swapować! zreszto na przykładzie kosiniaka widać, że H22 zapierdala
no tak, tylko, że kolega Grodzio ma już w swojej budzie H22! więc pytanie jest, czy warto? oczywięcie , że w tym przypadku nie warto
Ale różnica w wieku i nastukanym przebiegu jest ogromna.jak ogromna??? bez przesady, h22a8 to np 98 rok!!
Dużo zależy od przebiegu chyba rezcej od tego jak bylo uzytkowane w wieksyzm stopniu
pozwole sie przylaczyc do dywagacji ktora troche ominela i mysle ze by mozna zmienic temat na K20 w 5 gen
jak na plus wychodzi K20 wzgledem H22 wagowo ??
b18 prawie wazy tyle co k20,
Wiec roznica jest około 30-40kilo...
Grodek, ochłoń stary
Dopiero co wbiłeś H22 i obaj wiemy że nie ogarnąłeś auta mechanicznie/tjunowo a nawet jako driver nie do końca. Teraz wiesz co masz i wiesz na czym stoisz. Już jesteś bardzo szybki i wiesz dokładnie ile wydać by być szybszym. Kosztowne niespodzianki i fakapy masz już za sobą-wiesz na czym stoisz. W K swapach niespodzianek jest więcej i ow iele więcej mogą Cię kosztować.
Wywalisz swojego H swapa i dostaniesz za niego powiedzmy te 8tysi i zaczynasz zabawę na nowo dokładając powiedzmy 12 (i ile jeszcze po drodze?) i ćwicząc jedną z najtrudniejszych przekładek bez pro zaplecza i z tego co wiem z grupą zapaleńców a to może być za mało. Obawiam się zatem że na 20kpln się nie skończy. A że nie sądzę by kasa nie grała roli to pomyśl najpierw zanim po 3 miechach rzucisz narzędzami w kąt bo kasa wyszła.
Sorry za gdakanie ale to dlatego że Cię lubię i że życiowo myślę. Wierzę że to może się udać. Pytanie tylko ile czasu, nerwów i $ to Cię wyniesie i czy warto.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl