Wolf
Witam.Mam dwa pytania odnośnie jdm h-serii:
Zmierzylem dziś ciśnienie sprężania i zaniepokoiły mnie wartości.Na pierwszym cylindrze 10.5, na drugim 8, na trzecim 7.5 i na czwartym 8.5(mierzone na zimnym silniku, temp otoczenia okolo 0st) i teraz pytanie czy jest tragicznie czy da się przeżyc,co obstawiacie pierścienie zawory czy moze głowica.Jakie powinno byc nominalnie.
Drugie pytanko od czego jest selenoida ktora jest pomiędzy kol ssącym a reg ciśnienia paliwa,jakie ona ma zadanie.co sie stanie(w czym to będzie przeszkadzało) jak ja wyrzuce i połacze tak jak jest na schematach vacuum.
Zdjęcie selenoidy zapozyczone z hondatech.com
ten zaworek możesz wywalić i połączyć bezpośrednio wężykiem kolektor <->regulator ciśnienia paliwa.
Wyniki komprechy sa tragiczne. Tylko jedna wartość mieści się w dopuszczalnym przedziale (9.5 do 13).
Zalej ciutek oleju do garnków i zmierz ponownie. Jak się poprawi i wyrówna, to pierścienie, jak nie, to zawory. Jakkolwiek trochę mi to gruzem podchodzi.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl