ďťż

Wolf

co może pukać stukać itp na dołkach i nierównościach?? na prostej drodze miodzio. głownie prawa strona. dodam tylko że całe zawieszenie jest zrobione i nie ma żadnego luzu. zostają amory lub poduszki amorów?? ale czy to to??


A zdejmowałeś sprężyny z amorów?
nic jeszcze nie robiłem, od kupna siedzi na jakichś -35 nie zbyt pewnie dobre.
zobacz czy masz pod sprężynami podkładki, takie jak tu, bo jak nie to może być przyczyna stuków, nie szukaj tam nie wiadomo czego, jest wykonana jakby z płótna i ma grubość jakieś 0,5mm



prawdopodobnie bedzie Ci stukać amortyzator. Przerabiałem ten problem w moim poprzednim aucie Daihatsu Charade GTti. Zaczalem od wymiany tylnego zawieszenia które potem okazało sie ze było dobre,a amor stukał co nawet po rozebraniu szło sprawdzić ręka.
Jeżeli zagadka nie została jeszcze rozwikłana to dodam od siebie coś co może denerwować. Zerwane gumy tłumika źle zawieszony wydech, pogięty, coś w ten deseń, wydech walący o podłogę to tragedia, spróbuj pomachać za końcówkę na wszystkie strony..
Podepnę się pod temat, mam tak samo jak tom673, tylko u mnie przestaje stukać gdy dociążyć tył np. jadąc z pasażerami z tyłu. Czy to mogą być amortyzatory? Na przeglądzie ich sprawność wygląda dobrze ok.75%. Dodam jeszcze, że mam sprężyny -40mm a słyszałem, że użytkowanie ich wraz ze standardowymi amortyzatorami może powodować przedwczesne zużycie amorków.
sławekBB, tak się właśnie dzieje, ponieważ punkt w którym teraz znajduje się amor jest inny niż jego właściwy, ale przy obniżeniu 40mm nie powinno to szybko następować - tzn im niżej tym szybciej
Ile auto ma nalatane na tych sprężynach to nie wiem, na takich przyjechało z Niemiec.
Dziwi mnie tylko, że to stukanie występuje głównie na małych nierównościach takich jak kostka brukowa.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl