Wolf
Hej.
Mogę kupić silnik d16y8. Silnik jest z całym osprzętem i skrzynią. Jest on z 1999r i posiada podobno 2 sondy lambda. W związku z tym mam pytanie jak rozwiązać tą różnicę sond? Czy wiązka może zostać z d14 czy musi być z d16? Przy zmianie wiązki jest konieczne zdejmowanie deski rozdzielczej? Czy są ogólnie jeszcze jakieś problemy?
Cześć ty masz OBD2 a ten silnik y8 też jest na OBD2 więc pasować będzie wszystko a czy wiązka może zostać z d14 to nie wiem na pewno czymś się różni jak masz możliwość to kup całą wiązkę od y8 i po kłopocie jeśli zmieniasz wiązkę kabinową to trzeba zwalić deskę rozdzielczą a przeszkadza tobie ta 2 sonda że chcesz ją usunąć ? w d14a4 też są chyba 2 sondy ale nie jestem pewny na 100% Aha skrzynia może zostać twoja bo jest taka sama jeśli znasz się troszkę na temacie to spokojnie w 2 dni zmienisz wszystko
Witam:)
robiłem dokładnie taki swap. (D14A4 -> D16Y8 USDM).
żeby wszystko grało musisz zmienic silnik z wiazką.
małlo tego.. komp nie zgra sie z immo z kluczyka i bedziesz musial zmieniac zestaw zapłonowy (kluczyk, stacyjka, przekaźnik nad kolanami do immo + ECU = jeden zestaw), chyba ze chcesz obejść immo.
osprzet pasuje. wiazke odpinasz od kwadratowej kostki po stronie kieownika a drugi koniec idzie pod baterią i wchodzi do kabiny. Są tam wtyczki do ECU.
odnosnie sond... najlepiej kupic 4-2-1, tam masz wejścia na 2 sondy. jednak jesli ni emasz to trzymaj standardowy kolek z tego silnika.
mnie SWAp zajął 6 odzin + 1 na zmiane zestawu zapłonowego i 3 godziny na wymiane łozyska w kole zamachowym, bo sie później okazało ze lezenie mu zaszkodziło.... jak chcesz zdjecia to PW:)
a wrażenia? cóż... nieporównywalne:D
Pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl