Wolf
Witam czy bede mial trudnosci, a raczej jakiego typu trudnosci przy swap-ie k20a2, do civica z 1999r anglika 5d.
Łatwiej wyliczyć rzeczy które nie będą problemem w takim swapie. Nikt NIGDY nie zrobił czegoś takiego. Pionierstwo fajna rzecz ale nie w PL.
No to wylicz pare tych rzeczy ktore nie beda problemem.
Hmmm...kupno całego K20A2 ze skrzynią i wiązką
A tak poważnie to poczytaj sobie lekturę swapa K20 do budy 6gen. (robione w stanach i na ichniejszych forach info jest) a potem przekalkuluj na "naszą" budę 5D. Ewentualne pułapki będą się jednak czaić na każdym kroku, przykładem choćby carlose z forum CKPL...a on tylko pakował D16 z 5D do 3D więc niby banał.
Buda 5D jest więc bardzo zdradliwa i tak naprawdę (realnie) radziłbym jednak H22, bo już know-how w PL mamy. A z K20 to właściwie i wiedza i części to tylko za oceanem...choć ta wiedza też wątpliwa bo oni nawet pewnie nie kojarzą czegoś takiego jak MB2.
spokojnie wejdzi, tylko sa wymagane specjalne mocowania silnika
A jak bedzie z polaczeniem silnika z samochodem jesli chodzi o elektronikę. Jak z OBD da rade.
spokojnie wejdzi, tylko sa wymagane specjalne mocowania silnikaOczywiście że wejdzie, przecież do 6gen. HB pakowano i wchodził. Mi chodziło raczej o to że po pierwsze buda 5D i 3D bardziej się różni niż możnaby przypuszczać (vide przykład carlose'a), a dwa to z wiedzy hamerykańców raczej średnio będzie można korzystać bo oni nie mają pojęcia o MB2.
A jak bedzie z polaczeniem silnika z samochodem jesli chodzi o elektronikę. Jak z OBD da rade. hmm... no normalnie, przerabiasz instalacje i tyle
A jak z tymi mocowaniami silnika, trzeba bedzie robic pod zamowienie czy da sie cos z serii dobrać?
A jak z tymi mocowaniami silnika, trzeba bedzie robic pod zamowienie czy da sie cos z serii dobrać? z serii odpada, full custom mocowania
Małe pytanie - na ile można korzystać z wiedzy Amerykanów wkładających b16 do Acury 1.6EL (standardowo z d16y8?). Może oni mają jakieś patenty, bo to przecież Honda Domani, protoplasta MB1.
Tak sobei patrzylem teraz na wnetrze type-r, i przeciez tam jest zmiana biegow tak inaczej calkiem umieszczony lewarek. Zastanawiam sie czy nie bedzie problemu z pasowaniem tego w mojej budzie. Pomysl tego swap rzucilem dopiero brejdakowi mojego kumpla do przemyslenia zobaczymy co on na to wszystko powie.
Tak sobei patrzylem teraz na wnetrze type-r, i przeciez tam jest zmiana biegow tak inaczej calkiem umieszczony lewarek. Zastanawiam sie czy nie bedzie problemu z pasowaniem tego w mojej budzie. Pomysl tego swap rzucilem dopiero brejdakowi mojego kumpla do przemyslenia zobaczymy co on na to wszystko powie.
Małe pytanie - na ile można korzystać z wiedzy Amerykanów ja to tak szczerze na ta ich wiedze bym przymykal oko bo bez kitu duza zcesc ich opowiesci nie pokrywa sie w realu, dajmy na to te ihc mocowania i polosie hybrydowe, mocowania pasuja a polosie za chuja i nie pisze tu juz o jakis no name tylko ost. komus hasport ine pasowal <szok> bo ceny sa zaporowe
bo pewnie polosie hasporta pasuja tylko do mocowan silnika od hasporta
bo pewnie polosie hasporta pasuja tylko do mocowan silnika od hasporta w 70% tak
to by wsio tlumaczylo
ale zaraz zaraz o czym konkretnie mowimy czy o tym ze ktos robil sam jakies mocowania lub przespawywal i wydaje mu sie ze jest OK i wtedy np. Hasporty nie pasuja czy o tym ze ktos wsadzil mocowania np. Avid/Innovative i poloski Hasporta nie pasuja
czy o tym ze ktos wsadzil mocowania np. Avid/Innovative i poloski Hasporta nie pasuja o tym
to co to za przypadek ze nie pasuja daj wiecej info jedna polos okazala sie za dluga i trza bylo skracac palec podobnie jak u mnie z tym ze ja mialem no name i dalem 900pln na gotowo a nie 800$
a jakie mocowania nie znaju firmy
Temat zmkniety. Nie robie tego swapa. Moj mechanik mowi ze to babranina i za duzo kasy mozna utopic.
Temat zmkniety. Nie robie tego swapa. Moj mechanik mowi ze to babranina i za duzo kasy mozna utopic. a jakiej firmy masz mocowania
u nas było to samo. półosie niby do swapa, a jedna była za długa o 1,5cm. mocowania tez jakies niby firmienne (hcp?).
dokladnie HCP mounty i polosie made in china za cale $89 jak na razie jezdza, chociaz jedna byla za dluga. ja mysle ze oni specjalnie robia te polosie za dlugie zeby pozniaj mozna bylo je skrocic i dopasowac do danego setupu. kazdy stosuje inne mocowania, niemniej jednak nie wyobrazam sobie przesunac silnik o 1.5 cm w bok. raczej niewykonalne.
Temat zmkniety. Nie robie tego swapa. Moj mechanik mowi ze to babranina i za duzo kasy mozna utopic.A u kogo w Lublinie chciałeś to robić?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl