Wolf
Witam.
1. Mam pytanie czy swap tego typu jest plug&play chodzi mi o samo przelozenie silnika??
2. Czy skrzynia od z5 pasuje do z6? (wyczytalem na forum ze podobno tak)
trzeba przełożyć łapę od rozrządu z z5 a skrzynia zostaje na linke,potem zabawa z elektryka obd0-obd1 pozdr
plug&play... niestety tak dobrze nie będzie.
Od strony elektryki:
Troszkę jest "zabawy" z przejściem OBD0->OBD1, warto zgłębić temat przed rozpoczęciem prac.
przemek_m, czy jest sens zmieniać D16Z5 na D16Z6?
Fakt masz Vteca, ale w SOHC. Więc wychodzi tylko 1KM więcej i tylko kilka NM.
Jak już chcesz ładować w coś kasę to wsadz B16A1, masz na tej samej wiązce, a pasujące mocowania są przy silniku.
Stroisz tylko komputer, ew kupujesz kompa od B16A1.
Z B16A1 masz DOHC a nie SOHC i 150KM
D16Z5
+ Displacement : 1,590 cc (97 cu in)
+ Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
+ Compression : 9.5:1
+ Power : 124 hp (92 kW) @ 6800 rpm
+ Valvetrain : DOHC
+ Cam Gear : 34 tooth
+ Fuel Control : OBD-0 PGM-FI
+ Head Code : P7
+ Piston Code : PM7
+ ECU Code: PM7
D16Z6
+ Displacement : 1,590 cc (97 cu in)
+ Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
+ Compression : 9.2:1
+ Power : 125 hp (93 kW) @ 6600 rpm & 106 ft·lbf (144 N·m) @ 5200 rpm
+ Redline : 7200 rpm
+ Fuel Cut : 7411 rpm
+ Valvetrain : SOHC VTEC
+ Fuel Control : OBD-1 MPFI
+ Head Code : P08
+ ECU Code : P28
B16A1 VTEC
+ Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in) 1.6 liter
+ Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)
+ Compression: 10.2:1
+ Power: 150 HP @ 7600 rpm
+ Torque: 111 ft·lbf (150 N·m) @ 7000 rpm
+ Fuel Control : OBD-0 PGM-FI
+ Redline: 8200 rpm
+ Transmission: y7
Sorka że tak późno..
d16z5 jest o wiele lepszy!
Lepiej pieniądze wpakować w mody niż w swap który nie da lepszych osiągów... Albo remoncik
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl