Wolf
Jeżeli chodzi o przód to z tego co wiem nie ma żadnego problemu. A co będzie z tyłem skoro teraz mam bębny ?? Co będę musiał mieć na tył aby wszystko sprawnie działało ?? Na pewno zaworki podziału siły hamowania tylko nie wiem czy od VTi czy od Intergy?? Co jeszcze ??
ja to wkladalem na zasadzie tarcza, zacisk jarzmo z ITR i reszta seria, tylko linek do recznego potrzebowalem od del Sol (ale to akurt tylko w moim wypadku chyba)
jak zakladales tarcze z ITRa na piaste z civica?
Pati, pytanie do mnie?
jesli tak to piasta szla z ITR ale wachacz trzeba bylo zachowac ten z del Sol (sadze ze w wypadku Civic bedzie to samo) ze wzgledu na zbierznosc. na tych ITRowych wychodzilo zwyczajnie krzywo (ale moze akurat takie wachacze ja trafilem) i dopiero po zamontowaniu spowrotem tych z Solki plus tego co wczesniej opisalem wszystko wrocilo do normy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl