Wolf
Witam,
Na wstępie chciałbym nadmienić, że nie znalazłem podobnego tematu w dziale swap, więc pozwoliłem sobie założyć taki temat.
Mam kilka pytań odno¶nie swapu silnika D16Z6 na B16A2. Konkretnie potrzebuje auta do rajdów KJS itp. moja Fiesta XR2i już nie daje rady ma tylko 100 koni i potrzebuje czego¶ mocniejszego. Postawiłem na Honde Civic hathchback V generacji. Najlepiej gdyby był to silnik 160 konny. Czytałem kilka tematów na forum ludzi którzy przerabiali 1.3 czy 1.5 na 1.6 D16Z6 czy B16A2 ale z tego co wyczytałem to jest masakra i duże koszta. Vteca można kupić a vti z tego co patrzyłem na allegro jest praktycznie niemozliwe. I tutaj moje pytanie czy potrzeba dużo przeróbek aby z vteca zrobić vti ?? maj± te same obd1 więc chyba z wi±zk± nie powinno być problemów najlepiej jakbym tylko sam silnik przełożył plus komputer ale ciekawe co ze skrzyni± póło¶kami mocowaniami hamulcami itp ;/ Proszę o jak±¶ pomoc
P.S Nie wchodz± w grę silniki powyżej 1.6 bo klasa w rajdach jest od 1.4 do 1.6
[ Dodano: 2010-02-18, 10:56 ]
pelno jest tematow z6 to jak kazda inna zwykl d seria wiec wymieniasz to co w kazdym swapie
nie musisz szukac swapa tylko z vti moze byc rowniez z ek4
wymieniasz:
polosie
lapy
kompa
troche wiazki
chlodnice
skrzynia
caly kompletny slupek
sporo osob agarnia swapa koszt to 1500 zl
kupno silnika 5500 zl
oleje rozrzad filtry 1000zl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl