Wolf

Witam. Czy jest duzo kombinacji przy takim swapie? (jest to swap na pewien czas zeby auto jezdzilo jakos) bo d 16 sie rozlecialo. Jak z lapami i elektryka czy podpasi na osprzet od d16?


tu masz podobny temat, tylko swap "w drug± stronę", z d15 na d16, problemy będ± podobne:
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=37100
nie będzie taniej i szybciej sprzedać to d15 i kupić z5?
bylo by lepjej ale nie moge go sprzedac bo jest kumpla a teraz krucho z kasa to tak jakby by mi go porzyczyl ale nic z tego nie bedzie bo w tym d 15 nie da sie obrocic walem na wykreconych swiecach bo stal na dworzu rok wiec lipa, musze sie zastanowic co tu zrobic bo z Z5 panewka sie oborcila czy robic remont z5 czy ciulac na b serie ;]
jak krucho z kas± to kupuj dół silnika, załóż "na pewien czas zeby auto jezdzilo jakos".
remont to trochę droższa sprawa: http://www.honda-crx.info...ht=remont+koszt
swap na b-serię to na razie zapomnij (je¶li faktycznie masz krucho z gotówk±) bo pewnie za same łapy zapłacisz więcej niż za zdrowy dół d16


wolal bym wsiasc w autobus na rok czasu, niz kupowac slabszy silnik
wiec kombinuj z kasa bo D15 to bez sensu
Nie takie bez sensu bo może to D15B 130KM a nie D15b2 92KM
hehe byl d15b2 ale jak go zobaczylem to wole poczekac troszke i bede zakladal z6 bo z tego co wiem podpasi wszystko z malymi modyfikacjami, prawda? i ten silniczek jeszcze w rozzsadnych cenach jest.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl