Wolf
I jak wrażenia po zawodach?
Ja miałem blisko to już wróciłem:)
Pogoda dopisała, z frekwencją szału nie było...
Gratulacje dla Litwina, który civiciem miał w finale lepsze ET niz Mielcarek...
Moje czasy:
1.) ET+RT 15.184
ET 14.798
2.) ET+RT 14.935
ET 14.836
Jaki to Civic był? Masz zdjęcia jakieś? Gratuluje czasu.
mam ale nie mam jak na forum zamieścić, kto ma serwer??
EDIT: Niestety nie mam jednak fotek Litwina civica:(
jutro zamieszczę jakies inne...
Tu sobie wrzucaj i dobra jest:
http://www.imageshack.us
Jakie czasy mieli BRACIA?
impreza bez rewelacji, chyba zaczynaja sie powli nudzić;)
Nie było aż tak nudno...
Dobra Małolatka! Dawaj więcej zdjęć.
ktoś tu lubi damskie pupy bo przodów to tu raczej nie widze hehe
bo raczej ciężko jest zrobic lasce zdjęcie tak hamsko od przodu z przed 2 metrów....
I pozostaje tylko dyskretnie od tyłu
film zapozyczony z forum ridaz-unit
http://ridaz-unit.marymon...opic.php?t=1882
bo raczej ciężko jest zrobic lasce zdjęcie tak hamsko od przodu z przed 2 metrów....
I pozostaje tylko dyskretnie od tyłu etam jak w koncu dorwe aparat to bede taki fotki cykal najwyzej bede obrywal od jakichs karkow za kazdym razem hehehe
nudno było, nudno... i tak jakos sennie...
Hehe też lubie Małolatkom porobić foty, ale z przodu tez mam technike jak robić, najwyżej bedzie trzeba komuś jebnąć. Macie fotki Hondek?
juz dawno stwierdziliśmy z SPPJ że zawody SSS robia sie nudnawe...trza smigać na szymany czy jakeis inne takie mneijsze...o wiele lepsza atmosfera i ciekawiej ....malolatka z pierwszego zdjecia
juz dawno stwierdziliśmy z SPPJ że zawody SSS robia sie nudnawe...trza smigać na szymany czy jakeis inne takie mneijsze...o wiele lepsza atmosfera i ciekawiej ....malolatka z pierwszego zdjecia Zgadzam sie z Tobą w 100% - i w pierwszej kwestii, i w drugiej i w Twoim podpisie
Kozi niezłe oko masz
Jaki to Civic był? Masz zdjęcia jakieś? foty zapozyczone z StreetShadows.pl
czy ktos wie co tak siedziało ??
czy to jest 1.8 choc wyglada po deklu na 1.6 ale dekiel mozna zmienic hihi
widac ze ma ITB i DC sporta a cos wiecej wiadomo??
podobno B18C4, skoro robi takie czasy to musi miec ostro nagrzebane ale opisu jak narazie brak
No mielcar byl juz na widelcu... Moze nastepnym razem sie uda. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Dlubiemy te Hondy w Polsce, niektorzy konkretnie, za konkretna kase, a przyjezdza Litwin zelazkiem i mowi wszytkim najlepszym Hondom w PL narrrrra. Czy oni wiedza cos czego my nie wiemy?
Pewnie wiedzą, że żelazko będzie sporo lżejsze niż ITR z takim samym silnikiem...
no a my mamy crxa z takim silnikiem. Jest jeszcze lzejszy i co z tego? 13.2 z tego.
Nie tylko silnik się liczy. pozatym ten miał ITB.
Ale czy ja mówie, ze tylko silnik sie liczy? Nie.
Liczy sie czas Przyjechal Litwin zelazkiem i zrobil taki jakiego zaden Polak jeszcze NA Honda nie zrobil. A to ze on ma ITB, nie wiadomo jaki blok, co w glowicy, jaka skrzynie to ja wiem. Nie zmienia to faktu ze przyjechal sobie i pozamiatal naszych najtwardszych zawodnikow. Z ktorych niektorzy tez maja, odchudzone auta, niektorzy tez maja ITB, rozwiercone bloki i co sobie dusza zazyczy.
Tylko bardzo prosze no offence
pozdro
Ci co mają duże mody, niestety jadą w za ciężkich autach. A w crx jest jeszcze dużo do zrobienia.
CRX Braci poza dolotem, wydechem i maksymalnym odciążeniem chyba nie ma nic z C6 porobione. Jak by wstawić do ich budy silnik z ITR Sienkiego to może zobaczylibyśmy i nawet niską 12tkę
CRX Braci poza dolotem, wydechem i maksymalnym odciążeniem chyba nie ma nic z C6 porobione. Oj chyba ma, Max. Moze niech sie Bracia wypowiedza. Ale to nie istotne. Mam nadzieje ze w koncu ktos zdetronizuje mielcarka i tego zycze wszystkim zawodnikom z Braćmi na czele.
pozdro
Dokladnie, niech się Bracia wypowiedza. Z tego co wiem jakiś czas temu odebrali spora paczkę z bardzo markowymi gratami do C6.
Dokladnie, niech się Bracia wypowiedza. Z tego co wiem jakiś czas temu odebrali spora paczkę z bardzo markowymi gratami do C6.dokładnie, auto jest wygrzebane ale chyba jeszcze nie do konca, wystrojone tez jest cienko, tak mi sie o uszy obiło????
No to chlopaki czas zdementowac pewne pogloski:
-walki sa ostre
-litwini milei podobne walki ale kompresje mieli w granicach 12.3-12.4 , my mamy cos kolo 11.8-11.9 , wydaje sie nam ze to dosc istotna roznica
- mieli ITB , my nie mamy
- po ostatnich testach i zebranych doswiadczeniach sadzimy ze mamy za lekkie kolo zamachowe , co z tego ze wyprzedzamy czolowke z PROFI na starcie o jakies 2-3 dlugosci samochodu jak na 3 biegu juz nas dochodza
-wydech mamy jak od seryjnego b16A1 , litwini mieli prosta rure okolo 60mm bez zalaman przez co musieli zmodernizowac podloge a co jest zabronione
- waga samochodow wydaje sie byc podobna lecz oni mowili ze ich civic wazy niecale 700 kilo , nawet mowli ze nie wychodzi poza 700
-mamy wystrojona fure tak na sluch i oko bo nie kupilismy sobie jeszcze przyrzadu do mierzenia AFR .
Mysle ze te roznice znaczaco wplywaja na performance samochodu , jak ktos ma troche zbednej gotowki to moze dac co bysmy zniwelowali te roznice , wiec nikt nie moze miec do nas pretensji ze fura slabo idzie , bo jak ma isc jak duzo spraw jeszcze jest nie tknietych ?
Idzie jak idzie , wali czasy w okolicach niskiej 13 wysokiej 12 , wykreccie tez taki czas i zobaczycie ile to jest wysilku.
Macie najlepszą bazę do modyfikacji. Pomyślcie o wydechu i strojeniu na ulicy
Odkąd pierwszy raz pojawiłem się jako "serwis" na SSS spodobał mi się ten biały CRXw stylu "art deco". Lubię to auto i jego załogę, zainspirowali mnie do kupna mojego auta. Kolejnym atutem jest fakt, że robią wszystko sami, to mnie naprawdę zadziwia.
Wierzę że dacie radę zejść z 13 i pojawić się na podium, w końcy bywaliście tam już. A że jest co robić dalej by auto było szybsze? To dobrze. Gorzej gdyby możliwości się skończyły i chęci też. Wierzę że nie zabraknie Wam zapału i możliwości. Może trochę starań o sponsora?
No mielcar byl juz na widelcu... Moze nastepnym razem sie uda. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Dlubiemy te Hondy w Polsce, niektorzy konkretnie, za konkretna kase, a przyjezdza Litwin zelazkiem i mowi Czemu patrzysz na litwinow waga 200 kilo mnijsza niz itra!!!!!
PS jeSli sienki ma 0.3 gorszy czas niz litwin to odejmij sobie 200 kilo miniej !!!.A jak nie czaisz o co biega to zapraszam na sezon 2008 albo 2009
A jak nie czaisz o co biega to zapraszam na sezon 2008 albo 2009 no wiesz, tak nie można mówić- wszedzie się bedzie ruszac temat
nie ma się co tłumaczyć wagą ITRa- Sienki moze kupic 4gena 1.3- zapakowac do niego posiadany silnik i bedzie szybszy- liczy się czas i Litwini 3 mnijeszym nakładem $$$ osiągają lepsze rezultaty- jak na razie, ich na górze
Krystian, ale nie potrzebnie sie unosisz honorem. Krecicie dobre czasy, a bedziecie krecic pewnie jeszcze lepsze. Zreszta jak napisal Nevada, nie ma co sie tlumaczyc waga. Kazdy z nas mogl wsadzic porzadnie zrobione b18 np do czegos co wazy 600kg, ale jakos nikt tego nie zrobil. Jedni nie mieli hajsu/zaplecza inni pomyslu. Wiec nie ma sie co tlumaczyc ze masz za ciezka fure.
Jezeli chodzi o Braci, to tak jak napisalem wczesniej, chlopaki trzymam za was mocno kciuki! (jak i za wszystkie H)
Sorry wogole ze zaczalem ta gadke, bo niektorzy widze sie za bardzo spieli.
pozdro
Nie to ze sie spieli ,naprawde waga ma wielkie znaczenie no nic pozekamy do sezonu 2006-2007.Sa civicy z 1984 roku po 650-700 kilo wsadzic b16 i zapraszam do sss???????
mój civ bez odchudzania waży 920 kg ... jak mi ktoś sprezentuje silnik od ITRa .. obiecuje, że odchudze i pojade na SSS
tu nikt na nikogo nie naskakuje - waga czy nie doinwestowaniem moze tlumaczyc sie kazdy. Kazdy robi na tyle na ile ma pomysl umiejetnosci i kase wiec zluzujcie warkocze. Lepiej energie spalcie na szukanie info o tym LTCivie- nikt z nimi nie gadal ??
Gratuluje wszystkim startujacym
jak Wyszomirski wstawiłby swój napęd do CRXa lub Cifa 4g to prawdopodobnie miałby szanse zacząć strzelac srednie/niskie 12- moze tak zrobi na przyszły sezon?
a moze Litiwini wsadzą do swojego paździerza K20/K24 i zaczną zamiatać jeszcze bardziej?
a morze jest szerokie i głebokie a w morzu pływa.... tratatata
Panowie nie ma co dyskutowac co bedzie za rok, dwa, 2008/2009!!! patrzmy na to co jest teraz
hmmm... czy ja tam widze niedozwolone nawierty w drzwiach?
było nie było - litewski cif był w pyte szybki. robił powtarzalne 12,77-12,75. Xawery wygrał, bo mial lepiej opracowane starty i nizszy czas erekcji.
ktos niech jeszcze pomysli nad czyms co ma aerodymanikę, bo 4g imo jest opływowe jak wolnostojący garaż. honda insight bylaby dobrym pomyslem, a przy okazji jest lekka.
hmmm... czy ja tam widze niedozwolone nawierty w drzwiach?
poczytaj regulamin
Wycinanie fragmentów lub dokonywanie wierceń w płycie podłogowej, przegrodzie komory silnika i innych częściach karoserii w celu zmniejszenia wagi jest zabronione.mysle ze jakby poszukac to by jeszcze znalazl kilka nawiertów no ale nie w tym rzecz. był szybki.
hmmm... czy ja tam widze niedozwolone nawierty w drzwiach?
było nie było - litewski cif był w pyte szybki. robił powtarzalne 12,77-12,75. Xawery wygrał, bo mial lepiej opracowane starty i nizszy czas erekcji.
ktos niech jeszcze pomysli nad czyms co ma aerodymanikę, bo 4g imo jest opływowe jak wolnostojący garaż. honda insight bylaby dobrym pomyslem, a przy okazji jest lekka.Chyba najlepsza baza to crx 2gen lub civic jak litwinow, ktory da sie bardziej odchudzic????
Ktora da się bardziej odchudzić, czy która bedzie lżejsza? Na pewno znasz dane 4G CVC i 2G CRX więc wiesz ze to bez znaczenia które auto wybierzesz. CRX jest bardziej aerodynamiczny-ksztalt tylniej części nadwozia.
crx jest tez krotszy i oryginalnie lzejszy niz cif. w dalszym ciagu jednak mysle ze aerodynamika jest slaba.
Cx 0.31 dla CRX i 0.33 to nie tak źle
lusterka out, wycieraczki out i juz jest nieźle
a honda insight?
regulamin sss
"9.2 Nadwozie i wyposażenie samochodu:
2) Wymiana lub dodanie nieseryjnych elementów takich jak maska, drzwi przednie od strony pasażera, tylna klapa, tylne drzwi, spoilery (w tym poprawiające aerodynamikę) oraz zmiany zderzaków są dozwolone na wykonane z włókna szklanego, włókna węglowego lub kevlaru. Powyższe elementy powinny mieć kształt zbliżony do seryjnego....
7) Wymagana jest seryjna karoseria z pełną podłogą z uwzględnieniem punktu 8. Wycinanie fragmentów lub dokonywanie wierceń w płycie podłogowej, przegrodzie komory silnika i innych częściach karoserii w celu zmniejszenia wagi jest zabronione...."
i to w mojej interpretacji oznacza ze "dzwi" jako element ktory mozna zastepowac mozna modyfikowa- dzwi pasazera mozna ciac-wiercic do woli.
co nie zmienia faktu ze np wg mnie poliwenglan jak ma mitsu tomka ma mocniejsze dzwi niz wl szklane rozumiane jako laminaty
a co do bazy to bym wybral crxa -2 gen bez szyberku
a honda insight?nie mam pojęcia, pewnie bliżej 0,2
ALE:
1. dostepnosc
2. cena
3. waga
przemawia za 4gen.
Civic/CRX is da winner
Najlepszy byłby civic 1gen albo 2 generacji,napewno najlzejsza buda
najlepszy nie rowna sie najlzejszy Krystian mowisz o najlzejszych ale zabiegi w komorze silnika + w zawieszeniu i hamulcach bedzie trzeba robic calkowiecie od poczatku - chodz z drugiej strony jak robic to raz a dobrze
duze hamulce potrzeba z tylu. duza tarcza z przodu to tylko niepotrzebna masa, ktora trzeba rozkręcić. ktoś się przyglądał hamulcom u Mielcarka?
Najlepszy byłby civic 1gen albo 2 generacji,napewno najlzejsza budatutaj mysle ze nei masz racji bo:
1. zbyt wiele przeróbek
2. zbyt dużo czasu na poświecenie projektu
3. Mało gratów które podpasują bo nie tylko silnikiem jezdzisz!! mimo prostej musisz mieć np też trakcję
jak dla mnie 4gen civic i 2 gen CRX jest ok, na upartego 5 gen 3d
duze hamulce potrzeba z tylu. duza tarcza z przodu to tylko niepotrzebna masa, ktora trzeba rozkręcićtylne koła też trzeba przecież rozkręcić, wiec seryjna wielkosc z dobrymi tarczami i klockami, ew. spadochron
tylne kola sie ciągnie a nie rozkręca
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl