Wolf
witam
zamierzam pozbyc się mojego f20a4 gdyż jest juz troche wysłużony i zmienić na coś nieco mocniejszego, po głowie chodzi mi f20b6 z accorda, jak wygląda taki swap w prelude V gen, wystarczy zmienić silnik z kompem i ogarnąć vtec'a czy czeka mnie grubsza zabawa w kablach i osprzęcie?
zabawa w kablach ecu od b6 za imo i obd2b wiec kabelkologia
a jaki silnik polecacie na swap'a do prelki V gen z serii F żeby nie było wiekszej zabawy z kablami, a miał nieco wiecej mocy od f20a4 ?
h22
tylko wlasnie chodzi mi konkretnie o serie F, H wiąże się juz w większą kasą, więc który z F bylby ciekawa alternatywa dla F20a4 bez wiekszego kombinowania?
z góry dzieki za pomoc
Mocniejszy a wciąż stosunkowo nie drogi będzie F22B5. Jeden wałek, bez Vtec'a na OBD1 150KM
Występował w Accordach V genach
Jak byś wygrał w totka i nadal upierał się przy F serii to F20B
faktycznie fajny, ale tez bedzie roboty ze przejsciem z obd2 na obd1, jest wogole jakas opcja plug&play na swap? chodzi mi konkretnie o inny silnik i wymiane kompa
Sorry, mój błąd. Nie doczytałem, że pytasz o V-gena.
W F serii z tego co kojarzę na OBD2 są tylko F20B, F20C, F20B5/6, F22B6/8. Pierwszy drogi rarytas, drugi drogi i bez kombinacji nie wejdzie, dwa następne są z Vtec-kiem, a dwa ostatnie są rzadkie i raczej w cenie kompletnego swapa na H22. Przekalkuluj i może lepiej odłóż trochę więcej grosza na H22
właśnie najbardziej kręci mnie f20b6 (chyba jescze nikt tego nie wsadził do prelude ), tylko jak jest z tymi kablami i osprzętem później, czy faktycznie będzie dużo przeróbek?
wyżej kolega jarosz stwierdzil ze f20b6 to odb2b wiec pewnie zeby to ogarnąć bedzie trzeba troche czasu spedzic w kablach
tylko jak jest z reszta ostrzetu, co bedzie trzeba jeszcze wymienic w wypadku takiego swap'a?
Już się pogubiłem
Ty masz F20A4 w Preli V gen z OBD2, tak??
F20B6 też jest z OBD2, tak??
Jedyna różnica jest taka, że w F20B6 jest Vtec więc kabelkologii wielkiej w tym wypadku nie ma.
Co do osprzętu to nie mam pewności ale podejrzewam, że będą pasować.
dokladnie do prelki V gen chce wrzucic f20b6, bo nawet mam taki silnik na oku za calkiem rozsadne pieniadze, tylko boje sie ze jak juz zaczne go wkladac to bede musial wywalic pół osprzętu i cena swap'a mnie przerosnie, wiec chciałbym wiedziec ile musze na to szykowac i czy wogole sie oplaca za to brac
Zanim kupisz F20B6 sprawdz czy w komplecie dostaniesz komp-transponder-kluczyk bo polegniesz na immo a koszty już na dzieńdobry min. 300zł a gdzie tu reszta...
F20C to silnik z S2000 ciekawe jak byś go chial zapakowac do Accorda/Prelude
boczkiem, boczkiem gdzies widziałem próbe połączenia F20C ze skrzynią K20. ale chyba na razie porażka.
mam 3 pytanka:
1. czyli kluczyk tez przyjdzie nowy przy przeszczepie?
2. duzo zabawy bedzie z imo?
3. jakie niespodzianki jeszcze mnie moga spotkac?
F20C to silnik z S2000 ciekawe jak byś go chial zapakowac do Accorda/PreludeTaj jak mówi Pentaq. Info o skrzyni z K20 też gdzieś widziałem a dodatkowo czytałem, że można kupić łapy Hsporta przewidziane co prawda do innej przekładki ale po delikatnej przeróbce jednej z nich wszystko pasuje. Inna kwestia to koszta takiej przekładki, które według mnie przekroczyły by 20tys.
kluczyk mozesz zostawic stary. o polosie i lapy bym sie nie martwil, polosie na 99% beda pasowac a lapy bedziesz mial od starego motoru jakby cos nie pasowalo a powinno na jakies 95%.
ale moment, chcesz zamienic 136KM na 150KM? dobrze kojarze? to szkoda twoich pieniedzy i pracy. chyba ze silnik masz to taniosci a robote sam zrobisz. idz w H22, troche drozszy, robota ta sama, ale zupelnie inna jazda
chce wrzucic f20b6 z tego wzgledu ze f20a4 juz sie zaczyna konczyc, aktualnie nie mam jakis wiekszych srodków żeby pakować sie w h22, ale jeszcze nad tym myśle
f20b6 mam na oku z pewnego zrodla z nieduzym przelotem i fajnym stanie, wiec jakby w nim pozniej lekko pomieszac to pare km moznaby jeszcze wykrzesac
veno-m, daj sobie spokuj z tym F20b6,mialem zadnej rewelacji nie ma.Zeby wykrzesac pozniej pare koni,trzeba wydac sporo kasy,a i tak bedzie kicha.Ja mam teraz H22A7 i
tylko jak zwykle problemem sa finanse i oplacalnosc inwestycji, na swap'a H22 musze liczyc ok 8 tys zeby to sensownie ogarnać, a jesli chodzi o f20b6 to spokojnie mysle ze sie zamkne w 3 tys i bede mial kase na jakies dodatkowe mody
szukam poprostu alternatywy dla f20a4, ktory niestety bardziej oplaca sie wymienic niz naprawiac
veno-m, za 8tys to Ci zrobię tego swapa i jeszcze Ci opłacę nocleg i wyżywienie na czas przekładki
Teraz komplet swapa można wyrwać za 2500-3000 zł. Zapytaj Chińczyka bo zdaje się ma dwa na stanie. Dodatkowe wydatki np logistyczne to max 1000zł. Serio chciałbyś zapłacić 4tys za przekładkę??
A pisząc o dłubaniu w F20B6 to co masz na myśli?? Pomyśl ile musiał byś się nagimnastykować, żeby dobić do 185 a co dopiero do 200KM jakie masz z H22 (teoretycznie, bo w praktyce są z lekka słabsze).
Przelicz sobie wszystko jeszcze raz a jak byś się jednak zdecydował to napisz w którym hotelu zaklepać Ci pokój
jesli mi go zrobisz za 4 tys to juz zalatwiam debet na koncie
za 3 tys mozna wyrwac silnik, ale do tego dojdzie jeszcze komp, przerabianie wiazek, zmiana hamulcow, rozrzad i pare innych spraw wiec jesli zliczysz wszystko to ta kwota sie niestety powieksza
Jak komplet to komplet, czyli komputer included Z wiązkami nie ma większego problemu jedynie rozrząd może jeszcze uderzyć po kieszeni. Na szczęście wszyscy wymieniają rozrządy na miesiąc przed sprzedażą auta
Tak czy siak 8tys to zdecydowanie więcej niż Ci potrzeba. Czy zdecydujesz się F20B6 czy H22 będzie trzeba wykonać tyle samo pracy. A moim zdaniem warto wydać więcej na silnik bo różnica w mocy jest spora.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl