Wolf
"Obok dotychczasowych klas "dragowych" (zostanie w nich również dodana klasa v8 jako oddzielna oraz pozmieniane napędy w T+ i Maxi ale o tym zaczniemy dyskusję pod koniec 2006) będą funkcjonowały klasy Street:
Propozycja jest następująca:
1) Diesel Street - napędzane olejem napędowym
2) Profi Street - FWD bez doładowania
3) Profi Plus Street - RWD lub AWD bez doładowania
4) V8 Street - minimum 8 cylindrów RWD bez doładowania
5) Turbo Street - FWD z doładowaniem
6) Turbo Plus Street - RWD z doładowaniem
7) Maxi Street - AWD z doładowaniem
Obowiązkowe wyposażenie i inne:
1. Seryjne wnętrze
2. Seryjne nadwozie i szyby
3. Działające wszystkie światła
4. Sprawny system hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika
5. Seryjny zbiornik paliwa lub atestowana butla LPG
6. Akumulator w miejscu seryjnym lub w innym ale poza przestrzenią pasażerską
7. Paliwo dostępne na stacji benzynowej
8. Sygnał dźwiękowy
Dozwolone modyfikacje:
1. Elektronika i mechanika silnika
2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora.
3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego
4. Podtlenek azotu
5. Opony dopuszczone do ruchu w Polsce lub DOT
6. Modyfikacja skrzyni biegów lub jej wymiana na dowolny rodzaj
7. Wymiana silnika na inny tego samego producenta
8. Przednia i tylna klapa z karbonu (grubość min. 2 mm) zamontowana na seryjnych uchwytach.
9. Pompa paliwa i przewody paliwowe
10. Zawieszenie i wzmocnione hamulce
11. Fotele kubełkowe przednie, sportowe pasy bezpieczeństwa
12. Sportowa kierownica
Możliwe, że te klasy zostaną wypróbowane jeszcze w sezonie 2006. Ewentualne info będzie z dużym wyprzedzeniem na stronie SSS."
Wiecej na:
http://forum.sss.org.pl/v...der=asc&start=0
mnie sie to podoba dawno tak powinno byc
To jest dobre posunięcie.Świetne bo wreszcie szaraczki bez nieograniczonego funduszu będą mogły się pokazać.Oczywiście nie ja bo ja cienias i stokiem jeżdżę.
glupio ze nie ma podzialu ze wzgledu na pojemnosc...
zawsze beda jakies minusy :] moze byc ciekawie
glupio ze nie ma podzialu ze wzgledu na pojemnosc...A moim zdaniem dobrze. Takie podzialy wystarcza, bo gdyby jeszcze pojemnosci dodac, to zawody by trwały 3 dni.
jaka jest roznica czy powiedzmy 20 aut jest FWD T STREET, i startuje w jednej klasie, a 10 w M+ street, i 10 w FWD T STREET?
Myslalem, ze chodzi Ci o inny podzial na pojemnosci, a nie na rodzielenie Klasy Profi na Mini i Profi, a Turbo Street na Mini+ i Turbo Stachu.
bardzo fajnie, klasa dizel będzie dla mnie a turbo street dla szybowca mniam
a ja sie boje tego ze wogole w tych klasach czasy 1sek nizsze niz seryjne wozy robia to bedzie sukces - tak jak teraz profi na bemowie - mnie rozwala i nudzi 10 szybkich aut 50 mocno srednich
ok nich sobie ludzie jezdza ale nie w randze mistrzostw Polski - wiem ze jest malo aut ale powinno byc min czasowe w kazdej klasie jakie auto musi spelnic zeby wystartowac - oczywiscie awarie itp wchodza w gre - ale to jest dla mnie temat do podjecia
dziwne to jest
klasa dla tych ktorym nie chce sie wyciagc srodka
i ze wszyscy jezdza na drag slickach i az musi byc podzial na slicki drogowe i dragowe
a moze to i dobrze bo mielcarek zostanie sobie sam w profi a reszta wsadzi srodek i beda wieksze szanse na pudlo w street
czy SSS zaczyna handel karbonami
fajne o tyle ze jako juz ktos powiedzial moze wystartowac "kowalski" ale juz np przepis o tym zeby nie odchudzac aut sucks
moim zdaniem wcale to ogromnie nie zwiekszy liczby startujacych bo niby dlaczego
jak ktos ma wystartowac to i tak wystaruje
mnie rozwala i nudzi 10 szybkich aut 50 mocno srednich Najlepiej, gdyby były jakiś minimalne czasy, poniżej których auto nie kwalifikuje się na zawody o randze mistrzostw Polski.
Definitywnie powinni zabronic uzywania slickow, malych bakow paliwa, wyjmowania lamp.
ja do slow Petera dolozyl bym jeszcze zapis ze np szyba ma sie otwierac szyber ma sie otwierac - chcesz zrobic lekko zrob ale ma dzialac jak na takiej samej zasadzie jak fabryka - masz elektryke ma dzialac - chcesz to zmien boczki na reczne ale wsio ma dzialac - to musi byc tak napisane zeby wybrac takie monenty tuningu gdzie sie to rozchodzi na walke z waga z glowa i harcore podstawa to usiasc w kilka glow ktore startowaly i robily rozne rzeczy a nie jak pisze sie jakis regulamin a potem bo przestrzeba przez osoby ktorych albo nigdy nie widzialem za kieronica albo jak robily przerobki to oddawaly do firmy i wywalaly kase nie "brudzac" siebie rak
a nie jak ostani zapis - ze cos ma byc nastalale
przemir, wez jakas interpunkcje zastosuj albo cos, bo ciezko to zrozumiec
przemir, wez jakas interpunkcje zastosuj albo cos, bo ciezko to zrozumiec ja zrozumialem
A mi się wydaję, że tworzenie klasy street ma generalnie za zadanie przyciągnąć nowe auta do ........
..firm tuningowych.
Jak ktoś poczuję, że ma jakieś szanse na garnki to zacznie dłubać przy aucie.
a ja uwazam ze klasa street powinna byc i tyle, nie kazdego stac zeby miec 2 auta jedno na codzien drugie do zabawy, w street wlasnie ci ktorych na to nie stac maja szanse wygrywac
Ja to bardziej traktuję to jako zabawę, gdzie ważny jest czas i możliwość porównania się z innymi autami.
A jak powstaną klasy street to dużo większość aut będzie właśnie jeździłą w street i zaczną powstawać auta przygotowane pod tą klasę.
I znowu bedzie tak, że ci którzy wydadą mniej $$$ znów nie będą wygrywać....
Wg regulaminu klasy street możemy do crxa włożyć środek, drzwi, maskę ,klapę ,bak, zrobić inny dolot powietrza i możemy startować.
A po co sie mamy męczyć z Mielcarkiem jak w klasie street możemy wygrywać???
Ja to bardziej traktuję to jako zabawęwiesz mi sie wydaje ze jednak jest inaczej bo zabawą nikt sie chyba nie przejmuje a tu jak ktos wpakowal $$$ to chyba jest inaczej???
Ja nie mam nic przeciwko klasie street, skoro mają byc eliminacje wspólne, a dojdą tylko pół i finały klasy street, zbytnio to nie przedłuży zawodów.
Wiem, fajnie się wygrywa ale np. jeżdząc na KJS też bym chciał żeby np. była klasa aut terenowych, wtedybyłbym zawsze pierwszy, bo jedyny
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl